Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

biały dym z wydechu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
101 odpowiedzi na ten temat

#101 OFFLINE   Student_x

Student_x

    Clio II 1.9 dti

  • 666 postów
  • Dołączył: 20-09-2008
  • Skąd: Lublin
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 lutego 2014 - 11:04

Co do ceramizerów to cudów nie ma, nie radzę tego lać, bo potem ktoś kto będzie chciał Ci zrobić remont silnika jak Ci ceramizer nie pomoże to Cię przeklnie na wieki i na dodatek nie wiadomo czy mu się uda zrobić dobrze remont :)

Trzeba ten Twój silniczek fachowo sprawdzić i tyle. Jeżeli Twój pada, warto się zastanowić czy drugi , czy remoncik. Ale to po rozebraniu widać. Zrobić głowicę tak porządnie bo to trzeba by pomyśleć o docieraniu zaworów , wymiana uszczelniaczy , może wymiana jakichś zaworów , czy też prowadników , planowanie, to może i koło tysiaka kosztować, do tego pierścienie ze 300zł , panewki koło 150zł jakieś uszczelki ok. 200zł rozrząd kompletny ok 400zł , czyli głowica i cała graciarnia Cię wyjdzie koło 2tys. O ile nie trzeba robić jakichś szlifów :) Za robociznę zapłacisz , nie wiem może z tysiaka to masz ok 3tys. i silniczek cyka jak zegarek :)

Można też wybrać drugą opcję, pozornie tańszą, wymiana całego silnika :)
Czemu pozorna, a no bo silnik zapłacisz ok 1500zł do tego przekładka z 500zł i znów rozrząd z robocizną 500-600zł czyli mamy ok.2500zł pozornie taniej , oszczędność 500zł ale dalej nie wiemy czy za tydzień czy pół roku nie walnie nam uszczelka pod głowica, lub nie wypadnie jakaś prowadnica zaworowa , albo nie stanie się inny przypadek :) Ja , jeżeli miał bym robić auto dla siebie, to z pewnością wybrał bym na starcie nawet droższą opcję o ok. tysiaka przy remoncie , niż się pakować w drugi silnik nieznanego pochodzenia :)

Ale to tylko takie moje uwagi , bez roboty raczej i tak się nie obejdzie bo sam się nie naprawi , więc lepiej zbieraj grosz do grosza :)

#102 OFFLINE   acer1986

acer1986
  • 31 postów
  • Dołączył: 26-01-2014
  • Skąd: Wrocław To tu mieszka Trinky Winky

Napisany 13 marca 2014 - 15:14

Siema problem rozwiązany, olej ubywał bo była wyrobiona opaska od węża odmy który idzie do bloku silnika, założyłem nową i ani grama oleju nie ubył, olej ubywał w takim niewidocznum miejscu i osadzał sie tak na silniku i skrzyni ze nie było sladu plam na ziemi,a co do białego dymu to woda która osadziła sie w wydechu, zmieniałem tłumiki i bylo tyle ze masakra, dzieki za rady i trzymta sie.