Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2,5 V6 odpowietrzanie skrzyni korbowej?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
28 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 kwietnia 2008 - 15:05

3 idzie do zaworu odpowietrzania par paliwa (EVAP) jest kolo odmy niedaleko.

na zdjeciu to z niebieska wtyczka
Dodany obrazek




 


#22 OFFLINE   sebekopel

sebekopel
  • 419 postów
  • Dołączył: 24-01-2008
  • Skąd: UK,Lubelyszyczyzyna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 kwietnia 2008 - 15:38

dzięki beast

a co jeśli chodzi o odłączenie tych wężyków?mozna jeździć bez nich?przynajmniej przez pare dni, żeby sie może to wszystko doetkało??i dlaczego po ich odpięciu silnik zacyzna falowac obrotami lekko, ale chodzi znacznie lepiej?

 


#23 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 kwietnia 2008 - 15:45

dzięki beast

a co jeśli chodzi o odłączenie tych wężyków?mozna jeździć bez nich?przynajmniej przez pare dni, żeby sie może to wszystko doetkało??i dlaczego po ich odpięciu silnik zacyzna falowac obrotami lekko, ale chodzi znacznie lepiej?


jesli je odpinasz rozszczelniasz caly uklad. niestety musza byc podpiete.




 


#24 OFFLINE   sebekopel

sebekopel
  • 419 postów
  • Dołączył: 24-01-2008
  • Skąd: UK,Lubelyszyczyzyna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 kwietnia 2008 - 17:11

jesli je odpinasz rozszczelniasz caly uklad. niestety musza byc podpiete.


kurcze szkoda, myslałem że mozna jeździć bez nich :neutral:
musze sie konkretnie wziąśc naprawde za czyszczenie tego całego "dolotu", bo napewno jest gdzieś przypchane, różnicę czuć odrazu.Pobawie sie może, z odpinaniem pojedyńczych wężyków, i zobacze czy nadal będzie to samo, że auto troche wariuje z obrotami.
A czym może skutkować jazda bez tych wężyków, lub bez któregoś z nich?skoro one i tak powtórnie zasysają te same powietrze, ja poprostu umożliwie im zasysanie bezpośrednio powietrza z atmosfery

 


#25 OFFLINE   Kusmier

Kusmier
  • 35 postów
  • Dołączył: 02-05-2010

Napisany 19 stycznia 2011 - 23:39

A czym może skutkować jazda bez tych wężyków, lub bez któregoś z nich?skoro one i tak powtórnie zasysają te same powietrze, ja poprostu umożliwie im zasysanie bezpośrednio powietrza z atmosfery


a tym ze wciagnie Ci jakis syf do dolotu i bedziesz miał niewewsoło

#26 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 stycznia 2011 - 07:43

zobacz kolego na date ostatniego postu (prawie 3 lata temu) !! mysle ze kolega dawno sobie z tym poradzil...

#27 OFFLINE   Kusmier

Kusmier
  • 35 postów
  • Dołączył: 02-05-2010

Napisany 20 stycznia 2011 - 09:45

ale po tym bardzo duzo ludzi to czyta jak szuka jakichs informacji i tez moga nie wiedziec

#28 OFFLINE   gregor1070

gregor1070
  • 6 postów
  • Dołączył: 08-09-2011

Napisany 29 kwietnia 2012 - 21:01

ale po tym bardzo duzo ludzi to czyta jak szuka jakichs informacji i tez moga nie wiedziec

Dokładnie:)

#29 OFFLINE   cozi

cozi
  • 61 postów
  • Dołączył: 02-12-2011
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 30 lipca 2012 - 20:51

Ja tez sie zastanawiam nad tym wężykiem nr 3