Przy obnizonej zawiesze i seryjnych amorach to bedzie ci sie tak auto zachowywalo

Napisany 17 czerwca 2013 - 20:54
Napisany 18 czerwca 2013 - 08:58
Napisany 18 czerwca 2013 - 10:10
mialem bilstein b4 i obnizone zawieszenie
Napisany 18 czerwca 2013 - 12:43
Napisany 18 czerwca 2013 - 17:41
Doczekałeś się już ziomuś na te springi? Jeśli tak, to pochwal się jak to u Ciebie wygląda.
Koledzy jak to jest z przednimi amorami, bo o ile obniżając tył można dostać amorki o skróconym skoku, tak już do przodu graniczy to z cudem, a i cena podchodzi pod cenę cudu, czy obniżając przód, można zachować oryginalne amorki?, co Wy tam u siebie macie powstawiane?
Napisany 18 czerwca 2013 - 23:55
Sipa, a jak z trwałością takiego zestawu, te b4 nie zużyły się za szybko, przy takiej glebie?
Napisany 30 czerwca 2013 - 19:38
Napisany 13 lipca 2013 - 19:41
Napisany 14 lipca 2013 - 11:28
zamontowałem wraz z nowymi b4-ami, nowym łożyskiem, odbojami osłonami
Napisany 14 lipca 2013 - 20:27
Napisany 14 lipca 2013 - 20:38
Prędzej już takie wyrobione
Napisany 14 lipca 2013 - 22:13
Napisany 14 lipca 2013 - 23:28
Napisany 18 lipca 2013 - 11:43
Napisany 14 sierpnia 2013 - 14:03
Napisany 01 września 2013 - 23:44
koplet
tiunig koplet
Napisany 24 września 2013 - 15:13
Napisany 24 września 2013 - 15:16
witam znalazlem oferte kupna sprezyn eibacha.wlasciciel mowil ze jezdzily w omega combi 2.0.mam pytanie czy podejda one pod sedana 3.0 v6?ponizej podaje numer springow EW 6533002 HA.