Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Za długie czasy wtrysku na gazie w 2,5 V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
40 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   swiezak1981

swiezak1981
  • 20 postów
  • Dołączył: 12-07-2008
  • Skąd: Pęckowo

Napisany 18 października 2008 - 19:45

Witam . Założyłem instalacje i od początku auto niema mocy :cry: dodatkowo spalanie rzędu 20 litrów gazu byłem u gazownika i mówie mu o problemie , on na to że wszystko wporzo ale po mojej namowie sprawdzamy na kompie :komp: no i wyszło że czasy wtrysków na benzynie 2,8 do 3,2 a na gazie 5,9 do 6,4 ?? Mysle ze to nie jest normalne czy ktoś może miał taki przypadek i czym to było spowodowane? Z góry dziekuje za jakąśkolwiek podpowiedz!!

#2 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 października 2008 - 21:50

Napisz jaka masz instalke.
Trzeba skrocic czasy wtryskow na gazie. Jak masz staga to ci podpowiem, ale przeciez gazownik by wiedzial jak to zrobic, wiec nierozumie czemu tego nie zrobil.

#3 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 października 2008 - 06:38

napisz jeszcze raz dokladnie jakie czasy wtryskow
jesli czas wtrysku benzyny masz 2,8 a czas wtrysku gazu 5,9 to nie jest problem
Gorzej jesli czas wtrysku benzyny jest 2,8 a po przelaczeniu na gaz ten sam czas wtrysku benzyny wydluza sie na 5,9
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#4 OFFLINE   swiezak1981

swiezak1981
  • 20 postów
  • Dołączył: 12-07-2008
  • Skąd: Pęckowo

Napisany 19 października 2008 - 21:18

A więc instalka jest firmy ZENIT ,reduktor AGC , i reszta TOMASETTO .

#5 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 października 2008 - 21:49

A więc instalka jest firmy ZENIT ,reduktor AGC , i reszta TOMASETTO .



to napisz jeszcze czy pisales o czasach wtryskow benzyny podczas pracy na LPG czy to byly czasy wtryskow gazu ?




 


#6 OFFLINE   swiezak1981

swiezak1981
  • 20 postów
  • Dołączył: 12-07-2008
  • Skąd: Pęckowo

Napisany 19 października 2008 - 22:20

czasy gazu.
Jak Kraść to miliony , Jak kochać to księżniczki , jak jeździć to OMEGĄ , jak pić to John'ego!!!!!

#7 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 października 2008 - 10:38

to ze czasy wtrysku sa tak dlugie to nie oznacza ze cos jest nie tak. Wystarczy ze jeden gazownik zamontuje wtryski troche dalej od glowicy , beda dlugie wezyki i wolniejsze wtryski i czasy wtrysku beda dluzsze niz w tej samej instalce ale inaczej zamontowanej.... i w jednym i w drugim moze wszystko ladnie dzialac

napisz jakie masz czasy wtrysku benzyny podczas gdy silnik pracuje na benzynie i na gazie
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#8 OFFLINE   swiezak1981

swiezak1981
  • 20 postów
  • Dołączył: 12-07-2008
  • Skąd: Pęckowo

Napisany 20 października 2008 - 20:18

witam. byłem dzis u gazownika, stwierdził za małe dysze i rozwiercił z 2,7 mm na 3,0 mm troszke lepiej jest ale niewiele czasy 3,8 benzyna i gaz 5,0 do 5,2 gdy auto chodzi na gazie ,. wczesniej nie dodałem ze auto po przekroczeniu 4200 4300 obrotów zaczyna lepiej jechać niestety nie zawsze po dłuższych rozmyslaniach podło na felerny komputer zamówił nowy w środe jade na wymiane ale wielkich nadzieji nie mam :sad:

#9 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 20 października 2008 - 20:51

witam. byłem dzis u gazownika, stwierdził za małe dysze i rozwiercił z 2,7 mm na 3,0 mm troszke lepiej jest ale niewiele czasy 3,8 benzyna i gaz 5,0 do 5,2 gdy auto chodzi na gazie ,. wczesniej nie dodałem ze auto po przekroczeniu 4200 4300 obrotów zaczyna lepiej jechać niestety nie zawsze po dłuższych rozmyslaniach podło na felerny komputer zamówił nowy w środe jade na wymiane ale wielkich nadzieji nie mam :sad:



benzyna zdecydowanie za duzo. przed nastepna regulacja odlacz aku na noc i przynajmniej 100 km na benzynie zrob dopiero jedz na regulacje




 


#10 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 21 października 2008 - 19:16

Ja mam ten sam problem. Mam instalacje emmegas, reduktor emmegas listwy valtek. Czasy wtrysku benzyny 2,5ms a gazu 7-8ms. Auto też nie ma mocy wręcz jeździ się jak furmanką. Po ostatniej regulacji było wszystko ok zarówno z mocą jak i wszystkim, spalanie po mieście 18 na trasie 11. Teraz znów wszystko powróciło i jest lipa. U mnie była to kwestia kalibracji mapy wtrysków. A tak przy okazji ja mam dysze 1,6mm i śmigał aż miło aż do teraz. Ciśnienie reduktora 1,36

#11 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 października 2008 - 19:26

masz za male dysze i stad te dlugie czasy wtrysku gazu. Za malo gazu jest dostraczane do cylindra i zeby bylo ok to komp dawkuje wieksza ilosc czyli wydluza czasy wtryskow...... Gazownik widac mial problem (zamiast dac wieksze dysze) to podciagnal na reduktorze cisnienie...........
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#12 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 21 października 2008 - 19:56

Dysze początkowo były 2,0 i palił 35 litrów, potem 1,8 a teraz 1,6. Dziwne jest nawet to ze przy cisnieniu 1,1 chodzi tak samo jak na 1,36. Radykalną poprawe przyniosło wymienienie komputera który kalibrował się 15 minut!! potem wszystko chodziło super na gazie przy dyszach 1,6 i dawkach gazu ustawionych na (-) wyciągał 210km/h i miałem jeszcze zapas pod pedałem. Później jak pojechałem na ustawienie żeby mniej palił bo po mieście 20 litrów przy spokojnej jeździe konsumował po podpięciu do kompa znów sie wszystko po.......pie....

Może ta emmegas nie nadaje się do tego samochodu?

#13 OFFLINE   swiezak1981

swiezak1981
  • 20 postów
  • Dołączył: 12-07-2008
  • Skąd: Pęckowo

Napisany 22 października 2008 - 18:39

Witam dziś odczułem wiekszą moc tak jakbym dodał gazu dzieje sie tak przy obrotach ok 3500 4200 i po dwóch trzech sekundach zapala sie kontrolka awari po wyrównaniu obrotów gasnie i znowy przy przyspieszaniu po przekroczeniu tych obrotów znowu jest moc i kontrolka!!!
Jak Kraść to miliony , Jak kochać to księżniczki , jak jeździć to OMEGĄ , jak pić to John'ego!!!!!

#14 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 22 października 2008 - 20:03

Miałem to samo. Zapala się kontrolka bo jest zbyt bogata lub zbyt uboga mieszanka. Jeżeli masz moc tzn że jest zbyt bogata

#15 OFFLINE   swiezak1981

swiezak1981
  • 20 postów
  • Dołączył: 12-07-2008
  • Skąd: Pęckowo

Napisany 22 października 2008 - 22:28

No i co było przyczyną??

#16 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 23 października 2008 - 16:48

Musiał podłączyć kompa i zmiejszyć dawki gazu u mnie był to przedział miedzy 100km/h a 110km/h pomiędzy tymi prędkościami występował u mnie błąd. Czyli między 2000 a 2200 obrotów. Zmniejszył mi też w tedy dysze. Obecnie dysze mam 1,6 i puki co samochód mi chodzi. Właśnie sprawdzam ile pali. Wyszedł mi 16,6 po mieście ale sprawdzam jeszcze raz bo aż zdziwiło mnie że tak mało.

Mogę Ci wysłać program do Twojej instalki, kabelek kupisz za niewielką kase na allegro, i ustawisz sobie metodą prób i błędów

#17 OFFLINE   swiezak1981

swiezak1981
  • 20 postów
  • Dołączył: 12-07-2008
  • Skąd: Pęckowo

Napisany 23 października 2008 - 21:05

No był bym zobowiązany może sam bym to rozgryzł bo mój gazmajster mnie nerwowo wykończy :sad:
Jak Kraść to miliony , Jak kochać to księżniczki , jak jeździć to OMEGĄ , jak pić to John'ego!!!!!

#18 OFFLINE   swiezak1981

swiezak1981
  • 20 postów
  • Dołączył: 12-07-2008
  • Skąd: Pęckowo

Napisany 24 października 2008 - 18:09

Dziś dzwoniłem do gazownika pytać co dalej z moją instalką , bo mi taniej wychodzi jeżdzić na benie :cry: . Pytałem o demontaż :bad: wtedy okazało sie że kom który mam założony to pogwarancyjny zwrot nowa obudowa a stary środek i przez to wszystkie problemy mogły sie twożyć .
A chciałem jeszcze dodać że to że mam brak mocy to nie wszystko dodatkowo wskaznik od poziomu gazu nie działa albo pokazuje pełny jak coś mój fachman podziała pokazuje pusty żadnego sygnału że kończy sie gaz poprostu sam sie przełącza na bene i duch święty tylko o tym wie !!!!
Co mnie ku :censored: podkusiło aby do niego jechać no masakra ,
Niewiecie czy moge żądać aby mi zdemontował ta instalke i oddał siano ???
Jak Kraść to miliony , Jak kochać to księżniczki , jak jeździć to OMEGĄ , jak pić to John'ego!!!!!

#19 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 października 2008 - 20:12

3 razy reklamacja tego samego i zwrot gotówki lub wymiana calosci na nowa. Musisz miec wpisy w ksiazke gwarancyjna ze zglosiles reklamacje
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#20 OFFLINE   MarcinL

MarcinL
  • 49 postów
  • Dołączył: 22-01-2007
  • Skąd: Olesno

Napisany 26 października 2008 - 16:34

dziwne są te średnice dysz
ja mam co prawda staga ale tam jest napisane że dla mocy 25-32 km na cylinder powinna być średnica 2,4-2,6.
Wiadomo że idealnie się nie trafi i trzeba będzie dopracowywać ale 1.6 to chyba przegina. Tym bardziej , że Valteki nie lubią wysokiego ciśnienia. Zdaje się że powinno być około 1bar. Dla takiego ciśnienia też są podane średnice dysz. U mnie też się im nie chciało zmieniać dysz i podkręcili ciśnieniem ale niedługo to przerobię.
Jesteś FAST ...!!! Bądź FURIOUS !!!!!