Wymień uszczelkę kapy i będzie ok.


olej w gniazdach świec
Rozpoczęte przez
janek2004
, 19 maj 2008, 22:43
50 odpowiedzi na ten temat
#41
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2012 - 17:10
#42
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2012 - 17:13
wymienić i tak muszę, ale czy to od tego może ja tak mulić?
#43
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2012 - 17:51
U kumpla też tak mulił, jak świece pływały w oleju. Miał taki silnik jak u Ciebie.
#44
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2012 - 18:02
a jes jakas siła jaka powinno sie dokrecac te sruby od pokrywy zaworów w 2.016v? Tzn bo tez mi leciało na swiece. odtłuszczałem i smarowałem sylikonem i wkleiłem i przykreciłem. z tym że kreciłem wnet na maksa te śruby. To chyba jedna zle co? Bo mi dalej troszke leci bo czasem czuje spalony olej w aucie ... To trzeba dokrecać lekko czy jak ??
#45
OFFLINE
#46
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2012 - 20:43
wymienić i tak muszę, ale czy to od tego może ja tak mulić?
Miałem tak samą ome z takim samym silnikiem,też świece pływały mi w oleju,ale silnik pracował normalnie,żadnego mulenia.
#47
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2012 - 21:09

#48
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2012 - 10:19
ja przy swojej jak wywaliłem to róznica byla bardzo spora
nawet duża jak na taki "tuning"


#49
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2012 - 12:00
Moj wytrzymał 380 wg licznika u mnie jeździł 250. Poszedł do ludzi i wiem, ze jeździ. Robiłem jedynie głowicę z uwagi na zmurszałe uszczelniacze trzonków zaworowych (brał b. dużo oleju). Ciśnienie było ok, dodam, że używałem wyłącznie syntetyka, 5W40 MOBIL, CASTROL.
Katalizator oryginał jak umarł wyciąłem i wstawiłem rurę. Niestety zrobiło się głośniej, ale na przeglądach analizator spalin nie zgłaszał sprzeciwów. Różnicy w mocy nie czułem, jak też zmian w zużyciu paliwa.
Katalizator oryginał jak umarł wyciąłem i wstawiłem rurę. Niestety zrobiło się głośniej, ale na przeglądach analizator spalin nie zgłaszał sprzeciwów. Różnicy w mocy nie czułem, jak też zmian w zużyciu paliwa.
#50
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2012 - 20:20
wymienić i tak muszę, ale czy to od tego może ja tak mulić?
U mnie bardzo mulił na końcu pod górkę musiałem redukować na trójkę...
Skończyło się pożarem omegi. Olej wyleciał bokiem na kolektor wydechowy i sie zaczoł jarać. Jak poszedłem do sklepu to spod maski kupa dymu i słabo mi sie zrobiło.
Ogień ugasiłem, co prawda kluska trochę sie poparzyła i musiałem kompresy jej robić

#51
OFFLINE
Napisany 11 marca 2012 - 22:55
ja załozyłem pokrywy alu+ uszczelki vectra i problem rozwiazany.swiece suchutkie a olej sie juz na kolektorach wydechowych nie smazy