


Kto jeździł Omegą A 2,6?
#21
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2008 - 13:43

#22
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2008 - 15:16
Kolego BenQ miałeś chociaż jedną OMEGĘ A poza 2.0 8v ??
nie mialem.
:shock: nie rozumiem do czego pijesz...I słyszałeś że w samochodzie można zmienić skrzynię biegów czy coś ?
z tym juz Ci nie pomoge skoro nie wiesz z kim rozmawiasz przez tel... napewno to nie dzwonilem ja...Może to ty byłeś tym mądralą który dzwonił do mnie wieczorem i pytał czy taki chip do silnika można kupić na allegro mimo że mówiłem że mapy w kompie były zmienione

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#23
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2008 - 15:42
Ile jeszcze się dołoży kasy w międzyczasie to juz inna historia.
#24
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2008 - 15:43
#25
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2008 - 18:58
pije do tego że lejesz z piekielnej dwójki a nie masz do tego podstaw.
moze nie bierzmy wszystkiego tak doslownie...
rozbawilo mnie to okreslenie :razz:

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#26
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2008 - 19:14
Jak kogoś uraziłem to najmocniej przepraszam.
#27
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2008 - 10:44
Nie chodzi mi o trubo czy o sprężarkę bo to już mam obcykane ale chodzi przede wszystkim o podniesienie osiągów bez doładowania.
#28
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2008 - 14:25
-świece brisk ( www.brisk.cz ) ,sportowy wkład filtra powietrza K&N , wymienione mam uszczelelki w silniku,
jeszcze zaizoluję dodatkowo przewody wysokiego napięcia, ( zastanawiam się jak je zaizolować, może jakieś koszulki z grubego silikonu kupię z metra :grin: )
w planie modyfikacja sterownika czyli tzw. chip, bez tego odczuwalnych efektów nie będzie
może potem montaż komresora jak będzie wolna kasa i chęci lub kupno innego auta
innego czyli mocniejszego
#29
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2008 - 14:55
http://img380.images...im000041un1.jpg
Ale nie robiłem tego bo się boję , że coś sie spier..li. Byc może to jakaś bzdura , jak ktoś coś wie to niech się wypowie.
#30
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2008 - 09:34
bez przesady... mialem taka kombi 2.6i DualRam i naprawde fajnie sie tym jezdzilo bardzo elastyczny silnik a i przyspieszenie tez niezle, 2.0 16V nie ma najmniejszych szans no i w 2.6 silnik fajnie mruczy nie jak w 2.0. Ja mialem z nia taki problem ze na gazie strzelala w kolektor.Ja jeździłem tym samochodem. Samochód szału nie robi...nawet jestem w stanie powiedzieć że moją 2.0 16v lepiej mi się jeździ...a jeśli chodzi o tą 2.6 to 12v..??
ps. mam ja rozebrana na czesci i jakby ktos cos potrzebowal to zapraszam na PW
#31
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2008 - 12:03

#32
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2008 - 10:26

Co do strzelania na gazie - ja nie mam takich problemów i z tego co słyszałem to te silniki w większości dobrze znoszą gaz. Najprędzej sprawdzałbym instalacje LPG.
Jak w mojej 2.0 była zakładana instalacja to przez miesiąc jeździłem do kumpla na regulację aż zaczęła chodzić jak pszczółka. I wg. mnie nie ma takiego speca od gazu który od razu zrobi wszystko na cacy

#33
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2010 - 14:42

#34
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2010 - 21:13
#35
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2010 - 01:24
Ja jeździłem tym samochodem. Samochód szału nie robi...nawet jestem w stanie powiedzieć że moją 2.0 16v lepiej mi się jeździ...a jeśli chodzi o tą 2.6 to 12v..??
Oj, to chyba coś nie tak było z tą 2.6 albo to automat skoro dwólitrówką lepiej się jeździło.... Miałem przez kilka lat Omegę A sedana 2.0 (bardzo udany, bezawaryjny i oszczędny silnik) ale 2.6 pod każdym względem (poza oszczędnością paliwa



#36
OFFLINE
#37
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2010 - 16:39
Nie, miała 150 KM. To co piszesz dotyczy chyba 2,6 V6, bo one miały coś ok 170 KM. Niestety, V-ki w Omegach to kiepska innowacja była. W porównaniu do starych rzędówek 2,6 i 3.0 są niewypałami. Zwłaszcza 3.0 był rewelacyjnym silnikiem zarówno pod względem osiągów jak też kosztów eksploatacji i do tego kompletnie bezproblemowym. W dodatku miał tą samą moc co poprzednik ! Rzędówki miały rozrząd na łańcuszku więc praktycznie nigdy się go nie wymieniało. W V-kach to już spory wydatek co 60 tys. Ale najgorszy to chyba był ten 2,5 TDI. U wszystkich moich znajomych, którzy mieli Omegą z takim silnikiem silnik padał on po stosunkowo niewielkim przebiegu. W dodatku ulegały bardzo poważnym awariom (łącznie z pękaniem wałków rozrządu). Właściciele klęli je jak cholera...a omega 2,6i dual ram nie miała czasem 168 km?
#38
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2010 - 18:00
Pogadać bym chciał o osiągach zaledwie 150konnej omegi...
ps. beast, czy w takim silniku da sie zrobic takie cuda jak np w 2,5V6 (nie licząc wałków rzecz jasna)
Podepnę się do tematu. Bo też mam właśnie takie pytanie. Jak to jest z tymi wałkami? Czy od któregoś motoru 3,0 12V lub 24V podejdą wałki do 2,6?