To ze spaliny sa wilgotne to chyba raczej nie ma nic wspolnego z ubywajacym plynem chlodniczym. Wiesz co to by bylo jakby Ci sie plyn dostawal do cylindrow - dostalbys nagrode nobla w dziedzinie alternatywnych zrodel energii

Czy to w ogole jest mozliwe ??Przeciez jednym z produktow spalania jak wiadomo kazdemu jest WODA, oczywiscie w postaci pary w tym przypadku. Jesli w cieply dzien przylozysz reke do rury nie poczujesz zadnej wilgoci natomiast kiedy jest chlodniej, ten nadmiar "skrapla" sie na dloni, jest bardziej jest wyczuwalny... Tyle mojej teorii, jak sie myle niech mnie ktos poprawi... Czasami nawet widac jak z rury wydechowej kapia kropelki wody, po prostu skroplna H2O.
BENZYNA (mieszanina CHO) + O2 ------(TEMP)-------> CO2 + H2O + [INNE produkty spalania]
Jak sprawdzasz ubytki plynu chłodniczego ? Zawsze w tej samej temperaturze tego płynu ? Objetosc a co za tym idzie jego poziom w zbiorniczku wyrownawczym bardzo zalezy od jego temperatury.