Witam panowie. Dzis rano odjezdzajac z pod domu zobaczylem plame oleju wjechalem na kanal i olej splywa mi po skrzyni biegow wiec obstawiam uszczelniacz walu korbowego. Posiada ktos moze fotorelacje z takiej wymiany gdzyz chce sie sam tym zajac
moj model to 3.0v6 w automacie 
Do tego nie potrzebna żadna foto relacja. Wydechy wywalasz, odkręcasz wał od skrzyni, odpinasz węże hydrauliczne idące do chłodnicy, odpinasz selektor na łączeniu lewarek cięgno solektora (wsuwka),od przodu poprzez otwór w dolnej misce olejowej silnika odkręcasz 6 śrub (13mm) trzymających sprzęgło hydro do zamachu. podpierasz skrzynię z tyłu jakimś lewarkiem, odkręcasz łapę skrzyni od budy, opuszczasz skrzynie, na kilku długich przedłużkach odkręcasz górne śruby skrzyni do silnika (19mm), odkręcasz 4 śruby (13mm) trzymające skrzynie do silnika u dołu, bierzesz kolegę i odsuwacie skrzynię razem z gruchą od silnika. Możesz wcześniej po odpinać wiązkę elektryczną od skrzyni. odkręcasz zamach od wału silnika, wydłubujesz siemering tylny na wale korbowym, patrzysz czy jest rowek na wale wytarty, jak jest to szlifujesz nowy siemering o około 1-1,5 mm aby wszedł głębiej, pamiętaj aby szlifować równo i zrobić potem na nim skos aby dało się go w miarę rozsądnie wcisnąć. Składasz odwrotnie. Nowe uszczelki okrągłe na połączenia kolektor - rura wydechowa. To tyle.