

2.5 DTI - ciśnienie w skrzyni korbowej , przyczyna i skutki
#21
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2014 - 13:43
#22
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2014 - 15:51
nie pamiętam dokładnie ale chyba coś około 20 mmA więc . Silnik umyty , odma sprawdzona, puki co jest wszystko ok. Kopcił masakrycznie jeszcze jakieś 50km, aż się wszystko nie wypaliło z wydechów , ale już jest ok. Przyczyną okazała się moja modyfikacja ;-) , w jednym miejscu za mocno był podgiety przewód. Nazbierało się tam oleju , prześwit zrobił się znikomy, zamarzły skorpiony i już przestał być drożny. Podłączyłem teraz jak w oryginale, ale jedno jest pewne tak nie zostanie. I tu moje pytanko. Z racji że jestem już w poszukiwaniach "oil catch thanks " to powiedzcie mi proszę jaka jest średnica krućca ? Nie mam jak teraz tego zmierzyć
#23
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2014 - 21:21
powiedzcie mi proszę jaka jest średnica krućca ?
30 mm, pomiar z natury:D
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#24
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2014 - 18:23
Jeżeli wymieniam odme ,to wymieniam wszystkie węże odpowiedzialne za odpowietrzanie ??
Jak pożądnie poczyscić odme, czy mogą być zatkane kanaliki w silniku do których mocuje się węże.Moja omega 2.2 16v bfl 2000r.
#25
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2014 - 10:03