Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

olej w gniazdach świec


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
50 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 lutego 2012 - 17:10

Wymień uszczelkę kapy i będzie ok.

#42 OFFLINE   Snapo

Snapo
  • 58 postów
  • Dołączył: 24-04-2009
  • Skąd: Głowno/k.ŁDZ

Napisany 15 lutego 2012 - 17:13

wymienić i tak muszę, ale czy to od tego może ja tak mulić?

#43 OFFLINE   DXman

DXman
  • 19 postów
  • Dołączył: 09-10-2011
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 15 lutego 2012 - 17:51

U kumpla też tak mulił, jak świece pływały w oleju. Miał taki silnik jak u Ciebie.

#44 OFFLINE   michail

michail
  • 81 postów
  • Dołączył: 02-10-2011
  • Skąd: Grudziądz

Napisany 15 lutego 2012 - 18:02

a jes jakas siła jaka powinno sie dokrecac te sruby od pokrywy zaworów w 2.016v? Tzn bo tez mi leciało na swiece. odtłuszczałem i smarowałem sylikonem i wkleiłem i przykreciłem. z tym że kreciłem wnet na maksa te śruby. To chyba jedna zle co? Bo mi dalej troszke leci bo czasem czuje spalony olej w aucie ... To trzeba dokrecać lekko czy jak ??

#45 OFFLINE   Snapo

Snapo
  • 58 postów
  • Dołączył: 24-04-2009
  • Skąd: Głowno/k.ŁDZ

Napisany 15 lutego 2012 - 19:18

kluczem dynamometrycznym z siła 8-10nm

#46 OFFLINE   pers58

pers58
  • 419 postów
  • Dołączył: 04-04-2009
  • Skąd: TYCHY
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 lutego 2012 - 20:43

wymienić i tak muszę, ale czy to od tego może ja tak mulić?


Miałem tak samą ome z takim samym silnikiem,też świece pływały mi w oleju,ale silnik pracował normalnie,żadnego mulenia.

#47 OFFLINE   Snapo

Snapo
  • 58 postów
  • Dołączył: 24-04-2009
  • Skąd: Głowno/k.ŁDZ

Napisany 15 lutego 2012 - 21:09

:/ zobaczymy oby to było to... ale kata i tak chyba wywalę.

#48 OFFLINE   michail

michail
  • 81 postów
  • Dołączył: 02-10-2011
  • Skąd: Grudziądz

Napisany 16 lutego 2012 - 10:19

ja przy swojej jak wywaliłem to róznica byla bardzo spora :) nawet duża jak na taki "tuning" ;)

#49 OFFLINE   Karburator

Karburator
  • 855 postów
  • Dołączył: 16-03-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 16 lutego 2012 - 12:00

Moj wytrzymał 380 wg licznika u mnie jeździł 250. Poszedł do ludzi i wiem, ze jeździ. Robiłem jedynie głowicę z uwagi na zmurszałe uszczelniacze trzonków zaworowych (brał b. dużo oleju). Ciśnienie było ok, dodam, że używałem wyłącznie syntetyka, 5W40 MOBIL, CASTROL.
Katalizator oryginał jak umarł wyciąłem i wstawiłem rurę. Niestety zrobiło się głośniej, ale na przeglądach analizator spalin nie zgłaszał sprzeciwów. Różnicy w mocy nie czułem, jak też zmian w zużyciu paliwa.

#50 OFFLINE   pawel1984

pawel1984
  • 7 postów
  • Dołączył: 17-01-2012

Napisany 16 lutego 2012 - 20:20

wymienić i tak muszę, ale czy to od tego może ja tak mulić?


U mnie bardzo mulił na końcu pod górkę musiałem redukować na trójkę...
Skończyło się pożarem omegi. Olej wyleciał bokiem na kolektor wydechowy i sie zaczoł jarać. Jak poszedłem do sklepu to spod maski kupa dymu i słabo mi sie zrobiło.
Ogień ugasiłem, co prawda kluska trochę sie poparzyła i musiałem kompresy jej robić:p ale teraz wiem że żadnych objawów nie należy lekceważyć.

#51 OFFLINE   rappro

rappro
  • 30 postów
  • Dołączył: 16-11-2011
  • Skąd: zamość

Napisany 11 marca 2012 - 22:55

ja załozyłem pokrywy alu+ uszczelki vectra i problem rozwiazany.swiece suchutkie a olej sie juz na kolektorach wydechowych nie smazy