kolego 99% pęknięta głowica,
jasne wszyscy byśmy mieli głowice do roboty..ale zostaje ten 1% i stawiam ze to nie UPG:D
Napisany 17 lutego 2011 - 16:43
kolego 99% pęknięta głowica,
Napisany 17 lutego 2011 - 19:04
Napisany 17 lutego 2011 - 21:11
sądząc po zdecydowanym tonie Twojej wypowiedzi rozumiem, że weźmiesz odpowiedzialność za tę diagnozę?kolego 99% pęknięta głowica
Napisany 18 lutego 2011 - 15:53
Napisany 18 lutego 2011 - 17:49
Jak dla mnie to cos jednak nie gra bo przy predkosci 160-170 jestes na 3,5 tys obrotow a i jak dlamnie temperatura w tych granicach to 95-97 nawet 100 stopni w miescie spokojna jazda nawet jak korki miasto to 92-95 a 90 to tak dziwnie ja tez mialem 90 stopni i okazalo sie ze termostat mi sie nie domykal do konca po wymianie
95 stopni jak zaczarowane
Termostat sprawdzony dwa tygodnie temu, otwiera sie i zamyka ok, rowniez nie widze nic zlego w takich temperaturach ktore teraz mam moze to jednak u Ciebie uklad chlodzenia jest niedoskonaly i ma wieksze wskazania (czyt. bardziej sie grzeje
Napisany 18 lutego 2011 - 22:35
Napisany 19 lutego 2011 - 07:39
kolego 99% pęknięta głowica, przy małym pęknięciu miedzy zaworem a kanałem wodnym, będzie tylko skakała temperatura, przy zero innych obiaw wskazujacych na UPG itd.
U mnie swierzo po wymianie głowicy trzyma 92C zarówno przy 170 km/h jak i 30 w korkach
Napisany 18 marca 2011 - 16:08
Napisany 18 marca 2011 - 16:41
Cytat:
Napisał babybutik Zobacz post
kolego 99% pęknięta głowica, przy małym pęknięciu miedzy zaworem a kanałem wodnym, będzie tylko skakała temperatura, przy zero innych obiaw wskazujacych na UPG itd.
U mnie swierzo po wymianie głowicy trzyma 92C zarówno przy 170 km/h jak i 30 w korkach
Cytat:
Napisał robson1 Zobacz post
Jak dla mnie to cos jednak nie gra bo przy predkosci 160-170 jestes na 3,5 tys obrotow a i jak dlamnie temperatura w tych granicach to 95-97 nawet 100 stopni w miescie spokojna jazda nawet jak korki miasto to 92-95 a 90 to tak dziwnie ja tez mialem 90 stopni i okazalo sie ze termostat mi sie nie domykal do konca po wymianie
95 stopni jak zaczarowane
Termostat sprawdzony dwa tygodnie temu, otwiera sie i zamyka ok, rowniez nie widze nic zlego w takich temperaturach ktore teraz mam moze to jednak u Ciebie uklad chlodzenia jest niedoskonaly i ma wieksze wskazania (czyt. bardziej sie grzeje
Wiec tak dla sprostowania wypowiedzi tego tu osobnika wymieniłem se po raz drugi termostat pierwszy otwierał się za późno. Teraz temperatura 92 stopnie spokojna jazda po mieście 95-97 ja przegonie jak zwolnię spowrotem spada do 92-93 stopnie. I rozmawiałem z mechanikiem który cale życie robi BMki oraz inne diesle. I powiedział ze jeżeli ktos twierdzi ze przy obciarzeniu jego silnik utrzymuje stała temperaturę znaczy jedziesz sobie masz 92 stopnie nagle gorka 45 stopni podjerzdzasz i masz nadal 92 stopnie to takiemu autu życzyć powodzenie i czeka tylko na takie silniki z reszta wszystko wyjdzie w lecie jak temperatura będzie 25 stopni.
Dosc dlugo mnie nie bylo ale widze JOIX1 ze strasznie upierasz sie przy swoim no coz ja pisze to co widze i mam i nie narzekam ... poczekajmy wiec do wiosny i tych +30 stopni.... zobczymy czy najpierw ja bede mial problemy z temperatura czy Ty, hehe
Pozdrawiam.
Napisany 12 kwietnia 2011 - 19:22
Napisany 02 maja 2011 - 13:27
Napisany 02 maja 2011 - 15:03
Napisany 02 maja 2011 - 17:22
Napisany 27 lipca 2011 - 20:35
Napisany 09 sierpnia 2011 - 13:00
Koledyzy moze ktoś zapoda jakiegoś turiala jak wyjąć wisko - jak najlatwiej sie tam dostac i wymienic to badziewie
Napisany 19 sierpnia 2011 - 19:34
Napisany 19 sierpnia 2011 - 20:58
Koledyzy moze ktoś zapoda jakiegoś turiala jak wyjąć wisko - jak najlatwiej sie tam dostac i wymienic to badziewie
Napisany 19 sierpnia 2011 - 21:39
Napisany 19 sierpnia 2011 - 22:05
acha czyli długi klucz + ramie i zerwac badz zablokowac jakoś wentylator i dawaj pamietajac o lewym gwincie. Całość czyli wisko z wentylatorem musi jakoś wyjść górą raczej nie da rady za mało miejsca a dołem ???