Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Za długie czasy wtrysku na gazie w 2,5 V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
40 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 października 2008 - 16:56

juz pisalem o tym - gazownik dostal zestaw a w zestawie sa dysze 1,6 - wiec takie zalozyl a nadrabiol cisnieniem - zle rozwiazanie
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#22 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 października 2008 - 18:56

swiezak1981 napisał/a:
witam. byłem dzis u gazownika, stwierdził za małe dysze i rozwiercił z 2,7 mm na 3,0 mm troszke lepiej jest ale niewiele czasy 3,8 benzyna i gaz 5,0 do 5,2 gdy auto chodzi na gazie ,. wczesniej nie dodałem ze auto po przekroczeniu 4200 4300 obrotów zaczyna lepiej jechać niestety nie zawsze po dłuższych rozmyslaniach podło na felerny komputer zamówił nowy w środe jade na wymiane ale wielkich nadzieji nie mam :sad:



benzyna zdecydowanie za duzo. przed nastepna regulacja odlacz aku na noc i przynajmniej 100 km na benzynie zrob dopiero jedz na regulacje


Podkleję sie pod temacik :mrgreen: jakie powinny prawidłowe czasy wtrysków na benie??? bo u mnie też hulają w okolicach 3,8 -4,0ms

#23 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 28 października 2008 - 23:32

w 2.5 przy rozgrzanym silniku na biegu jalowym bez obciazenia teoretycznie miedzy 2.3 a 4.6 (u siebie mam 2.6 i w wiekszosci 2.5 ktore mialem na kompie tez kolo tego bylo)




 


#24 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 października 2008 - 19:21

w 2.5 przy rozgrzanym silniku na biegu jalowym bez obciazenia teoretycznie miedzy 2.3 a 4.6 (u siebie mam 2.6 i w wiekszosci 2.5 ktore mialem na kompie tez kolo tego bylo)

a to jeszcze jutro raz sprawdzę bo dzisiaj miał 3,4-3,8 no ale klima hulała

#25 OFFLINE   swiezak1981

swiezak1981
  • 20 postów
  • Dołączył: 12-07-2008
  • Skąd: Pęckowo

Napisany 29 października 2008 - 19:24

Teraz wszystkich zaskocze zgadnijcie co robi moje autko gdy skończy sie gaz :?:
Po prostu gaśnie nie przełącza na bene tylko gasnie , zauważyłem też ze poprzednia omka przy maksymalnych obrotach gdy brakowało mocy na gazie to przełączała na bene ta tego nie robi :!:
Tak więc podsumowując :
po pierwsze - brak mocy :!:
po drugie - ogromne spalanie 20 litrów poza miastem :!:
po trzecie - nie działa wskażnik gazu :!:
po czwarte - nie przełacza na bene gdy kończy sie gaz :!:
po piąte - jadąc na gazie szarpie dopiero jak zapali sie kontrolka awari silnika to jedzie normalnie :!:
Więc niewiem czy mam z panem CIeślą z Trzcianki gadać czy odrazu strzelać :bad:
Jak Kraść to miliony , Jak kochać to księżniczki , jak jeździć to OMEGĄ , jak pić to John'ego!!!!!

#26 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 października 2008 - 20:02

swiezak1981, po prostu pan gaziarz ci nic nie po ustawiał tylko zostawił sterownik na fabrycznych nastawach

#27 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 października 2008 - 23:45

Teraz wszystkich zaskocze zgadnijcie co robi moje autko gdy skończy sie gaz



moja ostatnio robi to samo - diagnoza - padniety komp :(




 


#28 OFFLINE   swiezak1981

swiezak1981
  • 20 postów
  • Dołączył: 12-07-2008
  • Skąd: Pęckowo

Napisany 31 października 2008 - 21:44

Dziś byłem u gazmajstra wymienił komputer i ....... d*pa to samo :bad: Zwiekszył ciśnienie na parowniku do 1,2 bara i ....... też d*pa , teraz (chyba w wyliczance ) wyszło że parownik za slaby ponoć jest jakiś ARKTIC
. a miała być jakaś 250 a to niby nie to samo i znów d*pa ciekawe co bedzie dalej we wtorek jade na wymiane później to już chyba butla bedzie miala wine :lol:
Jak Kraść to miliony , Jak kochać to księżniczki , jak jeździć to OMEGĄ , jak pić to John'ego!!!!!

#29 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 02 listopada 2008 - 20:23

Masz takie same objawy jak ja miałem. Z tym, że moja instalka została już wyjęta i zwrócona kasa. teraz szukam innego DOBREGO gazownika który mi to założy. Na razie objechałem dwóch i jedyne co mi powiedzieli to to, że poprzedni komputer który miałem brał dane tylko z jednego wtrysku benzyny i dlatego nie chciało to chodzic nie wiem jak to mogło tak chodzić i że ponoć włoskie instalacje nie działaja dobrze w V6.

Co Ci moge poradzić, jeśli się znasz troche na silnikach to zdejmij kolektor ssący ten pierwszy od góry i zobacz jak masz przewiercony kolektror ssący ten na dole. Przewody od wtryskiwaczy powinny być jak najkrótsze, równej długości (może być około 1cm różnicy w długości) i być jak najniżej, tak aby gaz był wtryskiwany bardzo blisko zawrorów. Najlepiej jakby były wkręcone nad wtryskami benzynowymi.

#30 OFFLINE   swiezak1981

swiezak1981
  • 20 postów
  • Dołączył: 12-07-2008
  • Skąd: Pęckowo

Napisany 05 listopada 2008 - 22:34

I znów porażka :cry: wymiana parownika nic nie dała skróciłem węże do wtrysków i nadal brakuje mu mocy może ktoś wie czy parownik arktik AT 09 jest wystarczająco wydajny do mojej V6 stki ??
Jak Kraść to miliony , Jak kochać to księżniczki , jak jeździć to OMEGĄ , jak pić to John'ego!!!!!

#31 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 06 listopada 2008 - 20:56

Sprawdz czy wężyki od gazu są równej długości i czy ich wejścia w kolektor są jak najblizej wtrysków benzyny.

Dlaczego nie ma mocy:
- wejścia wężyków od wtrysków gazu są umiejscowione w górnej części kolektora ssącego
- wkretki w kolektorze ssącym nie są wwiercone pod kątem, przez co gaz ma swoje ujście bezpośrednio na sąsiadująca ściankę, jego część osadza się na przeciwnej ściance kolektora a co za tym idzie mniejsza jego ilość trafia do komory spalania i jest brak mocy a co za tym idzie my wciskamy pedał gazu żeby można było jechać a spalanie rośnie ( niech gazownik nie wciska Ci kitu, że nie ma różnicy w którym miejscu umiejscowione są wkrętki wężyków od gazu bo jakbym mógł zacytować "szpeców" powietrze z kolektora zbiera gaz i doprowadza do komory spalania. U mnie przeniesienie wkrętek wężyków wtrysków bardzo blisko wtrysków benzyny spowodowało spadek spalania o 15 litrów z 35 do 20 litrów i wreszcie w tedy była moc w tym aucie)
- może być źle skalibrowany komputer gazu, czyli źle skalibrowana mapa wtrysków
- źle ustawione dawki gazu
- sprawdź czy rurka doprowadzająca gaz z butli do parownika jest 8 czy 6, w samochodach o tej mocy powinna byc 8, żadnego wyjścia ze zbiornika 6 a pod spodem samochodu redukcja na 8
- zbyt niskie ciśnienie w parowniku
- sprawdz filtr gazu, ja miałem sytuacje że zbiornik gazu był zardzewiały w srodku i to niby nowy jak cała instalka, poszedł gaz rozpuścił rdzę i wszystko poszło w filterek zapchało i mocy nie było

- z innej beczki sprawdź świece i przewody zapłonowe ( na benzynie może wydawać się że jest ok ale benzyna jest bardziej łatwopalna niż gaz)

Chyba napisałem Ci wszystko co pamiętam z moich doświadczeń z niedziałającym gazem.
Pozdrawiam

#32 OFFLINE   swiezak1981

swiezak1981
  • 20 postów
  • Dołączył: 12-07-2008
  • Skąd: Pęckowo

Napisany 07 listopada 2008 - 19:17

Wielkie dzięki to naprawde dobre rady i bardzo dziękuje za programik :grin:
Dziś dzwoniłem do gościa do którego podali mi numer z auto gaz centrum to od nich bierze towar mój gazmajster (albo może gaz partacz ) i po 4 min rozmowy powiedział mi co jest nie tek z moją instalką . A więc jak to ujoł bład w sztuce żle przewiercony kolektor i złe dysze maź 2,2 a ja mam 3.0 zobaczymy co na to Gaz majster , już bym chciał wreszcie pojeżdzić moją Niunią i w pełni wykorzystać jej walory :cry: !?
Jak Kraść to miliony , Jak kochać to księżniczki , jak jeździć to OMEGĄ , jak pić to John'ego!!!!!

#33 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 07 listopada 2008 - 19:52

Życzę powodzenia. Ja będe się umawiał na montaż gazu z drugim gazownikiem. Jeden z użytkowników forum podał mi link do takiego poradnika jak powinny być zamontowane dysze w tym silniczku:

http://www.myomega.o...szekolektor.htm

#34 OFFLINE   swiezak1981

swiezak1981
  • 20 postów
  • Dołączył: 12-07-2008
  • Skąd: Pęckowo

Napisany 07 listopada 2008 - 22:15

Nie wytrzymałem musiałem sprawdzić . A więc dusze wkręcone około 10 cm od wtrysku benzyny i jeszcze pod kątem prostym :yes_yes: więc chyba wreszcie znaleziona przyczyna . Z waszą pomocą niedługo sam dam rade zamontować instalkę :razz: .
Jak Kraść to miliony , Jak kochać to księżniczki , jak jeździć to OMEGĄ , jak pić to John'ego!!!!!

#35 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 08 listopada 2008 - 20:00

Gratuluje. Teraz gazownik bedzie Ci wciskał kit ze to nie przeszkadza bo tam jest podcisnienie.

#36 OFFLINE   swiezak1981

swiezak1981
  • 20 postów
  • Dołączył: 12-07-2008
  • Skąd: Pęckowo

Napisany 09 listopada 2008 - 16:37

To ja mu wcisne nóż między dw ostatnie żebra :lol:
Jak Kraść to miliony , Jak kochać to księżniczki , jak jeździć to OMEGĄ , jak pić to John'ego!!!!!

#37 OFFLINE   swiezak1981

swiezak1981
  • 20 postów
  • Dołączył: 12-07-2008
  • Skąd: Pęckowo

Napisany 14 listopada 2008 - 18:41

Witam . dziś odebrałem niunie . Dysze przesunięte niżej ale pod kątem prostym ale auto chodzi i to wcale nie najgorzej pełnej mocy niema ale jest dobrze ponoć była zapchana rurka ale jakoś mu niewierze . czy sam kąt wkręcenia dysz ma duży wpływ na moc auta ?
Jak Kraść to miliony , Jak kochać to księżniczki , jak jeździć to OMEGĄ , jak pić to John'ego!!!!!

#38 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 listopada 2008 - 22:32

zeby tylko nie byly pod prąd. Znam wiel aut gdzie dysze sa pod katem prostym i ok
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#39 OFFLINE   darek2382

darek2382

    darek2382

  • 529 postów
  • Dołączył: 17-03-2008
  • Skąd: okolice Dębicy
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 26 marca 2009 - 14:36

Koledzy ja mam podobny problem z czasami. Auto na gazie Pb czas ok 2-3ms a LPG ponad 6ms Dysze mam 2mm. Wtryski walteki 3om. Pojechałem do gazowników to oni podnieśli ciśnienie aż do 1.6 a auto nadal słabe. Co prawda dość równo ciągnie ale to nie jest to. Dodam że spalanie jest dobre bo na pioziomie 13 litrów.
Gdzie może być przyczyna tego spadku mocy i różnic w czasach?

Aha mam jeszcze jedno pytanie.
Jaką średnicą rurki macie doprowadzony gaz z butli do reduktora, bo gazownicy mi powiedzieli że tu też może być problem bo oni do silników 2.5 zakładaja 8mm a ja mam w swojej 6 mm??

#40 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 26 marca 2009 - 15:14

Koledzy ja mam podobny problem z czasami. Auto na gazie Pb czas ok 2-3ms a LPG ponad 6ms Dysze mam 2mm. Wtryski walteki 3om. Pojechałem do gazowników to oni podnieśli ciśnienie aż do 1.6 a auto nadal słabe. Co prawda dość równo ciągnie ale to nie jest to. Dodam że spalanie jest dobre bo na pioziomie 13 litrów.
Gdzie może być przyczyna tego spadku mocy i różnic w czasach?

Aha mam jeszcze jedno pytanie.
Jaką średnicą rurki macie doprowadzony gaz z butli do reduktora, bo gazownicy mi powiedzieli że tu też może być problem bo oni do silników 2.5 zakładaja 8mm a ja mam w swojej 6 mm??


u mnie jest 8 mm, cisnieni 1.2 i 3.0 daje sobie spokojnie rade. wtryski tez valtek 3ohm . czasy na benzynie kolo 3 ms.