

problem z katalizatorem bledy 420 i 430
#61
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2008 - 08:16
#62
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2008 - 08:22
jakim cudem to sprawdził?i nie mam katalizatorow
Ja nie bede się wypowiadał puki nie zrobie włącznika stopu.
ale co zauważyłem że teraz po odłączeniu aku i przejechaniu paru km. zapaliła się kontrolka serwisowa i paliła sie dopuki nie zapaliła sie kontrloka silnika
wtedy serwisówka gasnie. :shock:
ciekawe co nie?
#63
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2008 - 08:31
jakim cudem to sprawdził?
Niewiem, pewnie mial rentgen w oczach :hehe: ale cos mowil ze sondy pracuja tak samo, wiec na 99% nie ma katow

ale co zauważyłem że teraz po odłączeniu aku i przejechaniu paru km. zapaliła się kontrolka serwisowa i paliła sie dopuki nie zapaliła sie kontrloka silnika
wtedy serwisówka gasnie. :shock:
ciekawe co nie?
No z tym to sie jeszcze nie spotkalem

#64
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2008 - 09:50
to źle?ale cos mowil ze sondy pracuja tak samo
och ci fachowcy
egon napisał/a:
ale co zauważyłem że teraz po odłączeniu aku i przejechaniu paru km. zapaliła się kontrolka serwisowa i paliła sie dopuki nie zapaliła sie kontrloka silnika
wtedy serwisówka gasnie.
ciekawe co nie?
No z tym to sie jeszcze nie spotkalem
ona mnie cały czas zaskakuje, ale mysle że ma to zwiazek z tym wł.stopu zobaczymy jak po wymianie będzie, a co jeszcze zauważyłem
jak padł wł.stopu to nie mam tempomatu

#65
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2008 - 15:56
No a co z przeniesieniem sondy za katalizator? Tutaj czytalem ze wiele osob robi to z powodzeniem. Sprobowac nie zaszkodzi.
#66
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2008 - 20:09
Moze dlatego, ze policyjna, nie wiem.
Tam policyjna jest chyba w manualu, moze dlatego.
ona mnie cały czas zaskakuje, ale mysle że ma to zwiazek z tym wł.stopu zobaczymy jak po wymianie będzie, a co jeszcze zauważyłem
jak padł wł.stopu to nie mam tempomatu
Ja zauwazylem ze jak bledy skasuje przez kompa to ta serwisowa kontrolka gasnie poprawnie przed odpaleniem, a jak skasuje przez odpiecie aku to gasnie dopiero po odpaleniu.
to źle?
On cos gadal ze druga sonda powinna zubazac mieszanke, a one obie pracuja tak samo. Ale przeciez niemozliwe ze przy wyjetych katach mialbym spaliny w normie.
#67
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2008 - 20:38
mam nadzieje ze tak juz pozostanie i wszystko bedzie oki
pozdrawiam
#68
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2008 - 08:30
U mnie znow to samo :sad:
#69
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2008 - 08:38
chyba komp wylicza na podstawie wskazań z obu sond.
edit.
więc wczoraj byłem skasować błąd wiadomo jaki i gość w ASO stwierdził że druga sonda ni pracuje jak powinna lata w całym zakresie tak jak pierwsza a powinna chodzic w granicach 400-800 max.
i teraz dwie teorie albo zaczyna sie kończyć i nie wywala błędu sondy ,albo kat wypalony i pokazuje to samo co pierwsza przez co wywala bład.
Druga sonda powinna dopalać resztki paliwa ,a nie wskazywac to samo co pierwsza tak mi powiedział ,poniekąd to logiczne.
a 1godz, predzej był gość z identyczną oma i tymi samymi błędami i jest umówiony na przyszły piatek beda mu cos robić bo mia jeszcze pare innych rzeczy do naprawy.podjade w piatek po południu i sie dowiem co tam wyniuchali .
#70
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2008 - 07:08
ale katy chyba te same do sedana i kombiaka a o to najwieęcej chodzimkaminski100 napisał/a:
Moze dlatego, ze policyjna, nie wiem.
Tam policyjna jest chyba w manualu, moze dlatego
#71
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2008 - 16:46
więc wczoraj byłem skasować błąd wiadomo jaki i gość w ASO stwierdził że druga sonda ni pracuje jak powinna lata w całym zakresie tak jak pierwsza a powinna chodzic w granicach 400-800 max.
i teraz dwie teorie albo zaczyna sie kończyć i nie wywala błędu sondy ,albo kat wypalony i pokazuje to samo co pierwsza przez co wywala bład.
Druga sonda powinna dopalać resztki paliwa ,a nie wskazywac to samo co pierwsza tak mi powiedział ,poniekąd to logiczne.
a 1godz, predzej był gość z identyczną oma i tymi samymi błędami i jest umówiony na przyszły piatek beda mu cos robić bo mia jeszcze pare innych rzeczy do naprawy.podjade w piatek po południu i sie dowiem co tam wyniuchali .
Ja bym stawial na sonde, bo mi a'la ''spec'' powiedzial podobnie tylko dodal ze nie mam juz katow, ale ja nie powiedzialem mu ze dzien wczesniej bylem na analizie i wyszlo wszystko w normie

#72
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2008 - 17:45
to dlaczego nie wywala żadnego błędu sondy?Ja bym stawial na sonde,
#73
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2008 - 17:55
to dlaczego nie wywala żadnego błędu sondy?
Tego niewiem, ale wydaje mi sie malo prawdopodobne zebysmy wszyscy mieli padniete katy zwlaszcza ze ludzie w 3.0 nie maja takiego problemu i maja 2 sondy mniej. Moim zdaniem przyczyna tkwi wlasnie w sondach.
#74
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2008 - 18:37
myśle nad przełożeniem drugiej sondy za główny kat podobno to pomaga
#75
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2008 - 13:06
#76
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2008 - 20:10
#77
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2008 - 06:30
w pewnym momencie patrze :shock: :shock: :shock: na tablicy ciemność :shock:
myśle sobie napewno sie zarówka przepaliła od tego ciagłego swiecenia
ale jak dojechałem zgasiłem motor , spowrotem przekręcam pali



i co powiecie na to :shock:
#78
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2008 - 07:21
#79
OFFLINE
#80
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2008 - 14:12
Myśałem że mnie juz nic nie zaskoczy ,a tu dzis jade sobie rano do parcy jak zwykle oślepiony pomarańczową kontrolka :mrgreen:
w pewnym momencie patrze :shock: :shock: :shock: na tablicy ciemność :shock:
myśle sobie napewno sie zarówka przepaliła od tego ciagłego swiecenia
ale jak dojechałem zgasiłem motor , spowrotem przekręcam pali:
:
:
i co powiecie na to :shock:
Ja tez tak chce :mrgreen: