


Szczecin
#21
OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2006 - 20:51

#22
OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2006 - 09:12

A tak z innej bajki gdziekupujesz części ?
#23
OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2006 - 18:57
A tak z innej bajki gdziekupujesz części ?
Giełda na płoniach koło cpnu
#24
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2006 - 11:01
#25
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2006 - 13:27
#26
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2006 - 13:28
w jakich dniach mozna wybrac sie na gilede po czesci...noi do ktorej siedzą tam handlarze?
najlepiej w niedziele, wtedy jest najwiekszy wybor. a handlarze sa dopoki sa kupujacy. najlepiej badz od rana, tak ok 9-10.
MV6, 1996, Russelheim, automat, skora, Recaro, klima, pelna elektryka, 225/55R16.
FOTO: MOJA sooslOMKA
#27
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2006 - 18:02
#28
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2006 - 22:51
zajebi...cie!CO do mojej omki to postanowione, robimy z Niej C. Blacharz stwierdzil koszt naprawy okolo 4 tyś pln

MV6, 1996, Russelheim, automat, skora, Recaro, klima, pelna elektryka, 225/55R16.
FOTO: MOJA sooslOMKA
#29
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2006 - 10:04
zajebi...cie!CO do mojej omki to postanowione, robimy z Niej C. Blacharz stwierdzil koszt naprawy okolo 4 tyś pln
:grin: to jezeli mozesz to obfotografuj proces produkcji liftingu b/c bom bardzo ciekaw ile przy tym roboty jest!! i oczywiscie czekam na efekt koncowy! pozdr...
Narazie czekam na decyzje z sądu grodzkiego i odpowiednio wtedy z ubezpieczalni. A to może troche potrwać.
Wiem, że silnik zostanie wstawiony też 3.0 v6 od omy z 98 roku. Reszta narazie dla mnie niewiadoma, pozatym, że jeśli decyzja będzie dla mnie negatywna to robie spowrotem na B, bo na C są części 4 razy droższe (nie będe sie bawił w szroty, chce mieć nowe części i dobrze spasowane) i wtedy nie dość, że dużo taniej to jeszcze zaoszczędze na robociźnie bo nie dostane rachunku ani faktury tylko tak o ...


#30
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2006 - 17:04
#31
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2006 - 17:34
jesli chcesz miec dobrze spasowane to nowe ale tylko ORGINALNE, zapomnij po podrobach, troszke namęczyłem sie z nowymi zamiennikami... heh... wole uzywane niz takie nowe badziewie
Podróbki też da sie zrobić, wiesz tu zagiąć tam odgiąć i działa:) Nie w tym rzecz. Dostałem kompletną wycene. Jeśli przerabiałbym na C to wyszłoby z naprawą, malowaniem itp 9 tyś pln, natomiast robota tego samego na B to kwota rzędu 6 tyś pln.
#32
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2006 - 17:38
#33
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2006 - 17:47
hehe...nie zawsze podklepac, nieraz trzeba odciac i przedluzyc albo skrocic zeby linie sie zgadzaly,.... a skad taka roznica w cenie, czyzbys chciał srodek tez wymieniac?
Nie, różnica bierze się stąd, iż mają być to zupełnie nowiusienkie i właśnie oryginalne części bo tylko do takich ma dostęp mechanik (ma tam ogólnie całe Centrum Motoryzacyjne, współpracuje z AD Serwis, podpisane umowy ze wszystkimi ubezpieczalniami, bla bla bla), pokazywał mi nawet u siebie w programie ceny, były one niejednokrotnie o dwa, trzy razy większe niż ceny części do omy B. Fakt jest faktem, że reflektory jako tako nie zostały tknięte, bo strzał był pomiędzy nimi, ale ich uchwyty popękały, więc ledwo się trzymają - czyli kolejne koszta, pas czołowy jest do wymiany, błotnik prawy, zderzak przedni, halogeny oba, drzwi pasażera (oberwały tym błotnikiem), zbiorniczki jakieś (nie wiem które ale napewno od spryskiwaczy), chłodnica, do prostowania podłóżnice ... i pare jeszcze innych rzeczy o których poprostu nie pamiętam, ale jak pisałem ceny do omy B i omy C strasznie się różnią. Dlatego też chce zobaczyć jakby to było kupić sobie części na własny koszt (czy by czasem taniej nie wyszło). Aha, i nie zapominam o konieczności malowania. Ten serwis niestety za element bierze sobie 450 PLN, w zestawieniu z resztą robocizny ma być jakiś rabat.
#34
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2006 - 18:06
-----------
Opel Omega
#35
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2006 - 18:09
hmmm... nadal nie wiem skad roznica rzedu 3 tys zł, z tego co wiem to w C jest inna tylko maska, pas przedni, zderzak, reflektory... jak na moje oko to roznica powinna byc max 1000 zł, przykladowo w szczecinie visa vi xedosa xenon do C jest chyba drozszy o 100 zł
-----------
Opel Omega
Nie wiem, teraz to mnie to średnio interesuje, na dzień dzisiejszy chce jak najszybciej odzyskać moją omcie. Powiedział gość, że na święta nią już pojade;D
#36
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2007 - 16:05

MV6, 1996, Russelheim, automat, skora, Recaro, klima, pelna elektryka, 225/55R16.
FOTO: MOJA sooslOMKA
#37
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2007 - 17:19

#38
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2007 - 18:43
Proponuje tydzień później. Wtedy na 100% dojadę. Bo 13go lub 15go odbieram ome. Jeśli 13go to po 15, więc nie cofnę się w czasie i nie dojadę ;D Jeśli kolegom będzie zimno to proponuje przenieść się do mnie do mieszkania w szczecinie na ul. Rynkowej (po cioci ;D). Ale to ostateczność i to w celu konsumpcji napojów %%%
Jeśli tydzień później to też się pisze. Do dogadania czy piątek czy sobota. (19 czy 20I)
Na konsumpcję również :piwo: (jeśli będzie oczywiście)
Rynkowa to stare/nowe miasto ?
#39
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2007 - 19:05

20 styczeń 2007 godzina 10, miejsce - Pas startowy na wylocie na chociwel.
A co do Rynkowej to jest fakt stare-nowe miasto. Jedna z ulic prostopadłych do szczanieckiej. Jakieś 200 metrów za shellem.
Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie jest ten pas startowy na wylocie na Chociwel? Bo ja na co dzień mieszkam w Świnoujściu i Poznaniu, więc nie orientuje się zbytnio.
#40
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2007 - 16:09
zrobmy liste obecnosci
1. Marta + Smigoel
2. Soosel
3. Jacek666
szczecin i okolice maja wiecej niz 4 osoby wiec sie lodzywajcie
