

skutki braku katalizatora
#21
OFFLINE
Napisany 14 października 2008 - 21:28
moze inaczej bedzie w klusce. tam mialem silnik gaznikowy, z katalizatorem (dziwne).
dodam ze po tych modyfikacjach odstawialem 150 konna calibre do predkosci 90km/h. przed przerobkami oba auta prawie rowno przyspieszaly. koncowe spalanie zamykalo mi sie w 12 litrach gazu. przy hamowaniu silnikiem byly slychac glosne strzaly, glownie na gazie
#22
OFFLINE
Napisany 14 października 2008 - 21:38
spalanie zamiast 7 litrow gazu wzroslo do 8,5
U mnie po wywaleniu kata spalanie (gazu) spadło prawie o 2l na setkę. Ale to było w Citroenie.
#23
OFFLINE
Napisany 14 października 2008 - 21:44
#24
OFFLINE
Napisany 14 października 2008 - 21:53
Więcej juz nie pisze w tym temacie.

#25
OFFLINE
Napisany 15 października 2008 - 12:14
za to ja tak bo kupiłem auto bez kata, pierdział i był mulasty do ok 2.800 rpm spalanie Pb wychodziło ok 14 na mieścieNegatywnych skutków wywalenia katalizatora nie odczułem do tej pory a zrobiłem to w 2 Omegach, które miałem.
Więcej juz nie pisze w tym temacie.
po wspawaniu nowego kata - zrobił się cichszy, dynamiczniejszy bo zaczyna ciągnać od 2000 rpm i spalanie na mieście spadło o całe 2l Pb
bez kata zrobiłem w sumie z 8 tys km i wkurzało mnie pierdzenie z wydechu
na kacie (zamiennik) przejechane już jest ok 40 tys km i na ostatnim przeglądzie syfy sa w normie czyli kata działa a obowiązkowe sprawdzanie syfów czeka każde auto z data prod od 1996
w starszych nawet nie zwracaja na top uwagi ale w młodszych nawet cinkuś 700 z 96 ma kata i został sprawdzony
może jeszcze sie czasem niektórym bedzie udawać że nie będa robic testów czystości spalin ale nie łudźcie sie przypadkiem że będzie tak zawsze bo trend się odwraca dziadki idą na emerytury a młodzi sprawdzaja wszystko nawet czy lampa posiada homologacje i jaka ma żarówke :shock:
#26
OFFLINE
Napisany 15 października 2008 - 12:57
Gachu co Ty za wizje tu snujesz :shock: Czy przypadkiem "Metropolis" ostatnio nie oglądałeśmoże jeszcze sie czasem niektórym bedzie udawać że nie będa robic testów czystości spalin ale nie łudźcie sie przypadkiem że będzie tak zawsze bo trend się odwraca dziadki idą na emerytury a młodzi sprawdzaja wszystko nawet czy lampa posiada homologacje i jaka ma żarówke :shock:

Oko Wielkiego Brata patrzy, buuuuuuuuuuuu. Europa nawet do Rzeszowa niebawem zawita :razz:
#27
OFFLINE
Napisany 15 października 2008 - 16:23
Przegląd mam taki, że podjeżdżam - sprawdzanie nr. VIN, potem nie życzę sobie szarpaków bo rozpier..ją zawieszenie, światła, amory, hamulce, ręczny i ... dowidzenia.
no to masz sie czym chwalic :shock:
#28
OFFLINE
Napisany 15 października 2008 - 16:52
Takich bzdur jeszcze nie czytałem. Układ wydechowy musi powodować odpowiedni rezonans spalin. To nie tylko w 2T jest to znaczący element, także w 4T ma duże znaczenie. Odpowiednio dobrany układ wydechowy pozwala podnieść moc, a wspawanie przelotówki mija się z celem, bo poza pierdzeniem nic nie da, a dodatkowo odniży moc. Tak samo ma znaczenie odpowiednio dobrany dolot, zmieniając jego długość, średnice możemy znacznie zmienić charakterystykę silnika.a każda przeróbka układu wydechowego, która umożliwia szybsze wydalanie spalin powoduje lepsze osiagi samochodu.
#29
OFFLINE
Napisany 15 października 2008 - 17:04
nie snuje ci żadnych wizji - przetrzepano ciniasa żony na przeglądzie a jak zapytałem co tak szczegółowo to się dowiedziałem, że teraz tak trzebaGachu co Ty za wizje tu snujesz :shock: Czy przypadkiem "Metropolis" ostatnio nie oglądałeś
:
mało w piątek ojciec był sejem w inne stacji to mu przeglądu nie podbił bo żarówki były troszke niebieskawe - musiał zmieniać na zwykłe
słuchaj to że Rzeszów jest na wschodzie nie znaczy że tu mieszkają idioci :czerwona_kartka:Oko Wielkiego Brata patrzy, buuuuuuuuuuuu. Europa nawet do Rzeszowa niebawem zawita :razz:
EOT
#30
OFFLINE
Napisany 15 października 2008 - 17:27
Ja tego nie powiedziałem :mrgreen: Ale nerwowy ten naród :shock:słuchaj to że Rzeszów jest na wschodzie nie znaczy że tu mieszkają idioci :czerwona_kartka:Oko Wielkiego Brata patrzy, buuuuuuuuuuuu. Europa nawet do Rzeszowa niebawem zawita :razz:
EOT
EOT
:tere-fere:
#31
OFFLINE
Napisany 15 października 2008 - 17:38
Na jaka Ty stacje jezdzisz ?nie snuje ci żadnych wizji - przetrzepano ciniasa żony na przeglądzie a jak zapytałem co tak szczegółowo to się dowiedziałem, że teraz tak trzeba
mało w piątek ojciec był sejem w inne stacji to mu przeglądu nie podbił bo żarówki były troszke niebieskawe - musiał zmieniać na zwykłe
Bo Rzeszów jest fajny !Europa nawet do Rzeszowa niebawem zawita :razz:
Sam dobrze wiesz dziadu

#32
OFFLINE
Napisany 15 października 2008 - 20:23
jakbys mial klopot z djagnosta to daj znac w kolb.... jest kolo co 20 przymruży oko a jezeli chodzi o to co mam zamiast kata albo skruce puszke jasli sie da (bo moze byc przepalony w srodku)albo wstawie w to miejsce jakas krótsza puche tak dla prowizorki tylko zeby nie przeszkadzal przy progach zwalniajacych a czy tam bedzie kat czy cous innego to nie robi róznicy jedna omega bez kata nie z tróje globuNa jaka Ty stacje jezdzisz ?
#33
OFFLINE
Napisany 26 października 2008 - 17:47
Tak poza tematem....
#34
OFFLINE
Napisany 26 października 2008 - 19:18
O Antosiu i jego biznesie to już legendy krążąJeśli chodzi o diagnostów - takich (w zasadzie jednego) jacy są w Peugeocie w Kraczkowej k/Rzeszowa to jeszcze nie widziałem. Raz nawet nie oglądał samochodu

#35
OFFLINE
Napisany 27 października 2008 - 09:29
Gacgu napisał/a:
nie snuje ci żadnych wizji - przetrzepano ciniasa żony na przeglądzie a jak zapytałem co tak szczegółowo to się dowiedziałem, że teraz tak trzeba
mało w piątek ojciec był sejem w inne stacji to mu przeglądu nie podbił bo żarówki były troszke niebieskawe - musiał zmieniać na zwykłe
Na jaka Ty stacje jezdzisz ?
w sobotę pojechałem sobie na stacje diag żeby ustawic sobie światła i widziałem coś co pewnie wyda się dziwne - gościu podpiął pod analizator vectre B 2.0 i po 5 minutach odesłał gościa z kwitkiem jak się zapytałem co było źle to powiedział że nie miał kata (nawet nie wchodził pod auto) i u niego nie przejdzie (PKS osobowy) a regulacja świateł gratis

#36
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2011 - 13:36
Wszyscy piszą o wycinaniu katów wstawianiu strumienic , tłumików, rur, itp ale jak sprawa wygląda na przeglądzie. Przecież katalizator jest obowiązkowym elementem układu wydechowego - przynajmniej tak mi się wydaje.
Jakie jest ryzyko nie przejścia przeglądu przeglądu?
#37
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2011 - 13:38
#38
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2011 - 14:37
#39
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2011 - 20:52

#40
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2011 - 14:37
Spalanie raczej nie wzrosło.