

Kto jeździł Omegą A 2,6?
#1
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2008 - 23:32
ps. beast, czy w takim silniku da sie zrobic takie cuda jak np w 2,5V6 (nie licząc wałków rzecz jasna)
#2
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2008 - 11:30

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#3
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2008 - 12:32
Pogadać bym chciał o osiągach zaledwie 150konnej omegi...
ps. beast, czy w takim silniku da sie zrobic takie cuda jak np w 2,5V6 (nie licząc wałków rzecz jasna)
Ja jeździłem tym samochodem. Samochód szału nie robi...nawet jestem w stanie powiedzieć że moją 2.0 16v lepiej mi się jeździ...a jeśli chodzi o tą 2.6 to 12v..??
#4
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2008 - 12:33
#5
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2008 - 12:36
ja jezdziłem taką omegą moj kolega ma dosłownie to o czym mowisz. chce ją sprzedać bardzo tanio bo coś muu sie nie wkręca na obroty. ale mi sie wydaje ze to jakas pierdolka bo on wogole sie nie zna na dlubaniu. jeżeli chcesz do niego kontakt to napisz mi cos na pw
nie mówie tu nic żeby odradzić czy coś...ale z tym wkręcaniem w obroty to nie popierdółka...a dlatego że koledze który miał ta ome też tak się działo i nikt w Radomiu i okolicach nie mógł tego zrobić i poszła na części...
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2008 - 13:03
#8
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2008 - 17:21
Kiszka.
ps. znaczy sie kiszka w odniesieniu do V6 w Omedze B
#9
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2008 - 18:21
Ee .. jechalem 2,6 (12V dual ram)
Kiszka.
ps. znaczy sie kiszka w odniesieniu do V6 w Omedze B
To co chciałeś do driftu sobie zapodać?? :twisted:
#10
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2008 - 18:54


ZWYKŁY KLUBOWICZ
#11
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2008 - 19:17
Mnie bardziej przyspieszenie interesuje
ps. też czytalem o tej piekielnej dwójce ;-) Swoją drogą opis ma ładny w tym ogłoszeniu

(*) oczywiście biorąc pod uwage, ze to TYLKO 150KM
#12
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2008 - 12:56

Co do wkręcania się na obroty - ludzie to nie japończyk

Cita jak chcesz to się umówimy i zobaczysz

#13
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2008 - 13:20
dziękuje że doceniliście moje ogłoszenie - jeżeli ktoś chętny to zapraszam na jazdę próbną
)) Samochodu jednak nie sprzedaje.
Co do wkręcania się na obroty - ludzie to nie japończykOn chodzi na wolnych obrotach - znajdzcie mi inny samochód który przy 50 km/h przyspiesza płynnie na 5 biegu.
Cita jak chcesz to się umówimy i zobaczysz
mozesz przyjechać dziś na 19.45 do kinepolis - idziemy na gokarty (koszt ~60 zł + 10 zł rejestracja, jesli nigdy tam wczesniej nie byłeś)
#14
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2008 - 16:13
#15
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2008 - 16:50
Mojej żonie też lepiej jeździ się punto 1.1 niż moimi omegami czy BMW E36.
Co do 2.6 DUAL RAM - on nie był robiony do osiągów ale ma jedną cechę o której nie macie pojęcia. Duży moment od dołu, super elastykę no i jak napisałem w aukcji zabójczą 2

Dla Was to pewnie BMW E36 325 które ma 192 konie to też nic fajnego bo lepsza wielka omega z silnkiem bardziej pasującym do CLIO.
Sorki że tak cisnę ale na prawdę paru z Was powinno troszkę pojeździć innymi samochodami niż ciężkimi B z silnikami na których jak byk napisane "ECOTEC"

Poza tym ciekawe który z Was postawi samochód bokiem przy 2,500 obrotów. Zachęcam kolegę z 2.0 16v do jakieś próby chętnie zobaczę co można zrobić z "B"

Kolego BenQ miałeś chociaż jedną OMEGĘ A poza 2.0 8v ?? I słyszałeś że w samochodzie można zmienić skrzynię biegów czy coś ? Może to ty byłeś tym mądralą który dzwonił do mnie wieczorem i pytał czy taki chip do silnika można kupić na allegro mimo że mówiłem że mapy w kompie były zmienione

#16
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2008 - 08:27
Poza tym faktem jest, ze czesto ludzie wypowiadają sie nie mają osobistych doświadczeń (a przynajmniej wystarczających doswiadczeń) ... co zrobic. Mozna tylko meliske we krwi mieć

Osobiście mi mało wiec szukam 3,0 24V choć coraz bardziej skłaniam sie do Senatora.
Od bidy kupie i 2,6 w Omie A ... ale to pod warunkiem, ze będzie miala dużo innych zalet rekompensujących silnik.
Cóż - nie szukam auta do codziennego jeżdzenia. Takowe mam, w sumie nawet nie jedno

Poza tym jeździłem (posiadałem) 2,0 16V (x2), 3,0V6, 2,5DTI wszytskie w B. jakies porównanie mam ..

ps. a porównywałęm do V6 ...
#17
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2008 - 09:12
Najbardziej wytrzymałe silniki to 2.6 12v i 3.0 12v bo nie dość że mają papcia (może nie takiego jak 3.0 24v) ale są mniej awaryjne i nie będziesz dziubał tyle przy samochodzie.
No i jeżeli chcesz katować to wybebeszasz - mogę Ci w tym pomóc. Powiem tyle że jak wylajtuje moją 2.6 to będę w stanie pokonać 3.0 24v.
Chociaż nie przeczę że 3.0 24v to jest kawał bryki jeżeli chodzi o jazdę no i jest dużo lepsze wrażenie niż jazda "B" z silnikiem V 3.0
Zresztą co rzędówka to rzędówka.
Senia bym nie kupował na Twoim miejscu bo jest jednak dużo cięższy a waga ma dość duże znaczenie.
#18
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2008 - 11:16
Jeżdziłem ze 3 lata Omegą 2.6, służyła jako wół roboczy łącznie z ciaganiem przyczepy. Bezawaryjny silnik, bez wycieków i brania oleju ( dziś mam 3.0 która trochę go bierze, niewiele ale bierze ) i bezproblemowo chodził na gazie.
Reszta budy pozostawiała wiele do zyczenia. Potem poszedł na zyletki bo starych złomów nikt niekupuje.
Jeżdziłem Omegą B 2.0 oraz 2,5 dieslem 180KM po chipie, komfort amortyzacji jest większy w B niż w A moim zdaniem. MV6 jeszcze nie jeżdziłem.
Co osiagów to silnik 2.0 ecotek ich nie zapewni przy takiej masie Omegi, taka jest prawda ale jest wystarczający.
Zdrowe 2.6 daje całkiem nieżle na drodze ale w porównaniu z 3.024V róznica jest powalająca.
#19
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2008 - 12:18
No 3.0 24v jeżeli chodzi o osiągi to klasa sama w sobie.
Jednak do typowego katowania wybrałbym 12 zaworowe silniki jako trwalsze.
A powiedz mi Ty masz automata czy manual ?
#20
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2008 - 12:58