Czemu nie wrzucisz fotki kolektorów luzem?nie trzeba być od razu złośliwym
kolektory są gotowe,
idą na montaż dla kolegi obecnego tutaj na forum
zamontuje i wrzucę fotki bezproblemowo


Kolektory rurowe V6
#261
OFFLINE
Napisany 21 maja 2013 - 16:21
#262
OFFLINE
Napisany 21 maja 2013 - 16:25
a martwisz się o coś?
bo widzę że jedynie jakieś aluzje masz
7gsi nie są one wykonane przy użyciu gientarki trzpieniowej
chętnie znalazłbym osobę która mogłaby je przetestować na hamowni
w tej omedze do której są robione niestety nie da się, auto posiada
skrzynie automatyczną
#263
OFFLINE
Napisany 21 maja 2013 - 16:34
Jestem zwyczajnie ciekaw co masz do zaoferowania, bo jak ja próbowałem znaleźć kogoś kto skopiuje baranki na podstawie gotowca którego dawałem do łapy, to przez pół roku nie znalazłem nikogo chętnego. Zawsze kończyło się jakimś aleee... :hmm:
#264
OFFLINE
Napisany 21 maja 2013 - 18:42
wiem ile w tym pracy żeby zrobić kolektory rurowe
biorąc pod uwagę miejsce pod maska, szczególnie
od strony kierowcy jest paranoja żeby coś sensownego
wystrugać
#265
OFFLINE
Napisany 21 maja 2013 - 23:09
Hmmm to chyba mowa o mojej omie.kolektory są gotowe,
idą na montaż dla kolegi obecnego tutaj na forum
zamontuje i wrzucę fotki bezproblemowo
#266
OFFLINE
Napisany 22 maja 2013 - 09:48
No. Proponuję aby wszyscy wstrzymali się z pytaniami/komentarzami do momentu pokazania nam tych kolektorów na forum.
Bez urazy do kogokolwiek.
#267
OFFLINE
Napisany 22 maja 2013 - 11:48
może dla wielu to fantazja, ja je widziałem, dotykałem, nie w śnie tylko na jawie.Bez fotek się nie liczy. Póki co robi się z tego kolejny temat fantazja
zamontuje i wrzucę fotki bezproblemowo
#268
OFFLINE
Napisany 22 maja 2013 - 11:54
chodzi o otwory od str. głowicy i ogólnie całe wykonanie bo jak bedize to na aucie to d.. bedize widać.
#269
OFFLINE
Napisany 22 maja 2013 - 14:15
Ja niestety foto nie zrobiłem, jestem teraz w pracy, za kilka dni wrócę to myślę że będą już zamontowane.będą fotki wrzucone także luzem
#270
OFFLINE
Napisany 24 maja 2013 - 20:11
#271
OFFLINE
Napisany 26 maja 2013 - 12:30
Panowie jeżeli gość ma robić te kolektory i wy chcecie na tym jeździć powinne zostać wykonane z kwasówki o oznaczeniu 316L, a na pewno tego nie zrobi ponieważ dużo taniej jest zakupić najsłabszą kwasówke 304L na której po 2 - 3 latach powypadają dziury. Drugim ważnym elementem w tworzeniu takich kolektorów jest to by było pospawane z przedmuchem argonu co daje 100% przetop co ujednolica materiał spawany od wewnątrz. Miejsca gdzie zostanie położony spaw bez przedmuchu są narażone w bardzo szybkim tempie na powstawanie ubytków.
a jakieś wieksze doświadzczenie niż teoria?
kolektory moga byc i zrobione ze stali (odpowiedniej)
i także określonej grubości i bedzie działać przez lata
więc proszę Cię zejdż na ziemię a nie teorie piszesz
i siejesz zamęt,
odnosnie mojej osoby, nie zamierzam nikogo uszzceśliwiać na siłe
zrobiłem wiele kolektorów do V-ki (FWD) w szczególności, były wykonane ze stali i z kwasówki
jeżdzą już KILKA dobry lat i wszystko jest jak należy
#272
OFFLINE
Napisany 26 maja 2013 - 12:45

stąd wszyscy uwierzą jak zobaczą

#273
OFFLINE
Napisany 26 maja 2013 - 15:28
http://allegro.pl/li...=gsxr kolektory Z resztą zobaczyć uwierzyć.
Chyba, że wiele lat degradacji i kwasówki tak wyglądają.
#274
OFFLINE
Napisany 26 maja 2013 - 21:02
fotki bede w swoim czasie
dodatkowo testował bedę także wałeczki sportowe do V-ki
jakby ktoś był chętny to zapraszam
#275
OFFLINE
Napisany 26 maja 2013 - 21:06
W motocyklach seryjne kolektory nie są z nierdzewki i jakoś mają wiele lat i latają więc bym tak nie przesadzał z nierdzewnymi i kwasoodpornymi stalami. Przebiegi może mniejsze ale temperatury przeciętnie dużo wyższe bo się w palnik daje ciągle.
http://allegro.pl/li...=gsxr kolektory Z resztą zobaczyć uwierzyć.
Chyba, że wiele lat degradacji i kwasówki tak wyglądają.
popatrz na moje zabawki, może zmienisz zdanie

pierwszy, po 2 latach i przelocie 8tys km
https://picasaweb.go...943116933928098
drugi, po 2 latach i przelocie 6tys km
https://picasaweb.go...945513525679442
tak, wiem, to nie gixer, ale blisko, zwłaszcza stary olejak 1,2

#276
OFFLINE
Napisany 27 maja 2013 - 07:49
http://img02.allegro...1/33/3213813395
#277
OFFLINE
Napisany 27 maja 2013 - 09:18
I myślisz, że to też nierdzewka tylko tak skorodowała od temperatury?
http://img02.allegro...1/33/3213813395
przykro mi, nie wiem z czego to jest wykonane.
wiem tylko, że teza "W motocyklach seryjne kolektory nie są z nierdzewki" jest co najmniej mocno przesadzona. Nie znam oczywiście każdego przypadku, ale w moich sprzętach kolektor i wydech, o ile nie był z tytanu, to był ze stali szlachetnej. Miałem sporo ponad 20 różnych sprzętów, więc jakaś baza do odniesienia jest.
#278
OFFLINE
Napisany 27 maja 2013 - 16:06
rozumiem
fotki bede w swoim czasie
dodatkowo testował bedę także wałeczki sportowe do V-ki
jakby ktoś był chętny to zapraszam
moze podac jakies konkretniejsze info odnosnie walkow ?
czym one beda sie ruznic od walkow A czy G ? wczy walki sa wykonane od podstawy czy przerabiane orgi?
no i oczywiscie cena, bedzie podobna do tych od swiatka??
#279
OFFLINE
Napisany 27 maja 2013 - 17:03
#280
OFFLINE
Napisany 27 maja 2013 - 17:19
a jakieś wieksze doświadzczenie niż teoria?
kolektory moga byc i zrobione ze stali (odpowiedniej)
i także określonej grubości i bedzie działać przez lata
więc proszę Cię zejdż na ziemię a nie teorie piszesz
i siejesz zamęt,
odnosnie mojej osoby, nie zamierzam nikogo uszzceśliwiać na siłe
zrobiłem wiele kolektorów do V-ki (FWD) w szczególności, były wykonane ze stali i z kwasówki
jeżdzą już KILKA dobry lat i wszystko jest jak należy
Moim doświadczeniem jest to iż jestem z zawodu spawaczem metody TIG (141 dla przybliżenia) i pracuje w firmie która głównie zajmuje się wszelkimi wyrobami ze stali nierdzewnej na zamówienie. Wykonywaliśmy w firmie na zamówienie prze różne kolektory do pojazdów z nierdzewki które zawsze spawaliśmy z przedmuchem. Stal nierdzewna jest materiałem bardzo elastycznym, gdy dostanie temperatury zaczyna się odkształcać co negatywnie wpływa na spaw który jest położony powierzchownie. Dla tego napisałem żeby było to zrobione jak nalezy z nierdzewki, powinien być przedmuch przy spawaniu, bo czasem zdarza się że ktoś ma robiony taki kolektor przez kogoś i przynosi po paru latach by mu napawać dziury na spawach