biegi zaczely ciezko wchodzic, a wyciek jest nadal. a z ukladem hamulcowym nic nie robilem, zeby sie powietrze dostalo, czy cus.
jedynie w maju wymienialem caly plyn hamulcowy, przy okazji zmiany zaciskow i tarcz z tylu. ale po tej operacji wszystko bylo 100% gut. az do ostatiego czasu. odkrece srube, sprawdze sta oleju, i bedzie wiadomo. jak olej bedzie ok, to odpowietrze:)
0
Poziom oleju w skrzyni biegów
Rozpoczęte przez
OPAW
, 29 wrz 2008, 11:12
42 odpowiedzi na ten temat
#41 OFFLINE
Napisany 22 października 2011 - 09:00
#42 OFFLINE
Napisany 22 października 2011 - 09:20
biegi zaczely ciezko wchodzic, a wyciek jest nadal. a z ukladem hamulcowym nic nie robilem, zeby sie powietrze dostalo, czy cus.
jedynie w maju wymienialem caly plyn hamulcowy, przy okazji zmiany zaciskow i tarcz z tylu. ale po tej operacji wszystko bylo 100% gut. az do ostatiego czasu. odkrece srube, sprawdze sta oleju, i bedzie wiadomo. jak olej bedzie ok, to odpowietrze:)
ale Ty jesteś pewien że to cieknie olej ze skrzyni a nie płyn hamulcowy??
Łatwiej niż szarpać się z korkiem w pierwszym rzędzie sprawdzić poziom płynu hamulcowego i odpowietrzyć jeszcze raz skrzynie
#43 OFFLINE
Napisany 22 października 2011 - 16:38
tak, bo olej ktory byl na skrzyni byl czerwony. zreszta, nie tak dawno wlewany...
dolalem, skrzynia chodzi juz plynniej. wystarczyla przedluzka wydluzajaca dlugosc imbusa o 10cm, nie trzebabylo nawet szarpac. teraz zasmarowane smarem miedzianym, wiec nie bedzie tak ciezko odkrecic
a ply hamulcowy w normie jak najbardziejbyl. caly czas przy max, jak opel przykazal.
dolalem, skrzynia chodzi juz plynniej. wystarczyla przedluzka wydluzajaca dlugosc imbusa o 10cm, nie trzebabylo nawet szarpac. teraz zasmarowane smarem miedzianym, wiec nie bedzie tak ciezko odkrecic
a ply hamulcowy w normie jak najbardziejbyl. caly czas przy max, jak opel przykazal.