




jakby co to dodaje jeszcze 2 zdjeciach tych wężyków;pp
Napisany 13 marca 2009 - 15:58
Napisany 15 marca 2009 - 15:30
Napisany 16 marca 2009 - 19:52
u mnie się problem sam rozwiązał. Ubywający płyn to nie korek, chodź nie wiem czemu pomagała wymiana na inny model. Płyn uciekał mi przez zawór trójdrożny. Nie wiedziałem, dopóki nie rozszczelnił się wczoraj tak, że kapie po uruchomieniu silnika. Czytałem że trzeba zdemontować podszybie żeby się do niego dostać. Zobaczymy czy da rade "pod blokiem " to zrobić
Napisany 18 marca 2009 - 17:26
Napisany 18 marca 2009 - 17:49
padło jednak na zamiennik, mam kumpla w Auto Euro i zagwarantował mi gwarancje na niego. Hans Pries, dałem za niego 60zł gdzie w necie kosztuje 30zł a w jednym ze sklepów u mnie aż 120zł...:bredzisz: :guns: Za oryginał podziękowałem - 175zł tym bardziej że poprzedni właściciel wymieniał na oryginał i tez padł, także widzę że nie ma reguły na to.
Napisany 21 marca 2009 - 23:14
Napisany 26 marca 2009 - 02:11
Napisany 26 marca 2009 - 14:53
Napisany 26 marca 2009 - 16:17
ja sciagnalem dolna oslone kolektora i była tam pelno starego oleju i troche nowego... moze to kure**wo tak dymi jak sie nagrzeje...
Napisany 26 marca 2009 - 16:55
wymieniłem uszczele pod klawą zaworów i już nie cieknie ale dalej dymi... natomiast zauważyłem że przewód płynu chłodniczego ktory idzie do przepustnicy (od chyba głowicy) jest miejscami poprzecinany i podziurkowany i z niego cieknie i dlatego chyba dymi... musze go wymienic i zrobic tak zeby nie ciekło... jesli po tym wszystkim dalej bedzie dymic to juz jestem bez pomysłów na lepsze jutro...
dodaje krotki filmik na ktorym widac te dymienie(filmik nie wie mczemu ale jest w szybszym tepie...)
http://www.youtube.c...eos?gl=PL&hl=pl
pozdrawiam;)
Napisany 26 marca 2009 - 17:08
szukaj wycieku z okolicy rury termostatu
Napisany 26 marca 2009 - 17:40
a gdzie bedzie znajdowal sie termostat w 2.5 v6???
ktora rura idzie do niego??
pokaz mi na zdjeciu silnika z tego linka:
http://moto.allegro....ega_2_5_v6.html
ta gruba co idzie po prawej stronie od chlodnicy czy ta po lewej co idze od chlodnicy????
jezeli to ta po prawej to idzie ona do bloku silnika (jesli nie bedzie tam sladów wycieku to rozbierac ją i wyciagac termostat???) teraz juz nie cieknie mi, cieklo wieczorem(kto wie co bylo w nocy, do butelki nie nalecialo mi duzo, tak na dnie było) pewnie pocieklo to co mialo pocieknac i tyle... ale jak odpale silnik to moge sie zalozyc ze bedzie dalej cieklo...
tu masz foty jak ten wyciek wglada spod kanału (widk na kolektor) na pierwszych 2 fotach jest jeszcze dolna oslona kolektora, a na nastepnych juz jej nie ma bo ja odkrecilem... na kazdym zdjeciu widac zielona krople plynu... i skad to moze cieknąć??????????
http://s4.zapodaj.ne...361666.jpg.html
http://s4.zapodaj.ne...761980.jpg.html
http://s4.zapodaj.ne...833040.jpg.html
http://s4.zapodaj.net/6710744.jpg.html
http://s4.zapodaj.ne...711733.jpg.html
Napisany 26 marca 2009 - 21:50
Napisany 27 marca 2009 - 19:43
kolektor ssacy czyli o to chodzi: ???
http://s4.zapodaj.net/7635308.jpg.html
jesli o to chodzi to jak zdejme go to co mi sie okaze??? bedzie jakis specjalny dostep do termostatu???
ten plyn dalej kapie i kapie, skapuje bo rurze wydechowej(od kolektora w dol) ja nie czaje tego z czego to moze cieknac... to cieknie tutaj od sciany grodziowej a termostat jest blizej chlodnicy(z przodu)...
Napisany 27 marca 2009 - 20:56
tak dokladnie to i jeszcze plastik czarny pod tym. termostat masz od strony obudowy rozrzadu. sprawdz bo jeszcze moze wyciekac spod przykrywki chlodnicy oleju - tez siedzi pod kolektrem
Napisany 26 czerwca 2011 - 14:19
sonde lambde kupie moze byc uzywka