Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

dolot i odma przeróbka


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
26 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 sierpnia 2009 - 00:38

można by założyć dodatkowy odstojnik, ale czy warto???

http://moto.allegro....r_promocja.html

#22 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 sierpnia 2009 - 08:13

Albo taki wypasik

http://cgi.ebay.de/O...id=p3286.c0.m14

#23 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 19 sierpnia 2009 - 10:46

Albo taki wypasik

http://cgi.ebay.de/O...id=p3286.c0.m14


cena tez wypasiona:D

#24 OFFLINE   ex_perimental

ex_perimental

    I'm the lyrical James B.

  • 40 postów
  • Dołączył: 01-02-2008
  • Skąd: Strzelin

Napisany 01 lutego 2013 - 13:41

eee tam, jest tanszy sposob na ten oil catch.
ja zalozylem cos takiego, co roku odkrecam i usuwam szlam oraz piore/czyszcze w cieplej wodzie z detergentem ten syntetyczny filterek...
http://nagaz24.pl/fi...,4861,p,pl.html
a uchwyt tego filtra wyprofilowalem odpowiednio i przykrecilem do tej metalowej plaskiej czesci kolo mocowania linki gazu...

#25 OFFLINE   lotusso

lotusso
  • 74 postów
  • Dołączył: 27-07-2011
  • Skąd: EPA
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 kwietnia 2014 - 19:04

zastanawia mnie w dolocie to ruchome kolanko od odmy. bardzo się rusza, ma luz. po demontażu dolotu i polaniu wodą przepuszcza do środka - więc nieszczelne i łapie lewe powietrze. jak to u was wygląda? owinąłem to teflonem w szczelinie i izolacją zewnątrz na szybko. oprócz tego w jakim celu w dolocie jest taki drugi ślepy i ruchomy "dynks"? też przepuszcza ale minimalnie... czy takie małe nieszczelności mają wpływ na równą pracę silnika?

#26 OFFLINE   BigiOTK

BigiOTK
  • 201 postów
  • Dołączył: 21-08-2011
  • Skąd: Jaworzno

Napisany 06 kwietnia 2014 - 05:51

Wszelkie nieszczelności mają w mniejszym bądź większym stopniu negatywny wpływ na prace silnika.

Jak możesz o wrzuć foto o jakie "dynksy" chodzi :)

PS: NIGDY NIE sprawdzaj szczelności WODĄ !

#27 OFFLINE   lotusso

lotusso
  • 74 postów
  • Dołączył: 27-07-2011
  • Skąd: EPA
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 kwietnia 2014 - 19:29

spoko, lałem wodę pod kranem na zdjętym dolocie, później wydmuchałem sprężonym powietrzem. widzę jednak, że na fotce z początku wątku:

http://www.fotosik.p...5eb3e5a4d9.html

można wyraźnie zauważyć ciut inną konstrukcję dolotu z innym kolankiem i bez tego ślepego ruchomego dynksa obok. jak będę miał chwilę to może zrobię zdjęcie. czy były jakieś różne doloty w X20XEV ? są to kosmetyczne różnice ale jednak. czyli jednak muszę się zaopiekować tymi nawet minimalnymi szczelinami.