

Y25DT - CIEKNąCY OLEJ NA POłACZENIU TURBINA / Wąż ZASILAJąCY
#21
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2010 - 09:17
#22
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2010 - 12:31
co do uszczelnienia dolotu.... trochę inna bajka, bardziej czasochłonna. Kupuj uszczelke BMW, nie OPLA
#23
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2010 - 14:06
bez tego się obejdzie 3 albo 4 śrubki i schodzi co do dolotu to faktycznie trzeba się pobawićodkrecenia wiazki przewodów (od wtrysków)

#24
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2010 - 20:13
bez tego się obejdzie 3 albo 4 śrubki i schodzi co do dolotu to faktycznie trzeba się pobawić
Trakerr kilka postów niżej masz foto i numer tej gumy
Wiem wiem Dzieki juz zamowilem odme 187zl i uszczelke 36zl w BMW takze w przyszlym tyg wymianka
#25
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2010 - 20:15
Benzyna ekstrakcyjna da radę, piana aktywna też.Poduszka cala zarzygana olejem,umylem ja benzyna ale idealna to ona nie jest.
#26
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2010 - 21:17
DamianSz.. miałem na mysli, ze trzeba odkrecić pare śrubek i odsunąć wiązke, żeby ułatwić sobie dostęp do odmy. Nie trzeba jej demontowac.
#27
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2010 - 21:42
no ja mam właśnie poduche do wymiany w IC są i cana ze zniżkami 243 PLN firmy corteco oczywiścieTrakerr.....byłoby szkoda, jakby poduszka była też do wymiany. Jest problem z zamiennikami. O ile wiem tylko Corteco robiło zamiennik, ale dostępność jest słaba....w ASO cena o ile dobrze kojarze ok 800zł, ale moge sie mylic.
#28
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2010 - 08:43
#29
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2010 - 12:16
no ja mam właśnie poduche do wymiany w IC są i cana ze zniżkami 243 PLN firmy corteco oczywiście
uu to widzię dużą zmianę na lepsze. Jak uszczelniałem dolot, to asekuracyjnie pytałem o poduszki, to było bardzo ciężko z dostępnością. Ani na allegro, ani u dostawców...
Cena też nie przeraża.
#30
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2010 - 14:46
Odkręciłem przewody dolotowe do kolektora ssącego a tam mokro od oleju.
Mokro to zawsze jest, ale odma w pierwszej kolejnosci
#31
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2010 - 18:10
#32
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2010 - 18:35
Lej jak najlepszy olej, ten silnik ma chodzić na pełnym syntetyku, nie ma sensu oszczędzać na oleju.
Pozdro
#33
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2010 - 18:35
ja wlałem 0W-40 a przed zmianą płukankaco tam jest wlane i czym zalac 5W czy 10
#34
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 11:06
P.S. Czemu kupiłeś separator oleju (filterek) starego typu?
#35
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 11:38
a jak wygląda nowe albo jaki ma numer ?P.S. Czemu kupiłeś separator oleju (filterek) starego typu?
#36
OFFLINE
#37
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 18:22
domyslam sie ze to nowa (usprawniona) wersja niebieskiego filterka, ale czy pasuje to zamiast tego filterka??? czy trzeba tez kupic nowa obudowe odmy do tego bo nr kat. obudowy odmy z bmw e60 z silnikiem 2.5d jest inny niz z e39 (czli taki jak w omedze 2.5 DTI)
pozdro
jordi
#38
OFFLINE
#39
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 18:36

#40
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 19:04
Taki kupiłem bo nawet nie wiedziałem ze jest inny , powiedziałem gościowi ze chce odme i taką przyniósł z tym numerem który był opisywany na forum.P.S. Czemu kupiłeś separator oleju (filterek) starego typu?
A jak wygląda ten nowy ma ktoś foto??