

Uszczelniacz przekładni kierowniczej
#41
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2009 - 11:50
#42
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2009 - 09:47
Czy mogli by koledzy którzy to już naprawili uściślić co trzeba kupić? Bo z tego co wyczytałem to:
- Simering 40x32x5 lub 40x32xZ
- oring 32 mm (lub ciut grubszy)
- olej do wspomagania
Czy coś jeszcze ??
#43
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2009 - 15:42
#44
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 08:49


Ps: Mechanior mówił żeby dobierać też dobrze płyn do wspomagania żeby głatko i cicho chodziła a przede wszystkim będzie dobrze chronił przed korozją wałek i nie zniszczy szybko uszczelniacza
#45
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 11:54
#46
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 13:51

#47
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 14:31

Kolega ma jeszcze inny, a swój troszkę przerabiam i wtedy spróbuje - tak łatwo się nie poddam.
#48
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 15:29
#49
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 16:51
lub taki http://www.allegro.p..._i_sworzni.html
ja osobiscie uzywam takiego: http://www.jomax.pl/sciagacze/01.htm i jestem bardzo zadowolony
#50
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 18:03
ten co Ty masz jest super tylko ktoś za***przył go u mnie z pracy

#51
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 19:20
#52
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2010 - 01:27
koledzy mieli zdaje sie mniejsze silniki totez pytam dla pewnosci.
#53
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2010 - 07:47
#54
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2010 - 23:18
#55
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2010 - 20:23

#56
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2010 - 00:13
mi plyn jakos tragicznie nie ucieka, ale jest to jedyne miejsce ktore jest wilgotne w okolicy silnika, a skoro mozna zapobiec wyciekowi, nie duzym kosztem, to czemu nie sprobowac. a ze robie w zasadzie wszystko sam, to chcialbym sie upewnic, kupic to co trzeba i wziac sie do roboty, bo zazwyczaj wypada mi to w weekendy lub noca a wtedy nie ma jak isc kupic czesci.
#57
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2010 - 18:35

#58
OFFLINE
Napisany 23 marca 2011 - 11:37
#59
OFFLINE
Napisany 02 maja 2011 - 23:35
http://allegro.pl/op...1589890487.html
#60
OFFLINE
Napisany 17 marca 2012 - 20:03
Witam!
Jestem tu nowy ale juz miałem doświatczenie ze swoją Mumą. Z przekładni sikało mi jak z wiadra (cały zbiorniczek na jakieś 10 km)oczywiście tam na dole z pod wąsa. Miałem jak tu już koledzy wcześniej pisali zimeringi myślałem wymieniać przekładki z angoli robić, ale odwiedziłem swojego starego mechanika, zbił wąs, wyciągnął pierścień segera, na włączonym silniku kazał poruszać kierownicą, wspomaganie wypchało tulejkę. W tulejce był zamontowany pierścień zbierający wymiar jak dobrze pamiętam 40x32x5 (niektóre mają 40x32xZ)nie jak niektórzy piszą ni zimering ni oring i to wcale nie uszczelnia. Między tulejką a korpusem był założony kolejno plastikowy pirścień potem oring wymiar 32mm (mechanik kazał kupić grubszy)i znowu plastikowa podkładka. Kupiłem wszysko w sklepie z częściami rolniczymi (Agroma) pierścień zbierający około 5,5 zł a oring (grubszy) około 1,3 zł płyn do wspomagania 1l Hipol ATFII D 16,5 zł i koszt miechanika 50zł a wrażenia bezcenne
. Przez to że oring jest grubszy cięzej było założyć pierścień dopychając tulejkę przy montarzu ale mechanik mówił że przez to lepiej będzie przylegać oring do wałka. Jeżdż tak już miesią i nawet się nie spociła a przy okazji mechanior w bonusie wyregulował mi luz na przekładni.Wiem że dużo pisze ale może komuś pomogę. Pozdrawiam:metal:
Pozwolcie , że odświeze. Mam problem , cieknie mi przekładnia? od spodu , zaraz przy tych gumkach , które sa tuż nad sruba mocujaca ta przekladnie. Czy to uszczelnienie , które cytuje załatwi sprawe ? I skąd można by wziąć wymiary tego oringa i pierścienia zbierającego . ( dodam , że do Agromy mam jakies 7km , więc kiedy mechanik by to rozebrał nie miałbym czym podjechać tego kupic ) Jesli ktoś rozbierał i mierzył jakie te wymiary to byłbym wdzięczny za info.
