można by założyć dodatkowy odstojnik, ale czy warto???
http://moto.allegro....r_promocja.html
0
dolot i odma przeróbka
Rozpoczęte przez
zybelek
, 24 maj 2008, 22:56
26 odpowiedzi na ten temat
#21 OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2009 - 00:38
#22 OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2009 - 08:13
#23 OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2009 - 10:46
#24 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2013 - 13:41
eee tam, jest tanszy sposob na ten oil catch.
ja zalozylem cos takiego, co roku odkrecam i usuwam szlam oraz piore/czyszcze w cieplej wodzie z detergentem ten syntetyczny filterek...
http://nagaz24.pl/fi...,4861,p,pl.html
a uchwyt tego filtra wyprofilowalem odpowiednio i przykrecilem do tej metalowej plaskiej czesci kolo mocowania linki gazu...
ja zalozylem cos takiego, co roku odkrecam i usuwam szlam oraz piore/czyszcze w cieplej wodzie z detergentem ten syntetyczny filterek...
http://nagaz24.pl/fi...,4861,p,pl.html
a uchwyt tego filtra wyprofilowalem odpowiednio i przykrecilem do tej metalowej plaskiej czesci kolo mocowania linki gazu...
#25 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2014 - 19:04
zastanawia mnie w dolocie to ruchome kolanko od odmy. bardzo się rusza, ma luz. po demontażu dolotu i polaniu wodą przepuszcza do środka - więc nieszczelne i łapie lewe powietrze. jak to u was wygląda? owinąłem to teflonem w szczelinie i izolacją zewnątrz na szybko. oprócz tego w jakim celu w dolocie jest taki drugi ślepy i ruchomy "dynks"? też przepuszcza ale minimalnie... czy takie małe nieszczelności mają wpływ na równą pracę silnika?
#26 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2014 - 05:51
Wszelkie nieszczelności mają w mniejszym bądź większym stopniu negatywny wpływ na prace silnika.
Jak możesz o wrzuć foto o jakie "dynksy" chodzi
PS: NIGDY NIE sprawdzaj szczelności WODĄ !
Jak możesz o wrzuć foto o jakie "dynksy" chodzi
PS: NIGDY NIE sprawdzaj szczelności WODĄ !
#27 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2014 - 19:29
spoko, lałem wodę pod kranem na zdjętym dolocie, później wydmuchałem sprężonym powietrzem. widzę jednak, że na fotce z początku wątku:
http://www.fotosik.p...5eb3e5a4d9.html
można wyraźnie zauważyć ciut inną konstrukcję dolotu z innym kolankiem i bez tego ślepego ruchomego dynksa obok. jak będę miał chwilę to może zrobię zdjęcie. czy były jakieś różne doloty w X20XEV ? są to kosmetyczne różnice ale jednak. czyli jednak muszę się zaopiekować tymi nawet minimalnymi szczelinami.
http://www.fotosik.p...5eb3e5a4d9.html
można wyraźnie zauważyć ciut inną konstrukcję dolotu z innym kolankiem i bez tego ślepego ruchomego dynksa obok. jak będę miał chwilę to może zrobię zdjęcie. czy były jakieś różne doloty w X20XEV ? są to kosmetyczne różnice ale jednak. czyli jednak muszę się zaopiekować tymi nawet minimalnymi szczelinami.