

Kolektory rurowe V6
#21
OFFLINE
Napisany 24 marca 2009 - 18:14
Panowie czy naprawde nikogo nie interesują takie rurki Manztel-a pod maską swojej viki? Czy nikt nie ma żadnych znajomości z kimś kto ma odpowiedni sprzęt żeby coś takiego zrobić?Coś tam było wspomniane w temacie kolegi Saska (Rozpórki),ale tam u niego podobno trzeba robić to na aucie,może jakoś wspólnymi siłami znajdziemy rozwiązanie na to no chyba że będą to za duże koszty,ale warto spróbować.
Mam nadzieje że się nie wygłupiłem.
#22
OFFLINE
Napisany 24 marca 2009 - 18:33
#23
OFFLINE
Napisany 24 marca 2009 - 18:37
Witam.
Panowie czy naprawde nikogo nie interesują takie rurki Manztel-a pod maską swojej viki? Czy nikt nie ma żadnych znajomości z kimś kto ma odpowiedni sprzęt żeby coś takiego zrobić?
mnie interesują.
wykorzystałem wszelkie znajomości, szukałem przez kilka mcy /dzwonienie, jeżdżenie, zawracanie d...y/ i nie jest to takie proste jak rozpórki, których do dzisiaj nie widać

jak już rozpoczniesz rozmowy z "fachowcami", wspomnij o giętarce trzpieniowej i dosłownie milimetrowej precyzji wykonania.
...powodzenia

#24
OFFLINE
Napisany 24 marca 2009 - 18:37
Na tylu forumowiczów nie wierze żeby nikt nie miał takich wejść.
Nawet jeśli chodzi o jakieś zaliczki czy coś w tym rodzaju to ja naprawde służe pomocą.
#25
OFFLINE
Napisany 24 marca 2009 - 20:02
#26
OFFLINE
Napisany 24 marca 2009 - 20:12
Jeśli o mnie chodzi to bardzo pragnąłbym taki pakiecik. Kompletnie nie mam znajomości hydrauliczno-spawalniczych więc nie pomogę w temacie ale gdyby co to chętnie dołożę swoje imię celem obniżenia kosztów "masowej" produkcji.
no ja tez bym pewnie przytulil takie rureczki

#27
OFFLINE
Napisany 24 marca 2009 - 20:13
Słuchanie po raz n-ty tłumaczeń w stylu "nie mam ludzi, nie mam sprzętu, nie mam czasu, zrobię ale za 5kpln" staje się w końcu nudne, więc to olałem.
Przynajmniej XEI jest jeszcze bardziej unikalny

#28
OFFLINE
#29
OFFLINE
Napisany 24 marca 2009 - 20:55
Jeśli chodzi o przegląd to trzeba pogadać z kolegą Immo bo on takowe rurki już ma tyle że orginał Mantzel.
juz rozmawialem i powiedzial ze o przegladzie mozna zapomniec, a tu w irlandii to sprawdzaja dokladnie spaliny i w lape niema komu dac

http://cgi.ebay.de/F...1QQcmdZViewItem
tutaj cos jest , jest tego wiecej , ale ceny tez dobre
#30
OFFLINE
Napisany 24 marca 2009 - 21:03
#31
OFFLINE
Napisany 24 marca 2009 - 21:08
Za tą cene to ja mam nadzieje że będziemy mieli trzy takie.
Wątpie....

#32
OFFLINE
Napisany 24 marca 2009 - 23:26
no nie żartuj że potraktowałeś to seriojuz rozmawialem i powiedzial ze o przegladzie mozna zapomniec

#33
OFFLINE
Napisany 24 marca 2009 - 23:55
co do ceny kompletu to nie należy się spodziewać że ktoś zaproponuje cenę w stylu 130zł za rozpórkę z polerowanej nierdzewki

przypuszczam że komplet będzie ciężko zrobić za mniej niż 3kzł no może przy większym zamówieniu, ale kto zamówi nawet jak by były za te 3kzł???
co jest prawie niewykonalne z racji kosztów...
jeżeli kolega immo poda mi wymiary i foty to ja obiecuje że zrobię wszystko co się da żeby te kolektory były osiągalne, ale nic nie mogę zagwarantować...
#34
OFFLINE
Napisany 25 marca 2009 - 01:30
no nie żartuj że potraktowałeś to serio
a no potraktowalem to serio

a co do wymiany tych kolektrow , czy ktos probowal moze podniesc silnik , zamiast zrzucac glowice?
#35
OFFLINE
Napisany 25 marca 2009 - 02:28
a co do przeglądu to jakoś da się to ominąć


#36
OFFLINE
Napisany 25 marca 2009 - 09:49
3700 kosztuje oryginał.Nie znam niemieckiego,ale tak wnioskuje z linka kolegi zwloki i mam nadzieja że to nie jest cena na jedną strone.przypuszczam że komplet będzie ciężko zrobić za mniej niż 3kzł
http://cgi.ebay.de/F...1QQcmdZViewItem
#37
OFFLINE
Napisany 25 marca 2009 - 10:40
nie w moim przypadkua co do przeglądu to jakoś da się to ominąć
!

moj niemiecki tez slaby , ale wyslalem zapytanie do sprzedajacego o to czy to za sztuke czy za jedna strone ,a także o to zeby wyslal mi prawdziwe fotki.3700 kosztuje oryginał.Nie znam niemieckiego,ale tak wnioskuje z linka kolegi zwloki i mam nadzieja że to nie jest cena na jedną strone.
to cena za 2 sztuki niestety niewyslal mi prawdziwych fotek
tu macie linka do jego sklepu ma kolektory do wiekrzej ilosci aut
http://www.cartuning...otorsport-Opel-,,
#38
OFFLINE
#39
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2009 - 22:58
Posiadamy wszystkie maszyny jakie są potrzebne do takiej roboty, giętarki do rur o fi 30,40,50mm itd..
3 lasery do cięcia blach, wycinarki plazmowe, cały park maszynowy, spawaczy itp itd.
problem jest tylko taki, że jest to pewnie qrewsko pracochłonne i trzeba do tego wykonać przyrząd, żeby podczas spawania wymiary nie uciekły.
bardzo często klienci jak zlecają u nas robotę to kupują oryginalny element i nam go powierzają...a my go kopiujemy

Tak było z zawiasami do drzwi uchylnych do góry jak w lambo

Kiedyś u nas chłopaczek robił sobie barana do Capri, wszystko ze stali kwasoodpornej łącznie z tłumikami i całym wydechem.
ładnie mu to wyszło

Mam w pracy kolegą co do swojego 400konnego S4 dorabiał również Barana i też nice mu to wyszło.
Z tego co wiem do tego typu wydechów trzeba jeszcze zakupować specjalnej jakości stal kwasoodporną oraz po spawaniu całość poddać obróbce cieplnej polegającej na wygrzaniu całego elementu.
Zrobić da się wszystko....trzeba mieć tylko czas i dobry wzór

#40
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2009 - 23:02
Ogólnie to u mnie jestem w stanie wykonać takie cuda....ale......
Posiadamy wszystkie maszyny jakie są potrzebne do takiej roboty, giętarki do rur o fi 30,40,50mm itd..
3 lasery do cięcia blach, wycinarki plazmowe, cały park maszynowy, spawaczy itp itd.
problem jest tylko taki, że jest to pewnie qrewsko pracochłonne i trzeba do tego wykonać przyrząd, żeby podczas spawania wymiary nie uciekły.
bardzo często klienci jak zlecają u nas robotę to kupują oryginalny element i nam go powierzają...a my go kopiujemy
Tak było z zawiasami do drzwi uchylnych do góry jak w lambo, które były przeznaczone chyba do Astry.....nie jestem pewien
Kiedyś u nas chłopaczek robił sobie barana do Capri, wszystko ze stali kwasoodpornej łącznie z tłumikami i całym wydechem.
ładnie mu to wyszło
Mam w pracy kolegą co do swojego 400konnego S4 dorabiał również Barana i też nice mu to wyszło.
Z tego co wiem do tego typu wydechów trzeba jeszcze zakupować specjalnej jakości stal kwasoodporną oraz po spawaniu całość poddać obróbce cieplnej polegającej na wygrzaniu całego elementu.
Zrobić da się wszystko....trzeba mieć tylko czas i dobry wzór
wiedza jest, maszyny sa, checi sa wiec tylko wzor potrzebny