nie bo nie wszystkie czujniki są takie same
Napisz o jakie czujniki chodzi dokładniej, większość podmieniałem z bmw do omegi i wszystko chodziło
Napisany 13 listopada 2011 - 20:51
nie bo nie wszystkie czujniki są takie same
Napisany 13 listopada 2011 - 23:34
Napisany 11 grudnia 2011 - 20:00
Napisany 12 grudnia 2011 - 23:27
Napisany 03 lipca 2012 - 20:39
Napisany 03 lipca 2012 - 20:54
Napisany 03 lipca 2012 - 21:35
Panowie
Po roku czas na ponowne odgrzanie kotleta
A więc Słupek silnika 3.0 mam
Teraz proszę o info co trzeba zakupić od BMW 3.0
a co będzie pasowało od Y25TD
@ Damian - podobno rozmawiałeś z kolegą Robert33 na ten temat.
Czy mógłbyś napisać coś więcej co i jak zrobić??
Zdecydowałem się na przeróbkę bo po wymianie poduszki i rozwaleniu TURBO moje Y25TD to już nie to samo
Napisany 03 lipca 2012 - 22:07
Napisany 03 lipca 2012 - 22:42
Napisany 03 lipca 2012 - 23:04
Jeden chłopak od nas z Gdańska włożył 3.0 tylko nie pamiętam nicku :hmm: Granatowa Omega z takimi dziwnym nakładkami na progi...
Napisany 04 lipca 2012 - 05:56
Napisany 04 lipca 2012 - 06:32
Napisany 04 lipca 2012 - 09:07
Napisany 04 lipca 2012 - 10:44
Napisany 04 lipca 2012 - 10:56
Napisany 04 lipca 2012 - 12:50
rozbierz go do części pierwszych i zainwestuj w nowe panewki i pierścionki, przy okazji zobacz stan czopów i gładzi cylindrowych wtedy będziesz na 100% pewny słupka, czapka do sprawdzenia szczelności i docierania wentyli i wtedy masz silnik cacy, do tego nowa pompa wody i termos do niej też nowy, wszystkie uszczelki polecam rainza i będzie to jeździłoLiczę że wydatek mnie nie pogrąży bo silnik już jest. A więc powoli się będzie robić
Napisany 04 lipca 2012 - 13:00
Dokladnie jak Damian pisze, zeby wymienic termos i pompe trzeba sie troche nagimnastykowac zeby zdjac wisko i wentylator (tak bylo w moim przypadku) a tak masz wszystko na wierzchudo tego nowa pompa wody i termos do niej też nowy,
Napisany 04 lipca 2012 - 13:50