Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Kolektory rurowe V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
465 odpowiedzi na ten temat

#161 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 lipca 2010 - 19:10

zgodnie z deklaracja wrzucam fotki glowicy od 3.2

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek


 


#162 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 13 lipca 2010 - 22:00

glowica 3.0


to samo jest. uszczelką sie rozni i kanalami w kolektorze wydechowym (egr)

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

#163 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 lipca 2010 - 23:00

to samo jest.

tak jak mowilem, byc moze w vectrze 3.2 sa inne glowice ze wzgledu na zupelnie inne kolektory wydechowe, ale w omegach to samo - jeszcze dla potwierdzeniach moglbys zerknac na wytloczone numery?

bez problemu mozna wiec baranki aplikowac :D

uszczelką sie rozni i kanalami w kolektorze wydechowym (egr)


kolektory znacznie sie roznia, przede wszystkim sa znacznie bardziej 'gladkie' wewnatrz i maja na sobie na stale jedna warstwe izolacji termicznej...

Dodany obrazek

Dodany obrazek


 


#164 OFFLINE   silnik

silnik
  • 43 postów
  • Dołączył: 19-10-2009
  • Skąd: Grebbestad/Olsztyn

Napisany 27 kwietnia 2011 - 22:13

Odświeżę trochę temat ponieważ znalazłem ostatnio akcje na której sprzedawane sa kolektory rurowe do opla omegi 3.0 ale różnią sie trochę od oryginałów Mantzla??
http://img405.images...i/a8651big.jpg/
http://img821.images...i/a8652300.jpg/

#165 OFFLINE   .JARO.

.JARO.
  • 254 postów
  • Dołączył: 11-11-2008
  • Skąd: Radomsko

Napisany 27 kwietnia 2011 - 22:16

Raczej do rzędówki

#166 OFFLINE   silnik

silnik
  • 43 postów
  • Dołączył: 19-10-2009
  • Skąd: Grebbestad/Olsztyn

Napisany 27 kwietnia 2011 - 22:21

Tez tak pomyślałem ale nie byłem pewien. Dzięki za info.

#167 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 kwietnia 2011 - 23:21

Raczej do rzędówki


A rzedowka nie ma przypadkiem 4 cylindrow??:???:

#168 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 kwietnia 2011 - 23:26

A rzedowka nie ma przypadkiem 4 cylindrow

R6 nie :D

#169 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1 313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 kwietnia 2011 - 23:26

A rzedowka nie ma przypadkiem 4 cylindrow


W Omie A ma 6 :D

Edit: Sypus był szybszy :)

#170 OFFLINE   bumiasty

bumiasty
  • 92 postów
  • Dołączył: 18-09-2010

Napisany 30 kwietnia 2011 - 09:07

o proszę nawet nie wiedziałem ze takie coś istnieje.

Zorientowałem się w kosztach i przyjmując ze te barany kosztują mantzela 800euro a euro jest po ok 4 zł wychodzi prawie 3200zl do tego przesyłka z landów i pewno 3500zl wymiana tego to tez nie błahostka wiec tez ok 500-1000zl za tyle roboty. Wiec reasumując koszt ok 4000-4500zl. Totalnie bez sensu aby zyskać te 10-20HP. Lepszym rozwiązaniem jest wsadzić M60b40 który da nam 286HP jest na łańcuszku oraz wyciągają lekka ręka z niego 300-330HP poza tym silnik nie do zajechania. A jak dowiadywałem się i orientować da rade wszystko spiąć tak jak oryginał czyli MID pokazuje i liczniki tez. Koszt takiej wymiany to ok 4000zl a dodać do tego koszt silnika to jest około 2000zł (taki w super stanie po chipie na te 330HP to ok 3500zl) wiec szybko przeliczając to za 4000 za 20HP czyli za 200zl zyskujemy każdy 1KM a za ten drugi wariant z wymiana silnika 7500zl i przyrost 120HP da nam za każdy 1KM 62,50zl a do tego zyskujemy dużo większy potencjał :)

#171 OFFLINE   radzio_g

radzio_g
  • 92 postów
  • Dołączył: 15-07-2008
  • Skąd: Katowice

Napisany 24 maja 2011 - 18:10

spoko, bedzie pasowalo, uszczelki sa inne, bo w 2.6 i 3.2 nie ma systemu dogrzewania katalizatorow, ale flansze i glowice sa takie same - potwierdzam na 100% na wlasna odpowiedzialnosc, gdyz obecnie mam zalozone do swojego 3.0 kolektory wydechowe od 3.2 (czyli bez dogrzewania katow i EGR, pasuja na uszczelkach od 3.0)

Ofcoz bylbym zainteresowany takimi kolektorami rurowymi, jesli cena bedzie w miare rozsadna :D


Cześć,
piszesz, że w 3.2 nie ma dogrzewania wstępnego katów? Mam od niedawna taki silnik i przyznam, że nie zwróciłem na to uwagi. Wprawdzie "pompkę" mam prawie nową i nie słychać jej przy odpaleniu ani trochę, ale nie sprawdzałem czy w ogóle się uruchamia???

zgodnie z deklaracja wrzucam fotki glowicy od 3.2


I jeszcze dopytam... Nie mogę znaleźć numeru z drugiego Twojego zdjęcia w EPC. Cóż to za głowica?
> Radek <

#172 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1 057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 maja 2011 - 20:03

Lepszym rozwiązaniem jest wsadzić M60b40 (...) z wymiana silnika 7500zl

Najlepszym i najtańszym rozwiązaniem jest sprzedać strupa i kupić 540 ;)

#173 OFFLINE   bumiasty

bumiasty
  • 92 postów
  • Dołączył: 18-09-2010

Napisany 24 maja 2011 - 21:26

Najlepszym i najtańszym rozwiązaniem jest sprzedać strupa i kupić 540 ;)


cośty omega ładna jest a 540 kanciak już wieje przeszłością.

#174 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 27 maja 2011 - 11:31

cośty omega ładna jest a 540 kanciak już wieje przeszłością.


przeca te 540 nie musi byc w budzie E34, E39 wyglada calkiem niezle ale koniec OT

ktos cos wymyslil na temat tych kolektorow ?

#175 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 09 września 2011 - 19:34

odgrzeje troche kotlera ;)
po dluzszym czasie oczekiwania wreszcie dotarla paczka z kolektorami, nie sa nowe ani blyszczace jak u Immo
ale mam nadzieje ze bada robily robote:D
Dodany obrazek

#176 OFFLINE   toptom

toptom
  • 1 518 postów
  • Dołączył: 12-10-2010
  • Skąd: Edynburg
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 września 2011 - 19:46

Kolektorow i tak prawie nie widac wiec jak dla mnie to aby robily swoje. Informuj na biezaco ;-)

#177 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 września 2011 - 22:24

E39 wyglada calkiem niezle

i jakos tam sobie radzi :)


po dluzszym czasie oczekiwania wreszcie dotarla paczka z kolektorami, nie sa nowe ani blyszczace jak u Immo
ale mam nadzieje ze bada robily robote

noo z pewnoscia! czekamy na efekty, tylko kuzwa ten montaz :/


 


#178 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 09 września 2011 - 22:29

tylko kuzwa ten montaz

z wyciagnieciem silnika nie ma az tak duzo roboty , ale mimo wszystko troche zabawy bdzie :)

#179 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 września 2011 - 09:29

z wyciagnieciem silnika nie ma az tak duzo roboty , ale mimo wszystko troche zabawy bdzie

jak z wyciagnieciem sielnika niema az tak duzo roboty , to z czym jest? :)

#180 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 września 2011 - 10:58

to z czym jest?

U serka? Z ogarnieciem R4 :D