Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Przeróbka zewnętrzna z Omegi B na Omegę C (B FL)


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
198 odpowiedzi na ten temat

#101 OFFLINE   cugiel

cugiel
  • 1 678 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Letterkenny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 kwietnia 2009 - 14:35

Shreader, błotniki i lampy z tyłu zostaw jak jest, te z FL są dużo brzydsze. Taka konfiguracja jaką masz obecnie jest według mnie idealna :)


ja tez tak uwazam, teraz jest super:D ewentualnie jakis bardzo maly spoiler na klape
a jesli juz to lampy po liftingu ale dymione bo te biale na srebrnym aucie wgladaja dziko wedlug mnie

#102 OFFLINE   fnd

fnd
  • 1 167 postów
  • Dołączył: 19-02-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 kwietnia 2009 - 17:13

Jak dla mnie to super wygląda, tylko brakuje większych felg :D Ale przeróbka naprawdę godna pochwały ;)

#103 OFFLINE   Shreader

Shreader

    ani B, ani B FL ;)

  • 218 postów
  • Dołączył: 20-07-2007
  • Skąd: Szamotuły

Napisany 14 kwietnia 2009 - 09:20

Dzięki wszystkim za pochwały:)
Teraz po prostu zanim wejdę do auta i odjadę muszę chwilę nacieszyć oko :shock:

Pracy było naprawdę sporo, ale zato robiło się bardzo miło :D
Fele chciało by się 17 ,ale zaraz większy laczek, a do motoru 2.0 to nie chcę przeginać. Zobaczę jak dojdą springi jak to będzie wyglądało.
A co do lamp tylnych, to sam nie wiem, części wszystkie mam, tylko zrobić. Mi się chyba bardziej podoba tył od B FL :p, a błotniki i tak mam do malowania bo pojawiły się pęcherzyki.

p.s.
Manual postaram się dzisiaj dokończyć

#104 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 kwietnia 2009 - 09:25

No jak i tak musisz robić błotniki to ja bym je całe wyciął i wstawił od B FL. Może tak szybko ruda nie będzie szamać.
Jak dla mnie nawet lampy z B FL będą lepiej wyglądać (oczywiście mówimy o jasnych ;) ) niż obecne. Do jasnego auta jasne, do ciemnego ciemne :)

#105 OFFLINE   Shreader

Shreader

    ani B, ani B FL ;)

  • 218 postów
  • Dołączył: 20-07-2007
  • Skąd: Szamotuły

Napisany 14 kwietnia 2009 - 10:32

Lampy mam oczywiście jasne :)
A w którym miejscu się te błotniki wycina ?
Bo generalnie chciałem, może jakoś przerobić błotnik, który mam, nie wiem czy się da jakoś :(

#106 OFFLINE   cugiel

cugiel
  • 1 678 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Letterkenny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 kwietnia 2009 - 09:27

Lampy mam oczywiście jasne :)
A w którym miejscu się te błotniki wycina ?
Bo generalnie chciałem, może jakoś przerobić błotnik, który mam, nie wiem czy się da jakoś :(


jezeli ci nie rdzewieje to lepiej wymienic same okulary od poliftowej
a jesli chodzi o wymiane blotnikow to najlepiej jest wyciac cale poszycie blotnika razem z wnekom tylnych drzwi do najblizszego laczenia z progiem i z wnekom klapy bagaznika na laczeniu z tym waskim podszybiem i laczeniem sciany tylnej a pod zderzakiem do samego dolu tam co jesc ten kolnierz zgrzany

i jeszcze rada, nie pozwol sobie zeby ci blacharz wymienil blotnik po rancie bo bedzie gnilo chocby niewiadomo jak dobrze by sie to zabezpieczylo
jak sie wymienia to na fabrycznych laczeniach albo na plaskim kawalku nigdy po rancie no chyba ze naprawde nie ma wyjscia

#107 OFFLINE   Snow

Snow

    Piwo to moje paliwo!

  • 84 postów
  • Dołączył: 20-02-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 15 kwietnia 2009 - 12:49

No kurcze, szacuneczek, nie ma co... fajnie by było jakbyś jeszcze jakimś kosztorysem walnął :D
Czekam z niecierpliwością na manual, jestem ciekaw czy dużo roboty byłoby z samym 'opuszczeniem maski' w Omie B tak, by przypominał ten z BFL.
Omega Klub Polska #312 // http://www.polskajaz...pel/Omega/63449
Dodany obrazek Dodany obrazek
Dodany obrazek Dodany obrazek

#108 OFFLINE   Shreader

Shreader

    ani B, ani B FL ;)

  • 218 postów
  • Dołączył: 20-07-2007
  • Skąd: Szamotuły

Napisany 15 kwietnia 2009 - 14:22

No kurcze, szacuneczek, nie ma co... fajnie by było jakbyś jeszcze jakimś kosztorysem walnął :D
Czekam z niecierpliwością na manual, jestem ciekaw czy dużo roboty byłoby z samym 'opuszczeniem maski' w Omie B tak, by przypominał ten z BFL.


Manual ciągle robię, kosztorys też cały ładnie będzie opisany.
Generalnie już mam prawie wszystko, tylko chce żeby to jakoś ładnie i czytelnie było.

#109 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 15 kwietnia 2009 - 17:38

No to czekamy :)

#110 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 kwietnia 2009 - 17:41

Springi jeszcze nie dolazły? :cool:

#111 OFFLINE   easy0709

easy0709
  • 45 postów
  • Dołączył: 24-08-2008
  • Skąd: GNIEZNO

Napisany 15 kwietnia 2009 - 17:47

Z tymi błotnikami z tyłu trochę śliski temat lepiej się zastanów mnie blacharz chciał wyciąć kawałek od lampy i wspawać oryginalne od bfl ale się przestraszyłem jak to potem będzie się spisywało. Rdza i parchy

#112 OFFLINE   ZIEMBA

ZIEMBA
  • 471 postów
  • Dołączył: 31-12-2007
  • Skąd: łódzkie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 kwietnia 2009 - 18:05

Nie wycina się kawałków tylko odwierca całe błotniki.

#113 OFFLINE   Shreader

Shreader

    ani B, ani B FL ;)

  • 218 postów
  • Dołączył: 20-07-2007
  • Skąd: Szamotuły

Napisany 16 kwietnia 2009 - 06:42

Springi jeszcze nie dolazły? :cool:

Springi dotarły wczoraj :)
Teraz muszę znaleść czas na przekładkę.
Z chęcią wysłucham jakiś wskazówek.

Nie wycina się kawałków tylko odwierca całe błotniki.

A jakieś dokładniejsze wskazówki ? Może jakieś fotki w których to miejscach się odwierca ?

Kurde sory za tego manuala, że tak się przedłuża :( Ale mam dużo roboty w pracy :/

#114 OFFLINE   easy0709

easy0709
  • 45 postów
  • Dołączył: 24-08-2008
  • Skąd: GNIEZNO

Napisany 16 kwietnia 2009 - 14:54

Nie wycina się kawałków tylko odwierca całe błotniki.


Czyli jak i gdzie jak wiesz to wyjaśnij bo nie jesteśmy blacharzami (pewnie na zgrzewach ) bo mam cała ćwiartkę bfl

#115 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 kwietnia 2009 - 10:56

Jak tam postępy z manualem..?? ;)
Bardzo ciekawy jestem czy trudno taką metamorfozę przeprowadzić :D

#116 OFFLINE   fnd

fnd
  • 1 167 postów
  • Dołączył: 19-02-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 kwietnia 2009 - 11:15

Bardzo ciekawy jestem czy trudno taką metamorfozę przeprowadzić


ja jestem bardziej ciekawy o koszta :D

#117 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 kwietnia 2009 - 17:12

http://moto.allegro....glad_jak_c.html ;)

#118 OFFLINE   easy0709

easy0709
  • 45 postów
  • Dołączył: 24-08-2008
  • Skąd: GNIEZNO

Napisany 23 kwietnia 2009 - 12:53

maska kompletna 500 zderzak 100 belka zbiorniczek 350 pas przedni 200 tylny zderzak 200 lampy 450 podróby
hokeje 150 jak w tym samym kolorze to tylko montaż samemu z pasem lepiej dać blacharzowi zarobić
lusterka 250 listwy i progi jeszcze nie wymieniłem mam jeszcze klape tył dałem 170 ale się waham czy zmieniać spore problemy z tym.
Przód wymiana poszło gładko.
A i podszybie jest inne bo spryski są ,można zamontować samemu do starego podszybia.
Miałem dzwonka to koszty się nie liczyły bo zderzak i maska były pogięte a lampy matowe

#119 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 kwietnia 2009 - 16:18

maska kompletna 500 zderzak 100 belka zbiorniczek 350 pas przedni 200 tylny zderzak 200 lampy 450 podróby
hokeje 150 jak w tym samym kolorze to tylko montaż samemu z pasem lepiej dać blacharzowi zarobić
lusterka 250 listwy i progi jeszcze nie wymieniłem mam jeszcze klape tył dałem 170 ale się waham czy zmieniać spore problemy z tym.
Przód wymiana poszło gładko.
A i podszybie jest inne bo spryski są ,można zamontować samemu do starego podszybia.
Miałem dzwonka to koszty się nie liczyły bo zderzak i maska były pogięte a lampy matowe


Pokaż foty jak wyszło :D

#120 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 27 kwietnia 2009 - 18:20

maska kompletna 500 zderzak 100 belka zbiorniczek 350 pas przedni 200

no to nie ma tragedii pewnie do tego jeszcze lampy i pare pierdólek
jakmożez to napis zile dąłeś za sma przód i za tył jak już wsyztsko podliczysz, jest o co walczyć
jak bym robił to tylko prżód bo tył mi się w BFL nie podoba (śiatała ma starszne)
pozdro
zapodaj pare fotek, moga być również w tarkcie montazu