Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Kto jeździł Omegą A 2,6?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
38 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 listopada 2008 - 23:32

Pogadać bym chciał o osiągach zaledwie 150konnej omegi...

ps. beast, czy w takim silniku da sie zrobic takie cuda jak np w 2,5V6 (nie licząc wałków rzecz jasna)

#2 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 02 listopada 2008 - 11:30

kolega suchy, (o ile dobrze nick pamietam) ma omege z tym silnikiem i mowil ze da sie pobawic... w silniku mial chyba tylko filtr stozkowy a tak to nie tuningowal...
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#3 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 listopada 2008 - 12:32

Pogadać bym chciał o osiągach zaledwie 150konnej omegi...

ps. beast, czy w takim silniku da sie zrobic takie cuda jak np w 2,5V6 (nie licząc wałków rzecz jasna)



Ja jeździłem tym samochodem. Samochód szału nie robi...nawet jestem w stanie powiedzieć że moją 2.0 16v lepiej mi się jeździ...a jeśli chodzi o tą 2.6 to 12v..??

#4 OFFLINE   siwy99

siwy99

    =-=-=-=-=-=-=

  • 349 postów
  • Dołączył: 26-06-2006
  • Skąd: --------

Napisany 02 listopada 2008 - 12:33

ja jezdziłem taką omegą moj kolega ma dosłownie to o czym mowisz. chce ją sprzedać bardzo tanio bo coś muu sie nie wkręca na obroty. ale mi sie wydaje ze to jakas pierdolka bo on wogole sie nie zna na dlubaniu. jeżeli chcesz do niego kontakt to napisz mi cos na pw

#5 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 listopada 2008 - 12:36

ja jezdziłem taką omegą moj kolega ma dosłownie to o czym mowisz. chce ją sprzedać bardzo tanio bo coś muu sie nie wkręca na obroty. ale mi sie wydaje ze to jakas pierdolka bo on wogole sie nie zna na dlubaniu. jeżeli chcesz do niego kontakt to napisz mi cos na pw



nie mówie tu nic żeby odradzić czy coś...ale z tym wkręcaniem w obroty to nie popierdółka...a dlatego że koledze który miał ta ome też tak się działo i nikt w Radomiu i okolicach nie mógł tego zrobić i poszła na części...

#6 OFFLINE   siwy99

siwy99

    =-=-=-=-=-=-=

  • 349 postów
  • Dołączył: 26-06-2006
  • Skąd: --------

Napisany 02 listopada 2008 - 12:44

czyli to moze niestety byc wada tego silnika?

#7 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 02 listopada 2008 - 13:03

Co prawda nie znam tego silnika , ale podejrzewam , że jeżeli jest sprawny to lepsze będzie miał osiągi niż 2,0 16 v. Jeżeli nie chce się wkręcac na obroty to powinna być jakaś usterka. Ale mogę się mylić :mrgreen:

#8 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 listopada 2008 - 17:21

Ee .. jechalem 2,6 (12V dual ram)
Kiszka.

ps. znaczy sie kiszka w odniesieniu do V6 w Omedze B

#9 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 listopada 2008 - 18:21

Ee .. jechalem 2,6 (12V dual ram)
Kiszka.

ps. znaczy sie kiszka w odniesieniu do V6 w Omedze B



To co chciałeś do driftu sobie zapodać?? :twisted:

#10 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 listopada 2008 - 18:54

czytalem oststnio ze ma piekielna "dwojke" :smiech:
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#11 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 listopada 2008 - 19:17

Do "driftu"* to sie nada. Tył jest lekki, a 150KM wystarczy.
Mnie bardziej przyspieszenie interesuje

ps. też czytalem o tej piekielnej dwójce ;-) Swoją drogą opis ma ładny w tym ogłoszeniu :D


(*) oczywiście biorąc pod uwage, ze to TYLKO 150KM

#12 OFFLINE   MagicMike

MagicMike
  • 33 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 11 listopada 2008 - 12:56

dziękuje że doceniliście moje ogłoszenie - jeżeli ktoś chętny to zapraszam na jazdę próbną :))) Samochodu jednak nie sprzedaje.

Co do wkręcania się na obroty - ludzie to nie japończyk !! On chodzi na wolnych obrotach - znajdzcie mi inny samochód który przy 50 km/h przyspiesza płynnie na 5 biegu.
Cita jak chcesz to się umówimy i zobaczysz :)

#13 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 listopada 2008 - 13:20

dziękuje że doceniliście moje ogłoszenie - jeżeli ktoś chętny to zapraszam na jazdę próbną :))) Samochodu jednak nie sprzedaje.

Co do wkręcania się na obroty - ludzie to nie japończyk !! On chodzi na wolnych obrotach - znajdzcie mi inny samochód który przy 50 km/h przyspiesza płynnie na 5 biegu.
Cita jak chcesz to się umówimy i zobaczysz :)


mozesz przyjechać dziś na 19.45 do kinepolis - idziemy na gokarty (koszt ~60 zł + 10 zł rejestracja, jesli nigdy tam wczesniej nie byłeś)

#14 OFFLINE   MagicMike

MagicMike
  • 33 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 11 listopada 2008 - 16:13

Dzisiaj nigdzie nie wychodzę - jest to jeden z niewielu dni które spędzam z córką. Ale dziękuje za zaproszenie

#15 OFFLINE   MagicMike

MagicMike
  • 33 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 11 listopada 2008 - 16:50

Czytam ten temat i żaden z Was nie miał takiego samochodu i jeszcze jak ktoś napisał że lepiej mu się jeździ 2.0 16v to bez urazy ale to jest żenua.
Mojej żonie też lepiej jeździ się punto 1.1 niż moimi omegami czy BMW E36.
Co do 2.6 DUAL RAM - on nie był robiony do osiągów ale ma jedną cechę o której nie macie pojęcia. Duży moment od dołu, super elastykę no i jak napisałem w aukcji zabójczą 2 :) Poza tym wypowiadacie się że jazda tym samochodem to brak rewelacji. No jak ktoś jeździ OMEGAMI B które ważą 1,5 tony i są napędzane dwulitrowym ecoteckiem to nie będzie wiedział jak się czymś takim posługiwać.
Dla Was to pewnie BMW E36 325 które ma 192 konie to też nic fajnego bo lepsza wielka omega z silnkiem bardziej pasującym do CLIO.

Sorki że tak cisnę ale na prawdę paru z Was powinno troszkę pojeździć innymi samochodami niż ciężkimi B z silnikami na których jak byk napisane "ECOTEC" :)

Poza tym ciekawe który z Was postawi samochód bokiem przy 2,500 obrotów. Zachęcam kolegę z 2.0 16v do jakieś próby chętnie zobaczę co można zrobić z "B" :)


Kolego BenQ miałeś chociaż jedną OMEGĘ A poza 2.0 8v ?? I słyszałeś że w samochodzie można zmienić skrzynię biegów czy coś ? Może to ty byłeś tym mądralą który dzwonił do mnie wieczorem i pytał czy taki chip do silnika można kupić na allegro mimo że mówiłem że mapy w kompie były zmienione :)
chętnie odkupie patent na zmianę grilla w opel omega CD

#16 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 listopada 2008 - 08:27

nie obruszaj sie tak kolego. W zasadzie nikt nic złego nie napisał...
Poza tym faktem jest, ze czesto ludzie wypowiadają sie nie mają osobistych doświadczeń (a przynajmniej wystarczających doswiadczeń) ... co zrobic. Mozna tylko meliske we krwi mieć ;)

Osobiście mi mało wiec szukam 3,0 24V choć coraz bardziej skłaniam sie do Senatora.
Od bidy kupie i 2,6 w Omie A ... ale to pod warunkiem, ze będzie miala dużo innych zalet rekompensujących silnik.
Cóż - nie szukam auta do codziennego jeżdzenia. Takowe mam, w sumie nawet nie jedno ;) A jak już mam kupić coś do jazdy od czasu do czasu z butem w podłodze .. to wole 204KM niż 150KM to dość jasne.
Poza tym jeździłem (posiadałem) 2,0 16V (x2), 3,0V6, 2,5DTI wszytskie w B. jakies porównanie mam .. :)

ps. a porównywałęm do V6 ...

#17 OFFLINE   MagicMike

MagicMike
  • 33 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 12 listopada 2008 - 09:12

Tzn jak chcesz do katowania to więcej wytrzymają 12v niż 3.0 24v to jest pewne. Ze znajomym ostatnio reperowaliśmy 24v i powiem Ci że ciągle coś jest nie tak. Od paru ludzi zajmujących się oplami słyszałem że silnik jest delikatniejszy.
Najbardziej wytrzymałe silniki to 2.6 12v i 3.0 12v bo nie dość że mają papcia (może nie takiego jak 3.0 24v) ale są mniej awaryjne i nie będziesz dziubał tyle przy samochodzie.
No i jeżeli chcesz katować to wybebeszasz - mogę Ci w tym pomóc. Powiem tyle że jak wylajtuje moją 2.6 to będę w stanie pokonać 3.0 24v.

Chociaż nie przeczę że 3.0 24v to jest kawał bryki jeżeli chodzi o jazdę no i jest dużo lepsze wrażenie niż jazda "B" z silnikiem V 3.0

Zresztą co rzędówka to rzędówka.

Senia bym nie kupował na Twoim miejscu bo jest jednak dużo cięższy a waga ma dość duże znaczenie.
chętnie odkupie patent na zmianę grilla w opel omega CD

#18 OFFLINE   McF

McF
  • 100 postów
  • Dołączył: 06-08-2008
  • Skąd: Sochaczew Warszawa

Napisany 12 listopada 2008 - 11:16

Hi jaki fajny temat !
Jeżdziłem ze 3 lata Omegą 2.6, służyła jako wół roboczy łącznie z ciaganiem przyczepy. Bezawaryjny silnik, bez wycieków i brania oleju ( dziś mam 3.0 która trochę go bierze, niewiele ale bierze ) i bezproblemowo chodził na gazie.
Reszta budy pozostawiała wiele do zyczenia. Potem poszedł na zyletki bo starych złomów nikt niekupuje.
Jeżdziłem Omegą B 2.0 oraz 2,5 dieslem 180KM po chipie, komfort amortyzacji jest większy w B niż w A moim zdaniem. MV6 jeszcze nie jeżdziłem.
Co osiagów to silnik 2.0 ecotek ich nie zapewni przy takiej masie Omegi, taka jest prawda ale jest wystarczający.
Zdrowe 2.6 daje całkiem nieżle na drodze ale w porównaniu z 3.024V róznica jest powalająca.

#19 OFFLINE   MagicMike

MagicMike
  • 33 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 12 listopada 2008 - 12:18

Zgadzam się z przedmówcą.

No 3.0 24v jeżeli chodzi o osiągi to klasa sama w sobie.
Jednak do typowego katowania wybrałbym 12 zaworowe silniki jako trwalsze.

A powiedz mi Ty masz automata czy manual ?
chętnie odkupie patent na zmianę grilla w opel omega CD

#20 OFFLINE   McF

McF
  • 100 postów
  • Dołączył: 06-08-2008
  • Skąd: Sochaczew Warszawa

Napisany 12 listopada 2008 - 12:58

Mam manulaną skrzynię. Omegami B jeździłem okazyjnie.