250-350zł to samo zrzucenie skrzyni biegów...


Uszczelniacz wału korbowego-wymiana
#101
OFFLINE
#102
OFFLINE
#103
OFFLINE
Napisany 23 marca 2016 - 18:15
Taaa? to już ma x2
Edytowany przez Beny, 23 marca 2016 - 18:16.

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#104
OFFLINE
Napisany 23 marca 2016 - 20:15


#105
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2018 - 22:41
2-3 stówy ? kiedyś robiłem sam bo u mnie tyle chcieli za wymianę..
Witam ma. Zamierzam sam naprawic wyciek leci mi swietzy olej z laczenia skrzyni z silnikiem, pewnie szczelnosc walu. Praktycznie duzo robie sam, skrzynie juz zwalałem w a4b5 1.9, w omedze rozbieralem troche.np. zmiana pokryw,zmiana mcphersonow, tuleje na waxhaczach itp troche umiem mam kanal, narzedzia. Moje pytanie czy poradze sobie z tym? Jakies wskazowki co po kolei robic?
#106
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2018 - 16:15
#107
OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2018 - 18:54
Przeczytaj temat raz jeszcze, chlopaki pisali co i jak w kwestii wymiany
ok,pozdr
#108
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2018 - 18:41
Prawdopodobnie to będzie nr: 90298202 Pierścień oporowy koła zębatego wału korbowego zapytaj w Oplu
Mam pytanie odnośnie tej tulejki, taka sama występuje w 2.0 X20XEV ? Bo w katalogach jej nie ma do tego silnika i nie wiem jaka jest tu potrzebna, może ktoś zna numer takiego pierścienia dla tego silnika ?
#109
OFFLINE
#110
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2018 - 20:01
simering na przód
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
średnica zewnętrzna [mm]: 50
Szerokość [mm]: 8
http://t2.gstatic.co...WfxoZ7Yd9Tb5yEb
simering na tyl
Średnica wewnętrzna [mm]: 90
średnica zewnętrzna [mm]: 104
Szerokość [mm]: 11
http://t1.gstatic.co...kK6axaGbcIfib1v
Ja zmienialem tylny z Firmy erling mam do tej firmy pelne zaufanie zmieniony ani kropli..
masz tu opis tylu czyli ten zimering co laczy sie ze skrzynia? na wale/? mam 2,5v6 automat takie rozmiary szukac co tam sa? 90,104/11?
#111
OFFLINE
Napisany 28 marca 2018 - 02:18
Apropo zapoceń i wycieków, proponuję przetestować przy wymianie oleju Liqui Moly Öl-Verlust. Naprawdę robi robotę
Edytowany przez andree_e34, 28 marca 2018 - 02:19.
#112
OFFLINE
Napisany 30 marca 2018 - 21:20
jak to dziala?Apropo zapoceń i wycieków, proponuję przetestować przy wymianie oleju Liqui Moly Öl-Verlust. Naprawdę robi robotę
#113
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2018 - 07:34
Regeneruje uszczelnienia gumowe, przywraca im miękkość i pierwotny wymiar. Miałem ubytki rzędu 200-300ml/1000 km, zapocenia spod wału, i standardowo wyciek spod pokrywy, pewno coś jeszcze szło przez uszczelniacze zaworowe. Zrobiłem płukankę Motul Cleanem, zalałem Motula 6100 10W40 i do tego LM OV. Przejechałem już ponad tysiak i poziom oleju stoi w miejscu, a nie zrobiłem jeszcze pokrywy i odmy bo raz że czekam aż skończy się mróz żeby reinzosila nie przemrozić przy nakładaniu, a po drugie chciałem zobaczyć jak to zadziała. Moge z czystym sumieniem polecić, widziałem gdzieś fotki na jakimś forum jak wrzucili oringi do mieszaniny z olejem i podgrzewali, przytyły i to sporo
#114
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2018 - 11:47