

przeskok na kierownicy
#61
OFFLINE
Napisany 24 czerwiec 2014 - 22:18
#62
OFFLINE
Napisany 24 czerwiec 2014 - 22:25
:hmmm: pozostaje chyba tylko wymiana przekładni kierowniczej... chyba, że pompa wspomagania kuleje
Pompa już trochę nie domaga, bo czasami znika wspomaganie na kilka sekund, ale ten przeskok sprawia wrażenie luzu gdzieś w przekładni. Spróbuję jeszcze skręcić trochę luz, bo tego nie robiłem.
#63
OFFLINE
Napisany 25 czerwiec 2014 - 02:37
#64
OFFLINE
Napisany 26 czerwiec 2014 - 07:42
Na wyłączonym silniku jest to samo? Jeżeli tak to wykluczysz pompę.
Na wyłączonym silniku nie, ale inaczej może się zachowywać ze wspomaganiem podczas jazdy, a inaczej bez wspomagania na postoju.
#65
OFFLINE
Napisany 26 czerwiec 2014 - 09:28
#66
OFFLINE
Napisany 27 czerwiec 2014 - 17:29
Aha, nie slychać przy tym żadnych puknięć w układzie kierowniczym czy w zawieszeniu.
#67
OFFLINE
Napisany 27 czerwiec 2014 - 20:03
Panowie, spróbuję podpiąć się do tematu, bo też mam problem przy skręcaniu w lewo. Od kilku dni, w czasie pierwszych kilometrów po nocnym postoju kręcenie kierą w lewo jest bardzo ciężkie. W prawo chodzi lekko. W lewo muszę przełamać spory opór i po kilku takich przełamaniach wszystko wraca do normy, oczywiście aż do kolejnego poranka. Czy macie jakies pomysły za co się wziąć ? Dzisiaj po pracy sprawdzę poziom płynu, ale wg mnie to mało prawdopodobne by to był powód takiej usterki.
Aha, nie slychać przy tym żadnych puknięć w układzie kierowniczym czy w zawieszeniu.
kurde to jakaś plaga, albo tttm
u mnie też w lewo, ale na szczęście tylko do pierwszego "przełamania". potem już cały dzień jest ok.
#68
OFFLINE
Napisany 28 czerwiec 2014 - 18:45

#69
OFFLINE
#70
OFFLINE
Napisany 16 listopad 2014 - 19:17
#71
OFFLINE
Napisany 16 listopad 2014 - 19:42
witam czy ktoś znalazł rozwiązanie bo u siebie tez od momentu kupna omegi czułem ze kręcąc w lewo zawsze było ciężej i czasem czuc przeskok na kierownicy ale dziś rano kierownica postawiła taki opór jak nigdy, po tym zjechałem na parking i wszystko juz było ok,wieczorem gdy wracałem do domu to samo kręce w lewo stawia opór,potem już ok,gdzie szukac przyczyny?
Drążek środkowy, jego wspornik i mocowanie do przekładni. Stan płynu wspomagania i jego jakość.
#72
OFFLINE
Napisany 16 listopad 2014 - 19:57
Nie w omedze ale o ile pamiętam chyba w wektrze miałem podobną przypadłość. Naprawiłem tak.czułem ze kręcąc w lewo zawsze było ciężej i czasem czuc przeskok na kierownicy
Postawiłem przód poddparty w górze na kobyłkach. Kręcenie kierowicą pokazało że uszkodzone (zapieczone) są łożyska zwrotnicy na kolumnach. Wymiana łożysk załatwiła problem - tak że sugeruję aby tu poszukać problemu.
#73
OFFLINE
Napisany 16 listopad 2014 - 20:06
#74
OFFLINE
Napisany 02 maj 2019 - 19:06
Odkopie temat Czy rozwiązaliście problem z tym pykaniem w kierownicy ? bo mam to samo