zobaczcie jak to wygladalo.
hehe i jezdzilo.

Napisany 26 sierpnia 2010 - 08:18
zobaczcie jak to wygladalo.
hehe i jezdzilo.
Napisany 26 sierpnia 2010 - 08:26
Napisany 26 sierpnia 2010 - 09:38
Napisany 21 września 2010 - 23:33
Napisany 22 września 2010 - 07:16
Napisany 22 września 2010 - 08:47
wczoraj na SB chlopaczek pyta sie co wlac do V6 wiec odpisalismy mu co jest w tej chwili a on na to SELEKTOL 20W40twierdzi ze do kazdego auta po zmianie oleju wlewa do nowego motodoktora
Napisany 28 marca 2011 - 18:00
Napisany 28 marca 2011 - 18:35
o ja piernicze. ale sajgon. wiem że to stary post ale szok. ja też tak miałem w moim silniku. kiedy omegę kupiłem to korba na drugi dzionek wyszła bokiem. ale kiedy odkręciłem miskę olejowa po wyjęciu silnika to takie coś mi wypadło.zobaczcie jak to wygladalo.
hehe i jezdzilo.
Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć)
Napisany 28 marca 2011 - 18:45
Napisany 28 marca 2011 - 19:00
u mnie od tego czasu silniczek pracuje bardzo dobrze,
w srodku sie zrobil czysciutki,
teraz smiga na mineralu, bo i tak nie jest to auto, ktore jest nie wiadomo ile warte.
jedna plukanka wystarczyla i silnik wyglada normalnie
Napisany 28 marca 2011 - 20:28
dobrze że zrobiles plukanke, ale zalewanie go pozniej znow mineralem jest bez sensu, ekonomicznie tez, bo banka oleju 5 litow polsyntetyka GM 10W40 kosztuje tyle samo albo i mniej jak olej mineralny, wiec nie wiem po zalewac silnik olejem o gorszych parametrach...
http://moto.allegro....&string=olej gm
Napisany 28 marca 2011 - 20:33
to zamiast na złom to ja bym go tak przygarną żeby też żonka sie podszkoliła. ale to zamiast na złom a nie na sprzedaż hehehe.na zlom pojedzie w tym roku
Napisany 09 kwietnia 2011 - 17:37
LIQUI MOLY "Engine Flush", cena około 35 złotych za opakowanie 500 ml.
Napisany 10 kwietnia 2011 - 10:11
Napisany 25 lutego 2012 - 13:50
Napisany 02 lipca 2014 - 20:37