

#41
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2008 - 21:13
tylko że zawsze na drugi dzień gasną... ( pin 12 także jest od air bag i tam się zaloguje )
#42
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2008 - 21:45
jak kontrolki zgasną i podepnę pod kompa to wszystko ok żadnych błędów.
tylko że zawsze na drugi dzień gasną... ( pin 12 także jest od air bag i tam się zaloguje )
no to sterownik pompy dziekuje za wspolprace

#43
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2008 - 21:51
nie rozumiem ? jaką współprace ??jak kontrolki zgasną i podepnę pod kompa to wszystko ok żadnych błędów.
tylko że zawsze na drugi dzień gasną... ( pin 12 także jest od air bag i tam się zaloguje )
no to sterownik pompy dziekuje za wspolpracesprawdz jeszcze tylko kable przy czujnikach czy nie sa przetarte i nie robia zwarcia
#44
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2008 - 21:54
nie rozumiem ? jaką współprace ??jak kontrolki zgasną i podepnę pod kompa to wszystko ok żadnych błędów.
tylko że zawsze na drugi dzień gasną... ( pin 12 także jest od air bag i tam się zaloguje )
no to sterownik pompy dziekuje za wspolpracesprawdz jeszcze tylko kable przy czujnikach czy nie sa przetarte i nie robia zwarcia
wspolprace z samochodem - po polsku mowiac - zdycha

#45
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2008 - 21:56


#46
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2008 - 11:04
#47
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2008 - 14:35
a ile jest tych czujników? czy tylko przy kołach? słyszałem, że jeszcze jest jakiś inny, który odpowiada za prędkościomierz. Prawda to?
sa 4 przy kazdym kole 1. nie ma zadnego dodatkowego od predkosci. predkosc jest podawana z sterownika abs a ten ma odczyty z wszystkich, nawet jak jeden ci zdechnie to i tak dalej predkosciomierz bedzie dzialal
#48
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2008 - 15:33

Oczywiście nie wiem na 100% czy to jakiś kabelek oberwany czy wtyczka zaśniedziała a najgorsza wersja to piny poobrywane z płytki drukowanej ale wtedy raczej bym tego nie słyszał... Mam do Ciebie jeszcze jedno pytanie związane z pompą ABS, Pompa powinła być sztywno przymocowana czy na jakiś gumach ?? bo jak ją ruszam to trochę pracuje...
#49
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2008 - 15:39
Beast nie uwierzysz ale znalazłem usterkę
a mianowicie ruszając wtyczką od sterownika ABS słychać takie jak iskrzenie, i wtedy albo zapali się ABS+TC albo zgaśnie.
Oczywiście nie wiem na 100% czy to jakiś kabelek oberwany czy wtyczka zaśniedziała a najgorsza wersja to piny poobrywane z płytki drukowanej ale wtedy raczej bym tego nie słyszał... Mam do Ciebie jeszcze jedno pytanie związane z pompą ABS, Pompa powinła być sztywno przymocowana czy na jakiś gumach ?? bo jak ją ruszam to trochę pracuje...
rozbierz wtyczke podoginaj piny i wyczysc. nie pamietam czy jest na sztywno czy nie
#50
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2008 - 15:42
Beast dzięki za pomoc i za zaangażowanie

#51
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2008 - 18:23



#52
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2008 - 21:58
#53
OFFLINE
#54
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2008 - 01:06
Sterownik znajduje się przy pompie ABS ( z lewej strony pod zbiorniczkiem wspomagania )nie bardzo wiem gdzie jest sterownik abs
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#55
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2008 - 09:13

#56
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2008 - 09:16
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#57
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2008 - 09:20
To nie jest środek konserwujący!
To nie jest środek wspołpracujący z elektryką!
To nie jest srodek do smarowania (np. bardzo częstym błedem i początkiem śmirci
zamków wszelakich jest używanie WD40 do ich smarowania)
#58
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2008 - 09:36
- jest srodkiem konserwujacym (glownie po to zostal wymyslony dopiero pozniej wpakowano go w banke metalowa w sprayu i zaczeto sprzedawac jako odrdzewiacz , jednak nie jest tak dobry jaki inne srodki bo nie po to zostal wymyslony)
- jest srodkiem smarujacym
- jest srodkiem wypierajacym wode
- nie jest srodkiem do oczyszczania stykow elektrycznych (choc ja go uzywalem do tego jednak przy napieciu 24V i duzych stykach, jednak po uzyciu wd-40 w ciagu kilku dni wtyczka i tak byla oczyszczana roznego typu "kontaktami") ale wiekszosc ludzi i producent twierdzi ze do polaczen elektrycznych NIE
[B]
#59
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2008 - 09:42
WD40 ma sustancje myjące (w pewnym zakresie też żrące).
Na jakich Ty szkoleniach byłeś, gdzie takie bzdury podają?!
Wypiera wode - tak
Penetruje - tak
reszta nie ... a połączenia elektrycznie po użyciu WD40 śniedzieją!
Osobiście zabiłem Forda Granade - robiąc przekladke z GHIA do mojego golasa potraktowałem WD40 wszystkie wtyczki .. a w GHIA było ich masakrycznie wiele.
Dwa lata ... i dosłownie nic nie działało. Nic, łacznie z ECU
#60
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2008 - 09:48
TEN SRODEK ZOSTAL WYMYSLONY DO KONSERWACJI
[B]
Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: ABS
Technika →
Elektryka i Elektronika →
Czujnik abs - nie działający prędkościomierzRozpoczęte przez graci26 , 16 lis 2015 ![]() |
|
![]()
|