Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.5 DTI - ciśnienie w skrzyni korbowej , przyczyna i skutki


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
24 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   hrycu

hrycu
  • 62 postów
  • Dołączył: 05-12-2010
  • Skąd: Oleśnica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 04 lutego 2014 - 13:43

A więc :-) . Silnik umyty , odma sprawdzona, puki co jest wszystko ok. Kopcił masakrycznie jeszcze jakieś 50km, aż się wszystko nie wypaliło z wydechów , ale już jest ok. Przyczyną okazała się moja modyfikacja ;-) , w jednym miejscu za mocno był podgiety przewód. Nazbierało się tam oleju , prześwit zrobił się znikomy, zamarzły skorpiony i już przestał być drożny. Podłączyłem teraz jak w oryginale, ale jedno jest pewne tak nie zostanie. I tu moje pytanko. Z racji że jestem już w poszukiwaniach "oil catch thanks " to powiedzcie mi proszę jaka jest średnica krućca ? Nie mam jak teraz tego zmierzyć :-)

#22 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 lutego 2014 - 15:51

A więc . Silnik umyty , odma sprawdzona, puki co jest wszystko ok. Kopcił masakrycznie jeszcze jakieś 50km, aż się wszystko nie wypaliło z wydechów , ale już jest ok. Przyczyną okazała się moja modyfikacja ;-) , w jednym miejscu za mocno był podgiety przewód. Nazbierało się tam oleju , prześwit zrobił się znikomy, zamarzły skorpiony i już przestał być drożny. Podłączyłem teraz jak w oryginale, ale jedno jest pewne tak nie zostanie. I tu moje pytanko. Z racji że jestem już w poszukiwaniach "oil catch thanks " to powiedzcie mi proszę jaka jest średnica krućca ? Nie mam jak teraz tego zmierzyć

nie pamiętam dokładnie ale chyba coś około 20 mm

#23 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 829 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 07 lutego 2014 - 21:21

powiedzcie mi proszę jaka jest średnica krućca ?


30 mm, pomiar z natury:D

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#24 OFFLINE   acer1986

acer1986
  • 31 postów
  • Dołączył: 26-01-2014
  • Skąd: Wrocław To tu mieszka Trinky Winky

Napisany 24 lutego 2014 - 18:23

Witam mam pytanko czy w sklad wymiany odmy wchodzi siatka pod pokrywą zaworów??
Jeżeli wymieniam odme ,to wymieniam wszystkie węże odpowiedzialne za odpowietrzanie ??
Jak pożądnie poczyscić odme, czy mogą być zatkane kanaliki w silniku do których mocuje się węże.Moja omega 2.2 16v bfl 2000r.

#25 OFFLINE   scarface

scarface
  • 320 postów
  • Dołączył: 15-06-2013

Napisany 25 lutego 2014 - 10:03

Nie w tym miejscu piszesz. Pod pokrywą nie masz żadnej siatki. Wymieniasz tylko tą plastikową puszkę, chyba, że węże są sparciałe i puszczają. Dodatkowo czyścisz ten metalowy łącznik, który wchodzi w skrzynię korbową, często jest zawalony nagarem. Przykręcany na dwie śruby, wyciągasz w górę, nafta, śrubokręt i jakiś druciak i czyścisz.