A ile twoje obnizaja? Masz jakis link do ich aukcji?
H&R obniżają -35



Ale masz do nich założone krótsze amory?
Tak


Napisany 28 grudnia 2014 - 20:57
A ile twoje obnizaja? Masz jakis link do ich aukcji?
Ale masz do nich założone krótsze amory?
Napisany 28 grudnia 2014 - 21:16
a w temacie :
ja też mam H&R i jestem zadowolony
No ....pierwsza fota - bomba.
Czemuś do kalendarza nie wysłał takiej
Napisany 28 grudnia 2014 - 21:32
masz coś w bagażniku czy tylne springi już troszke sklepane?
Napisany 28 grudnia 2014 - 23:20
Napisany 28 grudnia 2014 - 23:24
Napisany 28 grudnia 2014 - 23:32
H&R w Niemczech są dużo tańsze
Poszukaj
Moim zdaniem warto
Napisany 29 grudnia 2014 - 09:13
Napisany 29 grudnia 2014 - 09:17
Czy z tego ogloszenia mozna brac kiedys cos od niego? Takie przez allegro beda ok? http://www.allegro.p...item=4860627929
Napisany 29 grudnia 2014 - 09:40
Kurka zle przy tamtych spojrzalemmisiek tylko ,że ty musisz szukać od R4 ,bo na tych przĂłd będzie stał prawie jak seria
tu masz do 2,2
http://allegro.pl/ja...4876723460.html
Juz gadalem z czarnym tez od nich bral wiec zostaje kup terazdzwonić do nich i się dowiadywać.
Napisany 29 grudnia 2014 - 10:47
Czy z tego ogloszenia mozna brac kiedys cos od niego? Takie przez allegro beda ok? http://www.allegro.p...item=4860627929
Napisany 29 grudnia 2014 - 11:36
No to teraz powiem tak ze spotykam sie z twoja pierwsza opinia zla na temat jamexow kazdy mowi ze te springi ladnie obnizaja i sie przyjemnie jezdzi na nich to ze mialem i nogdy wiecej to pierwsze slysze od cb. Ja tez nie mowie ze one sa tak samo do re jak h&r. Tylko chcialem wydac wiecej na springi ktore nizej opuszcza a tu obnizenie czy na jamexach czy na h&r to samo fakt lepiej na pewno bedzie sie jezdzic na h&r ale na jamexy ludzie nie narzekaja.Najgorsze w tym wszystkim jest to ,że Ciebie interesuje tylko wygląd auta po założeniu SzmatexĂłw. Nie myślisz w ogĂłle o tym jak auto będzie jeździć na tym. Jamex pewnie nawet tych sprężyn nie badał w żaden sposĂłb. Cena to zapewne potwierdza. Moim zdaniem 800zł za komplet nowych sprężyn to nie majątek, kupująć H&R czy inne uznane firmy masz pewnośc ,że ktoś te sprężyny dobrze wykonał.
Ja kiedyś miałem Jamexy , dawno temu. Nigdy więcej.
Ja kolego nie urzytkuje auta do biedronki tylko wszedzie i jak to powiedziales w warunkach ekstremanych jest dosc czesto. Jak bym jezdzil do bierdonki to wtedy kupil bym sobie 3.2 i gwint skrecil do konca.PS. Wolał byś dołożyć do gwintu niż kupić H&R za 800-900zł, no to chyba do TA-TA-TA-TA techniksa. Bo gwint ktĂłry nadaje się do użytku kosztuje dużo więcej niż pożądne spręzyny.
PS2. Tak jeszcze odemnie z prywatnego doświadczenia. O jakości tego co wsadzisz pod auto, przekonasz się w ekstremalnej sytuacji na drodze. Do jady od chaty do biedronki to można nawet sprężyn nie zakładać, wystarczy kawałek drewna wsadzić.
Napisany 29 grudnia 2014 - 11:45
Napisany 29 grudnia 2014 - 12:00
Napisany 29 grudnia 2014 - 12:04
Adam i ja tez nie mowie ze auto bedzie tak samo na jamexach jak na h&r wiem ze to dobra firma z wyzszej polki ale ja biore to srednie rozwiazanie cenowe i firmowe. I tak bedzie lepsze niz standard. Bylem gotow dac wiec za springi ktore mi nizej opuszcza auto czyli np - 40 ale po pierwsze to mts to sporo osob mowi ze lepsze jamexy no i to 5milimetrow to raczej golym okiem sie nie zobaczy.ja pisałem wielokrotnie o Jamexa, ale ludzie się na mnie rzucili że ja nie chcę żeby ktoś miał obniżone auto..... więc sobie darowałem bo nie chcę mnie słuchać głupich tekstĂłw.\
Polecam H&R, a co zrobisz TwĂłj wybĂłr. Wiele osĂłb ze mną jechało na zlotach w KJS i widzieli jak auto się na tym sprzęcie zachowuje
Napisany 29 grudnia 2014 - 18:47
Napisany 30 grudnia 2014 - 09:48
Napisany 30 grudnia 2014 - 10:30
Czy mógłby mi ktoś potwierdzić dane techniczne sprężyn H&R niebieskie tył 29 972 HA ??
Będę wdzięczny.