

Jaka gleba - jaki zawias
#1461
OFFLINE
Napisany 22 marca 2015 - 18:17
#1462
OFFLINE
Napisany 22 marca 2015 - 21:11

#1463
OFFLINE
Napisany 22 marca 2015 - 22:58
bym sie tak nie podniecal bo to moze zwykle b4(d*py nie urywa), podnies oslone przeciwpylowa to bedziesz wiedzial... b4 ma standardowy tlok(cienki), b6/b8 maja znacznie grubsze tlokisprężyny są na pewno czarne
i twarde, bo na lawecie nie skakała prawie wcale. No i obniżona porównując do naszej pierwszej jakieś 30 mm. Dzieki wielkie za odpowiedź. A ogólnie jak ma się jakość takiego zawieszenia? Pomijamy komfort, bo to kwestia gustu, ja lubię, zawsze chciałem taki wózek posiadać.
#1464
OFFLINE
#1465
OFFLINE
Napisany 22 marca 2015 - 23:42
bym sie tak nie podniecal bo to moze zwykle b4(d*py nie urywa), podnies oslone przeciwpylowa to bedziesz wiedzial... b4 ma standardowy tlok(cienki), b6/b8 maja znacznie grubsze tloki
Czyli b4 są takie same jak standardowe amory? Pod osłoną rozumiem, że jest numer i nazwa tego wynalazku?
#1466
OFFLINE
Napisany 23 marca 2015 - 04:44
Czyli b4 są takie same jak standardowe amory? Pod osłoną rozumiem, że jest numer i nazwa tego wynalazku?
Nie numery są na amorku a kolega każe ci oblukac lagi - tloczek. B4 to amorki seria.
#1467
OFFLINE
Napisany 23 marca 2015 - 17:38
#1468
OFFLINE
#1469
OFFLINE
Napisany 23 marca 2015 - 19:31
Dzięki. A jeśli mam z tyłu amory przewidziane do kombi, to muszę zamienić? Nie chcę mieć typowej taczki, ani zajechać tego amortyzatora:szpital: No i teraz pytanie o dobór sprężyny. Te amorki podołają przy -40/40 mm?
#1470
OFFLINE
Napisany 23 marca 2015 - 21:23
bym sie tak nie podniecal bo to moze zwykle b4(d*py nie urywa), podnies oslone przeciwpylowa to bedziesz wiedzial... b4 ma standardowy tlok(cienki), b6/b8 maja znacznie grubsze tloki
B4 sa czarne, a kolega ma żółte wiec B6 lub b8.
PS jakby kolega bolo chciał sie pozbyc tych amorkow to poprosze info na pw

#1471
OFFLINE
Napisany 24 marca 2015 - 04:59
B4 sa czarne, a kolega ma żółte wiec B6 lub b8.
PS jakby kolega bolo chciał sie pozbyć tych amorkow to poprosze info na pw
Nie, jedyne plany jakie mam na ten zawias to niskie sprężyny i regeneracja tych amorów. Jedyny problem to nierówne drogi. Wiadomo, że nie będę schodził na 50, ale takie 30 bym chcial. Tylko czy pt moich wybojach nie zniszczę szybko tych amortyzatorów. Musze poszukać jakichś fanatyków obniżania i dopytać o wszystkie aspekty.
#1472
OFFLINE
Napisany 24 marca 2015 - 20:10
http://allegro.pl/sp...html#tabsAnchor
#1473
OFFLINE
#1474
OFFLINE
#1475
OFFLINE
Napisany 24 marca 2015 - 20:59
Za taka kase szukaj lepszych marek...
-50 jest gut :tak:
:tak:
#1476
OFFLINE
Napisany 24 marca 2015 - 21:38
-50 jest gut :tak:
Jest, ale nie te drogi. Do dziewczyny przejezdzam przez nierówny przejazd kolejowy. BARDZO nierówny. Ogólnie jestem ze wsi, po gruntowych też się nieraz jeździ. Po głowie chodzi mi powietrze

#1477
OFFLINE
Napisany 24 marca 2015 - 22:28
Za kilka miesięcy przejdzie Ci podniecenie na Omegę.Zobaczymy za kilka miesięcy
Co do Bilsteina miałem a jednej Omedze Amortyzatory B8 ze springami -30 Eibach. Na tym się u mnie na wiosce nie dało jeździć. Beton to mało powiedziane. Do takiego zawieszenie musowo musi być rozpórka u mnie kielichy zaczynały pękać. Teraz mam -30 oryginał irmscher i jeździ się naprawdę przyjemnie.
#1478
OFFLINE
Napisany 24 marca 2015 - 22:36
Za kilka miesięcy przejdzie Ci podniecenie na Omegę.
Co do Bilsteina miałem a jednej Omedze Amortyzatory B8 ze springami -30 Eibach. Na tym się u mnie na wiosce nie dało jeździć. Beton to mało powiedziane. Do takiego zawieszenie musowo musi być rozpórka u mnie kielichy zaczynały pękać. Teraz mam -30 oryginał irmscher i jeździ się naprawdę przyjemnie.
Jednak B6 jest chyba mniej twardy. Mam taką nadzieję

#1479
OFFLINE
Napisany 25 marca 2015 - 00:23
Ja też mieszkam na wsi i jeżdżę na -50 :tak:Ogólnie jestem ze wsi
#1480
OFFLINE
Napisany 25 marca 2015 - 04:57
Ja też mieszkam na wsi i jeżdżę na -50 :tak:
Wiec nie lamię się. Na pewno rozpórki i jazda 30kmh?