

Y25DT - CIEKNąCY OLEJ NA POłACZENIU TURBINA / Wąż ZASILAJąCY
#61
OFFLINE
Napisany 23 września 2010 - 07:23
#62
OFFLINE
Napisany 23 września 2010 - 09:03
Poduszka też się rozpadła przy demontażu

była VB X16XEL bez gazu
była VB X25XE bez gazu
jest Omega Y25DT
#63
OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2011 - 13:51
Który nr jest prawej poduszki,tej od strony turbo??
#64
OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2011 - 14:53
ta z końcówką 57Który nr jest prawej poduszki,tej od strony turbo
#65
OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2011 - 15:03
Damian jeszcze jedno,dlaczego w schemacie podciśnień jest że podciśnienie jest podłączone do poduszek??Mam rozumieć że nasze poduszki to nie sa tylko 2 blachy polączone gumą??
#66
OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2011 - 15:46
Damian jeszcze jedno,dlaczego w schemacie podciśnień jest że podciśnienie jest podłączone do poduszek??Mam rozumieć że nasze poduszki to nie sa tylko 2 blachy polączone gumą??
To chyba logiczne, skoro w schemacie jest, to znaczy, że poduszki są na podciśnienie, nie?
Działanie proste, na luzie poduszki są miększe, żeby nie bujało budą, po zwiększeniu obrotów utwardzają się, żeby motor nie latał za bardzo. Ot co.
#67
OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2011 - 16:05
#68
OFFLINE
Napisany 27 września 2011 - 18:59
Robert.
#69
OFFLINE
Napisany 27 września 2011 - 19:00
#70
OFFLINE
Napisany 27 września 2011 - 19:07
Panowie czy odmę od bmw wymienia czy czyści
Odmę (samą "puszkę") należy wymieniać co drugą wymianę oleju, to info. z ASO BMW.
Membrana w odmie ma swoją żywotność. Ja wymieniam co 40 kkm. Sączek można wypłukać.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#71
OFFLINE
Napisany 27 września 2011 - 21:50
Odmę (samą "puszkę") należy wymieniać co drugą wymianę oleju, to info. z ASO BMW.
Membrana w odmie ma swoją żywotność. Ja wymieniam co 40 kkm. Sączek można wypłukać.
Jakie mogą być efekty nie zmieniania "puszki"? Co może się stać z membraną?
#72
OFFLINE
Napisany 27 września 2011 - 22:59
Jakie mogą być efekty nie zmieniania "puszki"?
Zakłócenie odpowietrzenia skrzyni korbowej.
Co może się stać z membraną?
Membrama jest z gumy, i jak to guma twardnieje, pęka itp.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#73
OFFLINE
Napisany 28 września 2011 - 19:15
Znowu olej w dolocie...turbo sprawdzone...nie puszcza...znowu separator??Czy olej z dolotu spala się w spala się wraz z powietrzem wpadającym powietrzem.Kopci na siwo ,wtryski ok.