

Stuki w tylnym prawym zawieszeniu Dziwne?
#1
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2008 - 20:05
Mam problem z tylnym zawieszeniem, mianowicie dochodzą z tyłu z prawej strony jakie głuche stuki, mechanik stwierdził ze to jakieś gumy tulejowe były one dość duże okrągłe 110zł szt. Wymieniłem dwie.
Stuki nie ustały pojechałem na diagnostykę amortyzatory z tył jeden lewy ma 60% a drugi prawy 58%.
Co tam jeszcze może stukać?
Jest to w szczególności wyczuwane przy prędkości 40km/h po dziurach.
pozdrawiam
#2
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2008 - 23:18
Witam,
Mam problem z tylnym zawieszeniem, mianowicie dochodzą z tyłu z prawej strony jakie głuche stuki, mechanik stwierdził ze to jakieś gumy tulejowe były one dość duże okrągłe 110zł szt. Wymieniłem dwie.
Stuki nie ustały pojechałem na diagnostykę amortyzatory z tył jeden lewy ma 60% a drugi prawy 58%.
Co tam jeszcze może stukać?
Jest to w szczególności wyczuwane przy prędkości 40km/h po dziurach.
pozdrawiam
tuleje pod belka lemeforder to kolo 60 pln sztuka, tyl w omegach jest pancerny. a to ze amory maja taka sprawnosc nie znaczy ze nie moga pukac
#3
OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2008 - 12:01

#4
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2008 - 23:15
zgadza się, ja mam to samo (oczywiście chodzi o carawan). U mnie jest to szczególnie dokuczliwe podczas gwałtownego ruszania. Ma się odczucie jakby się tam coś przesówało do przodu i do tyłu z takim stukiemWitam,
Mam problem z tylnym zawieszeniem, mianowicie dochodzą z tyłu z prawej strony jakie głuche stuki, mechanik stwierdził ze to jakieś gumy tulejowe były one dość duże okrągłe 110zł szt. Wymieniłem dwie.
Stuki nie ustały pojechałem na diagnostykę amortyzatory z tył jeden lewy ma 60% a drugi prawy 58%.
Co tam jeszcze może stukać?
Jest to w szczególności wyczuwane przy prędkości 40km/h po dziurach.
pozdrawiam
#5
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2009 - 16:50
#6
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2009 - 22:27
#7
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2009 - 13:24

#8
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2009 - 13:50
#9
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2009 - 15:54
tuleje pod belka lemeforder to kolo 60 pln sztuka,
czy możesz podać namiar gdzie można kupić w takiej cenie Lemfordera?
- właśnie zamierzam wymienić i to co znalazłem jest dużo droższe.
Co tam jeszcze może stukać?
Jest to w szczególności wyczuwane przy prędkości 40km/h po dziurach.
pozdrawiam
Amorki - tylko nie zapomnij o nowym zestawie montażowym.

a sprawdzałeś gumki drążka i łącznika stabilizatora?
patrz fotki
to znaczy że nic się tam nie psuje?... bez jajtyl w omegach jest pancerny.
#10
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2009 - 22:26
Chyba nie jest pancerny bo ja pojechalem na szarpaki i koles mi powiedzial ze z tylu mam wszystkie tuleje do wymiany razem z ta duza z belki.tyl w omegach jest pancerny.
Kupilem wszystkie z Lemfordera 250zl chyba

#11
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 00:42
Chyba nie jest pancerny bo ja pojechalem na szarpaki i koles mi powiedzial ze z tylu mam wszystkie tuleje do wymiany razem z ta duza z belki.
Kupilem wszystkie z Lemfordera 250zl chyba
A jakieś objawy/stuki miałeś zanim "cię wyszarpali"?
jakoś tanio dałeś możesz powiedzieć gdzie kupowałeś?
#12
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 21:25
Kupowalem u tego goscia:
http://allegro.pl/sh....php?uid=494886
Tyle ze bralem czesci za 700zl wiec rabacik jeszcze byl

#13
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 20:25
Chyba nie jest pancerny bo ja pojechalem na szarpaki i koles mi powiedzial ze z tylu mam wszystkie tuleje do wymiany razem z ta duza z belki.
Kupilem wszystkie z Lemfordera 250zl chyba
z czasem wszystko sie psuje. masz auto z 96 roku. smiem twierdzic ze pierwszy raz ktos tam z tylu ingerowal.
#14
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 21:38
z czasem wszystko sie psuje. masz auto z 96 roku. smiem twierdzic ze pierwszy raz ktos tam z tylu ingerowal.
Sadzac po wygladzie tulei to chyba pierwszy raz bo gumy poobrywane i w ogole maskra.
Ale jak juz wymieniac to na pozadne
#15
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 21:41
Sadzac po wygladzie tulei to chyba pierwszy raz bo gumy poobrywane i w ogole maskra.
Ale jak juz wymieniac to na pozadne
no to teraz sobie zobacz - 13 lat i kij wie ile tysiecy kilometrow najechane. Nie jest pancerne ?
#16
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 18:14
no to teraz sobie zobacz - 13 lat i kij wie ile tysiecy kilometrow najechane. Nie jest pancerne ?
Zwracam honor i przyznaje racje


Pozdrawiam
#17
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 18:53
Zwracam honor i przyznaje racje
Szkoda ze u mnie nikt nie zagladal bo w bardzo krotkim czasie wszystkie tujele zaczely stukac
![]()
Pozdrawiam
wszystko zależy w jakim kontekście używasz "pancerne":D
jak ktoś pyta że coś mu z tyłu stuka a ty mu walisz że tył ma pancerny
to np świeżo upieczony posiadacz omegi co pomyśli?
szkoda że przodu tak nie zrobili jak tył potrafią

#18
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 22:54
Wracajac do tematu, na stacji diagnostycznej twierdza ze amor ma np 60% a wcale tak nie jest. Malo wiarygodne sa dane o sprawnosci amortyzatorow.
#19
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 22:56
Tak jak powiedzial Beast autko ma 13 lat i Bóg jeden wie ile przejechane. Teraz mam na liczniku 190tys no i nie dawno zaczelo stukac wszystko(auto mam 8 mies. zrobione 30tys. km) wiec jak na taki przebieg mozna faktycznie stwierdzic ze tyl jest pancerny.
Wracajac do tematu, na stacji diagnostycznej twierdza ze amor ma np 60% a wcale tak nie jest. Malo wiarygodne sa dane o sprawnosci amortyzatorow.
podjedz na inna stacje i bedziesz mial inny wynik. sprawnosc procentowa nie powinna byc wyznacznikiem. wazniejsza jest amplituda drgan
#20
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 01:13
Tak jak powiedzial Beast autko ma 13 lat i Bóg jeden wie ile przejechane. Teraz mam na liczniku 190tys no i nie dawno zaczelo stukac wszystko(auto mam 8 mies. zrobione 30tys. km) wiec jak na taki przebieg mozna faktycznie stwierdzic ze tyl jest pancerny.
a jesteś pewien że masz te zawiasy od nowości? może ktoś w między czasie włożył tam byle co.
ale już niech ci będzie, jak to mówią
"twoja racja jest bardziej tfojsza niż mojsza":p
to jak jest? napisz coś więcej.na stacji diagnostycznej twierdza ze amor ma np 60% a wcale tak nie jest.
kontrola amorków procentowa z reguły wystarczy
a najważniejsze czy masz wrażenie że ci tyłek auta podskakuje kilka razy jak przejedziesz "zwalniacza" to nie patrz na procenty tylko wymieniaj. Jak jest źle z amorami to czujesz na wybojach.
Wiem -Niektórym to w cale nie przeszkadza
