Raczej chodzi o lata 80'te

Napisany 04 września 2011 - 17:20
Raczej chodzi o lata 80'te
Napisany 04 września 2011 - 19:54
Napisany 04 września 2011 - 20:09
wiesz jaki mamy rok?? a wiesz z jakiego roku sa silniki w omegach??
Napisany 04 września 2011 - 21:26
Napisany 30 września 2011 - 11:01
Napisany 01 października 2011 - 16:43
Napisany 01 października 2011 - 16:47
zapomniałem że mam zawory i popychacze
tak ucichły ....
Napisany 01 października 2011 - 22:52
Napisany 02 października 2011 - 08:30
Mineralny jest bogiem a jazda na nim jest nałogiem :jump::metal2:
Napisany 02 października 2011 - 11:40
Napisany 02 października 2011 - 14:49
Napisany 02 października 2011 - 15:10
A co powiecie orlenowski 15W40 przejechane 110tys na tym olejku nie wiem co to popychacze nie dolewam oleju od wymiany do wymiany w tym wirusa mam i zaraz mi padnie więc zmieniam na 10W
a dzisiaj pięknie A4 prędkość 150- 170km/h a i 200 poszła i jest git i dodam że nie odcinek A4 20 km ponad 100 km jechała lalunia
Napisany 02 października 2011 - 15:13
co silnik to inaczej bo widzisz moja głowica na Mobilu 15W40 grała jak fortepianNo i tez mi odkryłeś ameryke ja juz 3 lata smigam na mobil 1 15W40 i nie wiem co to dolewanie oleju i zadnych problemów nawet zima
Napisany 02 października 2011 - 15:22
co silnik to inaczej bo widzisz moja głowica na Mobilu 15W40 grała jak fortepian
Napisany 03 października 2011 - 09:47
Napisany 03 października 2011 - 11:41
Napisany 03 października 2011 - 14:05
No i tez mi odkryłeś ameryke ja juz 3 lata smigam na mobil 1 15W40 i nie wiem co to dolewanie oleju i zadnych problemów nawet zima
Napisany 03 października 2011 - 15:44
Kolumb chyba odkrył ale nie jestem pewien co do ameryki..to że jeździsz 3 lata na mineralnym to nic nie znaczy tylko przebieg się liczy bo w roku możesz zrobić tysiaka kilosów i co..
Napisany 08 października 2011 - 11:19