

Za długie czasy wtrysku na gazie w 2,5 V6
#21
OFFLINE
Napisany 26 października 2008 - 16:56
[B]
#22
OFFLINE
Napisany 28 października 2008 - 18:56
swiezak1981 napisał/a:
witam. byłem dzis u gazownika, stwierdził za małe dysze i rozwiercił z 2,7 mm na 3,0 mm troszke lepiej jest ale niewiele czasy 3,8 benzyna i gaz 5,0 do 5,2 gdy auto chodzi na gazie ,. wczesniej nie dodałem ze auto po przekroczeniu 4200 4300 obrotów zaczyna lepiej jechać niestety nie zawsze po dłuższych rozmyslaniach podło na felerny komputer zamówił nowy w środe jade na wymiane ale wielkich nadzieji nie mam :sad:
benzyna zdecydowanie za duzo. przed nastepna regulacja odlacz aku na noc i przynajmniej 100 km na benzynie zrob dopiero jedz na regulacje
Podkleję sie pod temacik :mrgreen: jakie powinny prawidłowe czasy wtrysków na benie??? bo u mnie też hulają w okolicach 3,8 -4,0ms
#23
OFFLINE
Napisany 28 października 2008 - 23:32
#24
OFFLINE
Napisany 29 października 2008 - 19:21
a to jeszcze jutro raz sprawdzę bo dzisiaj miał 3,4-3,8 no ale klima hulaław 2.5 przy rozgrzanym silniku na biegu jalowym bez obciazenia teoretycznie miedzy 2.3 a 4.6 (u siebie mam 2.6 i w wiekszosci 2.5 ktore mialem na kompie tez kolo tego bylo)
#25
OFFLINE
Napisany 29 października 2008 - 19:24

Po prostu gaśnie nie przełącza na bene tylko gasnie , zauważyłem też ze poprzednia omka przy maksymalnych obrotach gdy brakowało mocy na gazie to przełączała na bene ta tego nie robi

Tak więc podsumowując :
po pierwsze - brak mocy

po drugie - ogromne spalanie 20 litrów poza miastem

po trzecie - nie działa wskażnik gazu

po czwarte - nie przełacza na bene gdy kończy sie gaz

po piąte - jadąc na gazie szarpie dopiero jak zapali sie kontrolka awari silnika to jedzie normalnie

Więc niewiem czy mam z panem CIeślą z Trzcianki gadać czy odrazu strzelać :bad:

#26
OFFLINE
Napisany 29 października 2008 - 20:02
#27
OFFLINE
Napisany 29 października 2008 - 23:45
Teraz wszystkich zaskocze zgadnijcie co robi moje autko gdy skończy sie gaz
moja ostatnio robi to samo - diagnoza - padniety komp

#28
OFFLINE
Napisany 31 października 2008 - 21:44
. a miała być jakaś 250 a to niby nie to samo i znów d*pa ciekawe co bedzie dalej we wtorek jade na wymiane później to już chyba butla bedzie miala wine


#29
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2008 - 20:23
Co Ci moge poradzić, jeśli się znasz troche na silnikach to zdejmij kolektor ssący ten pierwszy od góry i zobacz jak masz przewiercony kolektror ssący ten na dole. Przewody od wtryskiwaczy powinny być jak najkrótsze, równej długości (może być około 1cm różnicy w długości) i być jak najniżej, tak aby gaz był wtryskiwany bardzo blisko zawrorów. Najlepiej jakby były wkręcone nad wtryskami benzynowymi.
#30
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2008 - 22:34


#31
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2008 - 20:56
Dlaczego nie ma mocy:
- wejścia wężyków od wtrysków gazu są umiejscowione w górnej części kolektora ssącego
- wkretki w kolektorze ssącym nie są wwiercone pod kątem, przez co gaz ma swoje ujście bezpośrednio na sąsiadująca ściankę, jego część osadza się na przeciwnej ściance kolektora a co za tym idzie mniejsza jego ilość trafia do komory spalania i jest brak mocy a co za tym idzie my wciskamy pedał gazu żeby można było jechać a spalanie rośnie ( niech gazownik nie wciska Ci kitu, że nie ma różnicy w którym miejscu umiejscowione są wkrętki wężyków od gazu bo jakbym mógł zacytować "szpeców" powietrze z kolektora zbiera gaz i doprowadza do komory spalania. U mnie przeniesienie wkrętek wężyków wtrysków bardzo blisko wtrysków benzyny spowodowało spadek spalania o 15 litrów z 35 do 20 litrów i wreszcie w tedy była moc w tym aucie)
- może być źle skalibrowany komputer gazu, czyli źle skalibrowana mapa wtrysków
- źle ustawione dawki gazu
- sprawdź czy rurka doprowadzająca gaz z butli do parownika jest 8 czy 6, w samochodach o tej mocy powinna byc 8, żadnego wyjścia ze zbiornika 6 a pod spodem samochodu redukcja na 8
- zbyt niskie ciśnienie w parowniku
- sprawdz filtr gazu, ja miałem sytuacje że zbiornik gazu był zardzewiały w srodku i to niby nowy jak cała instalka, poszedł gaz rozpuścił rdzę i wszystko poszło w filterek zapchało i mocy nie było
- z innej beczki sprawdź świece i przewody zapłonowe ( na benzynie może wydawać się że jest ok ale benzyna jest bardziej łatwopalna niż gaz)
Chyba napisałem Ci wszystko co pamiętam z moich doświadczeń z niedziałającym gazem.
Pozdrawiam
#32
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2008 - 19:17
Dziś dzwoniłem do gościa do którego podali mi numer z auto gaz centrum to od nich bierze towar mój gazmajster (albo może gaz partacz ) i po 4 min rozmowy powiedział mi co jest nie tek z moją instalką . A więc jak to ujoł bład w sztuce żle przewiercony kolektor i złe dysze maź 2,2 a ja mam 3.0 zobaczymy co na to Gaz majster , już bym chciał wreszcie pojeżdzić moją Niunią i w pełni wykorzystać jej walory


#33
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2008 - 19:52
http://www.myomega.o...szekolektor.htm
#34
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2008 - 22:15

#35
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2008 - 20:00
#36
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2008 - 16:37


#37
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2008 - 18:41

#38
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2008 - 22:32
[B]
#39
OFFLINE
Napisany 26 marca 2009 - 14:36
Gdzie może być przyczyna tego spadku mocy i różnic w czasach?
Aha mam jeszcze jedno pytanie.
Jaką średnicą rurki macie doprowadzony gaz z butli do reduktora, bo gazownicy mi powiedzieli że tu też może być problem bo oni do silników 2.5 zakładaja 8mm a ja mam w swojej 6 mm??
#40
OFFLINE
Napisany 26 marca 2009 - 15:14
Koledzy ja mam podobny problem z czasami. Auto na gazie Pb czas ok 2-3ms a LPG ponad 6ms Dysze mam 2mm. Wtryski walteki 3om. Pojechałem do gazowników to oni podnieśli ciśnienie aż do 1.6 a auto nadal słabe. Co prawda dość równo ciągnie ale to nie jest to. Dodam że spalanie jest dobre bo na pioziomie 13 litrów.
Gdzie może być przyczyna tego spadku mocy i różnic w czasach?
Aha mam jeszcze jedno pytanie.
Jaką średnicą rurki macie doprowadzony gaz z butli do reduktora, bo gazownicy mi powiedzieli że tu też może być problem bo oni do silników 2.5 zakładaja 8mm a ja mam w swojej 6 mm??
u mnie jest 8 mm, cisnieni 1.2 i 3.0 daje sobie spokojnie rade. wtryski tez valtek 3ohm . czasy na benzynie kolo 3 ms.