Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.5V6.... same problemy... gaśnie silnik, falujące obroty


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
30 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 lipca 2009 - 19:37

Witam wszystkich,
mam problem z moja omega 2.5 v6. Wieczorem wstawilem auto do garazu i rano nie chciala odpalic.Mialem bledy 129 132 135 i 31. Wymienilem czujnik walu i dalej nie pali. Prosze o porade co z tym dalej robic


pompa paliwo pompuje ?




 


#22 OFFLINE   Flame

Flame
  • 1 postów
  • Dołączył: 27-10-2012
  • Skąd: Wrocław

Napisany 21 sierpnia 2013 - 14:10

takie zachowanie moze tez swiadczyc o lewym powietrzu. co sie dzieje jak gwaltownie dodasz gazu ? po tym co robiles odlacz aku - pojezdzij na benzynie - NIE WLACZAJ LPG i zobacz co kontrolka wymiga.




Witam , u mnie jest podobnie :( Moja omega gaśnie jedynie w momencie dodania gazu (kiedy jeszcze obroty faluja) pozatym po uspokojeniu sie(zagrzaniu sie troche) nic sie nie dzieje, silniczek krokowy wyczyscilem.W momencie przelaczenia na gaz (podczas falowania) gasnie :( komputer nie pokazal nic na temat czujnika polozenia walu

#23 OFFLINE   piter2

piter2
  • 8 postów
  • Dołączył: 21-08-2010

Napisany 28 listopada 2014 - 12:08

Witam mam też problem z tym silnikiem jak odłączę krokowca to w miarę chodzi jak go podłączę to już tylko mogę zapalić silnik tylko na 1 sekundę i zgaśnie błędy które są i nie da się ich usunąć to p 0081 i p0049 ładownie jest 14,2V nie wiem co jej jest proszę o jakąś podpowiedz gdzie szukać usterki kompresja na każdym z cylindrów ma około 10 barów

Auto posiada LPG Stag 6

#24 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 28 listopada 2014 - 20:17

10 barów? Nie za dużo, grunt ze równo.

#25 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 listopada 2014 - 20:29

Tak ma na zimnym obroty 1100 potem ma byc 600 ale u mnie tez pińcet bo krokowy zasyfiony jest.
Napewno ruska metoda dawania w rure nic nie pomoże.
Zczytac błedy i robic co komputer mówi czyt.podaje dane

#26 OFFLINE   Czaki

Czaki
  • 11 postów
  • Dołączył: 13-10-2013

Napisany 29 listopada 2014 - 09:40

Witajcie, jak widać silnik 2.0 16v automat który ma akcje że gaśnie gdy zdejmuje nogę z gazu. Obroty z 800 zaczynają falować w zakresie 500-800 i nadchodzi chwila kiedy gaśnie.
Przepustnica przeczyszczona ale jak widać nic to nie dało bo wczoraj była powtórka z rozrywki po przejechaniu 5km znów zgasł a później już jeździł w miarę ok przez 30km do momentu kiedy zatankowałem z rezerwy i się zaczęło, falował już do 3000 obr i zgasł jak się zatrzymałem, przez chwile był problem z ponownym odpaleniem.
Co obstawiacie silniczek krokowy, świece czy może filtr paliwa ? Tankuje raczej na lepszych stacjach.

#27 OFFLINE   omega ele

omega ele

    Tylko omega! :D

  • 334 postów
  • Dołączył: 13-11-2013
  • Skąd: Besiekiery
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 29 listopada 2014 - 10:23

Co obstawiacie


silniczek krokowy

#28 OFFLINE   Czaki

Czaki
  • 11 postów
  • Dołączył: 13-10-2013

Napisany 29 listopada 2014 - 10:52

No ok ale czemu po zatankowaniu objawy są mocniejsze? zbieg okoliczności ?

Jest odpowiedz ;) Wymiana filtra paliwa pomogła, i zlikwidowanie dziurki w wężyku paliwowym do pompy z zbiornika pomogło ;) przejechane 300km i wszystko jest ok,

Znów zaczęła delikatnie szarpać przy zmianie biegów ale to pewnie oleju znów ubyło w skrzyni, trzeba w końcu uzupełnić i wymienić ;)
Dzięki za pomoc

#29 OFFLINE   kjelon

kjelon
  • 496 postów
  • Dołączył: 10-05-2012
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 12 marca 2015 - 22:14

Mam nowy problem od niedawna - na zimnym silniku w czasie jazdy po puszczeniu pedału gazu (szczególnie przy dojazdach do świateł) obroty spadają bardzo nisko, po czym je podbija i falują góra-dół przez jakiś czas, zanim się ustabilizują. Czasem auto potrafi przy tym zgasnąć. Co może być przyczyną? EGR (wyrzuca mi błąd co jakiś czas)? Coś jeszcze?

#30 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 12 marca 2015 - 23:48

LPG PB to samo? Krokowy?

#31 OFFLINE   kjelon

kjelon
  • 496 postów
  • Dołączył: 10-05-2012
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 13 marca 2015 - 07:44

Jak jadę na początku na PB to się dzieje i jak przełączy na LPG też - dopóki się silnik nie rozgrzeje. Wydaje mi się, że gdyby to był krokowy, problem by występował cały czas, ale mogę się mylić. Niedawno czyściłem tego krokowca, więc musiałbym wymienić, żeby się przekonać, czy to jego wina. No i ten wąż od krokowca spękany jest z zewnątrz, może jakaś dziurka się zrobiła i zasysa lewe powietrze.