Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jaka gleba - jaki zawias


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1823 odpowiedzi na ten temat

#641 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 17 czerwca 2013 - 20:54

Ja mam Weiteci na przodzie i sprezyny tez Weitec.
Przy obnizonej zawiesze i seryjnych amorach to bedzie ci sie tak auto zachowywalo :) skakalo na poprzecznych nierownosciach


#642 OFFLINE   sipa666

sipa666

    1-sze 6 biegów w V6 w PL

  • 484 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Skąd: Pruszcz Gdański

Napisany 18 czerwca 2013 - 08:58

mialem bilstein b4 i obnizone zawieszenie dosc mocno (-55mm przod i -40mm tyl) i zachowywala sie dobrze - sprezyny byly progresywne (zageszczone zwoje w gornej czesci). przy bokach bylo dobrze :)

#643 OFFLINE   Boscorelli

Boscorelli

    Jest blacha musi być rdza

  • 464 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Bełchatów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 18 czerwca 2013 - 10:10

mialem bilstein b4 i obnizone zawieszenie


No też właśnie, przejrzałem forum i dużo osób glebuje, a mało kto pisze o amorkach, a już o przednich to w ogóle, więc podejrzewam, że większość jeździ na serii, bo jedyne jakie znalazłem na przód to weitec, koszt ok 1200zł/para, więc już lepiej opłacało by się gwint kupić.

Sipa, a jak z trwałością takiego zestawu, te b4 nie zużyły się za szybko, przy takiej glebie?

#644 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 czerwca 2013 - 12:43

A ja jeżdżę na takich skracanych gazowych http://www.ebay.de/i...=item3f222a4106

#645 OFFLINE   driftboy

driftboy
  • 572 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: hiszpania
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 18 czerwca 2013 - 14:01

a ja na przodzie mam KW ref. 61060045

#646 OFFLINE   schak

schak
  • 651 postów
  • Dołączył: 28-01-2009
  • Skąd: Maszewo -> Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 czerwca 2013 - 14:36

A ja na Weitec-ach springi + amorki. i jest twardo.

#647 OFFLINE   krzysiek123232

krzysiek123232

    Redukcja, But i odcięcie!

  • 168 postów
  • Dołączył: 04-04-2011
  • Skąd: CGD

Napisany 18 czerwca 2013 - 17:41

Doczekałeś się już ziomuś na te springi? Jeśli tak, to pochwal się jak to u Ciebie wygląda.

Koledzy jak to jest z przednimi amorami, bo o ile obniżając tył można dostać amorki o skróconym skoku, tak już do przodu graniczy to z cudem, a i cena podchodzi pod cenę cudu, czy obniżając przód, można zachować oryginalne amorki?, co Wy tam u siebie macie powstawiane?


tak doczekałem sie juz dawno tylko z braku czasu nie było mnie tu troche. przod mam springi Apex a z tyłu te K.A.W od student_x' a i mam rowno tył z przodem (prawie rowno opona z nadkolem na feldze 225/45 17') dołącze zaraz foto jak to wyglada:)

EDIT:
[IMG][IMG]http://images45.fotosik.pl/1854/7aa6017acad6b694m.jpg[/IMG][/IMG]
[IMG][IMG]http://images47.fotosik.pl/1854/30ba57a71397b7acm.jpg[/IMG][/IMG]

#648 OFFLINE   sipa666

sipa666

    1-sze 6 biegów w V6 w PL

  • 484 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Skąd: Pruszcz Gdański

Napisany 18 czerwca 2013 - 23:55

Sipa, a jak z trwałością takiego zestawu, te b4 nie zużyły się za szybko, przy takiej glebie?


nic sie nie wylewalo, bardzo dobrze sie jezdzilo. bylo twardo wtedy kiedy trzeba bylo, bo sprezyny mialem progresywne. na lekkich wybojach gladziutko, mieciutko :)

teraz mam gwint KW 2 z regulacja twardosci - i wylacznie taki gwint polecam - swoje kosztuje, ale warto. jak nie kupujesz konkretnego gwintu, to zrob kit na stale z firmowych czesci.
zadne ta-technix (tesco-technix :D ), zadne mts itp. bo gleba bedzie, ale ... :masakra:

#649 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 czerwca 2013 - 19:38

zielone Weiteci do caravan kpl

http://www.ebay.de/i...=item53fa7deff4



Czarne H&R caravan
http://www.ebay.de/i...=item2ec8ced78f


http://www.ebay.de/i...=item3f26a7656a

#650 OFFLINE   Boscorelli

Boscorelli

    Jest blacha musi być rdza

  • 464 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Bełchatów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 13 lipca 2013 - 19:41

Witam, koledzy taki problem mam, kupiłem ostatnio progresywne H&R-y na przód, wysokość sprężyny 32cm(stary oryginał 35cm), zamontowałem wraz z nowymi b4-ami, nowym łożyskiem, odbojami osłonami, starą poduszką i qtwa nie dość, że stoi tak samo wysoko jak na oryginałach, to jeszcze ten talerzyk co przytrzymuje amor pod maską, jest gdzieś 0.5cm nad kielichem, wszystko zmontowałem wg tego schematu forum.omegaklub.eu/showpost.php?p=1032155&postcount=6834no i o co tu chodzi? Szlak jasny trafi, krew nagła zaleje mnie!! Pozdrawiam!

#651 OFFLINE   krzysiek123232

krzysiek123232

    Redukcja, But i odcięcie!

  • 168 postów
  • Dołączył: 04-04-2011
  • Skąd: CGD

Napisany 14 lipca 2013 - 11:28

zamontowałem wraz z nowymi b4-ami, nowym łożyskiem, odbojami osłonami


pewnie dlatego.

jak sie to troche wyrobi to ciut siądzie.

#652 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 lipca 2013 - 20:27

Prędzej już takie wyrobione ;)

Jak zakładasz sport's, no to nie ma opcji, musi być niżej.

#653 OFFLINE   Boscorelli

Boscorelli

    Jest blacha musi być rdza

  • 464 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Bełchatów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 14 lipca 2013 - 20:38

Prędzej już takie wyrobione ;)


Hmm poduszki nówki zakładałem 15 tyś temu(2 lata w sierpniu), nie shit a FEBI, sprężyny jakby były wyrobione to raczej nie uniosły by auta, a reszta elementów nówki!

#654 OFFLINE   schak

schak
  • 651 postów
  • Dołączył: 28-01-2009
  • Skąd: Maszewo -> Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 14 lipca 2013 - 22:13

stare sprężyny miałeś wyrobione i stała nisko. A te co teraz masz są nowe i stoi normalnie.

#655 OFFLINE   Szopen

Szopen

    Zagazować cały świat !

  • 451 postów
  • Dołączył: 28-02-2007
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 lipca 2013 - 23:28

I na nowych amorach .... daj im troszkę czasu. Bez pośpiechu ;) z czasem usiądzie.

#656 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 18 lipca 2013 - 11:43

jaka jest róznica pomiedzy amorami sport/oryginał - są pewnie różne twardości co wnioskuję po odpowiedzi tc82 i krótszy skok (krótszy pręt z gwintem rozumiem). Jeżeli dajmy na to po załażeniu sprężyn -40 nie chcę bardziej utwardzać to może by seryjne amory dać do tokarza i skrócić 4 cm nagwintować i mamy odpowiednik krótszego skoku. Jak to wygląda ze strony doświadczonych kolegów ?

#657 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 sierpnia 2013 - 14:03

Nowe spężyny Eibach komplet http://www.ebay.de/i...=item35ca8510a5

H&R + Bilstein Caravan http://www.ebay.de/i...=item53fc6a7031

#658 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 01 września 2013 - 23:44

http://tablica.pl/of...html#c44eb1470b

koplet
tiunig koplet

zielone weiteci pod sedesa - komplet + amory koni

#659 OFFLINE   Walgav

Walgav
  • 67 postów
  • Dołączył: 25-05-2009
  • Skąd: Skoczòw

Napisany 24 września 2013 - 15:13

witam znalazlem oferte kupna sprezyn eibacha.wlasciciel mowil ze jezdzily w omega combi 2.0.mam pytanie czy podejda one pod sedana 3.0 v6?ponizej podaje numer springow EW 6533002 HA.

#660 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 września 2013 - 15:16

witam znalazlem oferte kupna sprezyn eibacha.wlasciciel mowil ze jezdzily w omega combi 2.0.mam pytanie czy podejda one pod sedana 3.0 v6?ponizej podaje numer springow EW 6533002 HA.


Nie.
Ani przód ani tył nie pasi.