

klimatronik
#61
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2014 - 17:35
#62
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 16:35
Ktoś miał juz taki problem?
#63
OFFLINE
#64
OFFLINE
Napisany 12 lipca 2014 - 09:23
#65
OFFLINE
Napisany 12 lipca 2014 - 09:27
Nie sprawdziłeś bezpieczników, zanim temat w internecie założyłeś ??przyczyna byl spalony bezpiecznik od swiateł awaryjnych

#66
OFFLINE
Napisany 12 lipca 2014 - 20:07
#67
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2014 - 19:21
panowie podjechałem do goscia z kompem co ma Opel scanner'a lecz bez skutku nadal brak połaczenia z climatronikiem.
posiadacie jakies dane np, który z przewodów od panelu klimatyzacji idzie do złacza obd tak aby ominac zdjagnozowac co jest nie tak (moze uszkodzony przewód)sygnałowy jest i dlatego sie nie da połaczyc? :oonie:
pozdr. czekam na podpowiedzi
Mam ten sam problem. Po zgaszeniu climatronik pokazuje, ze jest błąd. Podpinam opel scaner, łączy sie z climatronikiem (data produkcji i takie tam pierdoły pokazuje), ale gdy chce sprawdzic błędy to nie mogę, wyskakuje błąd. Bloki pomiarowe też nie pokazują żadnych wartości. Podpinałem dwie różne centralki i zachowanie identyczne. Silnik i całą resztę diagnozuje bez problemu. Ciekawi mnie jaki czujnik jest walnięty,bo po pół godzinie jazdy choć wentylator chodzi na maksa nie wieje w kratkach. Po wyłączeniu klimy i odczekaniu kilku minut znowu działa jakis czas. Na razie zablokowałem klapke za filtrem kabinowym żeby się nie zamykała, ale to nie jest rozwiązanie. Jakies pomysły jak się połączyć z klimatronikiem, zeby wiedzieć co wymienić? Nie po to mam program diagnostyczny żeby rozbierać pół auta i szukać po omacku

#68
OFFLINE
Napisany 01 września 2014 - 20:08
#69
OFFLINE
#70
OFFLINE
#71
OFFLINE
Napisany 03 września 2014 - 16:39
#72
OFFLINE
Napisany 11 października 2014 - 00:39
Przejrzałem już chyba każdy zakątek auta , każdy centymetr przewodów sprawdzony już odchodziłem od zmysłów co może być powodem ciągłego resetowania się panelu klimatronika. Aż pewnego dnia całkiem przypadkiem zauważyłem zerwane mocowanie multiramu do wentylatora chłodnicy wszystko było luźne i uderzało o wentylator co powodowało zwarcie na czujniku podciśnień . Przy ruszaniu lub dodawaniu gazu dostawał drgań . Więc zamocowałem multi na swoje miejsce sprawdziłem przewody na wtyczce i przewody podciśnien i jak ręką odjął , ani razu jeszcze mi się panel samoczynnie nie wyłączył. pełen sukces . Posprawdzajcie u siebie i dajcie znać czy pomogło . Powodzenia
#73
OFFLINE
Napisany 11 października 2014 - 00:42
Przejrzałem już chyba każdy zakątek auta , każdy centymetr przewodów sprawdzony już odchodziłem od zmysłów co może być powodem ciągłego resetowania się panelu klimatronika. Aż pewnego dnia całkiem przypadkiem zauważyłem zerwane mocowanie multiramu do wentylatora chłodnicy wszystko było luźne i uderzało o wentylator co powodowało zwarcie na czujniku podciśnień . Przy ruszaniu lub dodawaniu gazu dostawał drgań . Więc zamocowałem multi na swoje miejsce sprawdziłem przewody na wtyczce i przewody podciśnien i jak ręką odjął , ani razu jeszcze mi się panel samoczynnie nie wyłączył. pełen sukces . Posprawdzajcie u siebie i dajcie znać czy pomogło . Powodzenia
#74
OFFLINE
Napisany 11 października 2014 - 09:15
#75
OFFLINE
Napisany 12 października 2014 - 20:42
ja mam cos podobnego jak moze to wyslij foty gdzie to sie dokładnie znajduje bo mi to jeszcze zabiera cieplo z silnika
http://www.fotosik.p...4/album/1029900