dlatego następne moje auto będzie 4x4Oczywiscie bo z przednim napedem ciagniesz samochód jak sie zakopiesz, a z tylnym musisz go wypchnąć
Jazda zimą.
#21 OFFLINE
Napisany 17 września 2006 - 19:52
#22 OFFLINE
Napisany 22 września 2006 - 07:51
z przednim napedem ciagniesz samochód jak sie zakopiesz, a z tylnym musisz go wypchnąć
A ja wam powiem że "FWD" jest łatwiej zimą bo przeważnie silnik jest z przodu i przednia oś (w tym przypadku napędzana) jest lepiej dociśnięta do podłoża, czyli ma lepszą przyczepność. Tył napęd - "RWD" - przeważnie też niestety ma silnik z przodu a tył auta jest za lekki i dlatego jest mu ciężej wyjechać zimą...
Ale nic to takie problemy, Omega będzie zawsze najlepsza :mrgreen: :razz:
Pozdr
Food&Fire Manager
#23 OFFLINE
Napisany 22 września 2006 - 08:16
Mnie się marzy nowe Legacy 3.0 :roll:dlatego następne moje auto będzie 4x4
#24 OFFLINE
Napisany 22 września 2006 - 08:27
Zgadzam się - albo A6 2.8 QuattroMnie się marzy nowe Legacy 3.0
na wiosne zmieniam auto na jedno z powyższych...wybór dosyć trudny.
#25 OFFLINE
Napisany 22 września 2006 - 09:00
Food&Fire Manager
#26 OFFLINE
Napisany 22 września 2006 - 14:05
przy 2.9 niedziałała kontrola trakcji więc nie miałam nawet porównania jak się jeżdzi z nią. była to zupełnie inna jazda niz z napędem na przod, nie do porównania - wystarczyło odrobinę więcej gazu wdusić i już się stało w poprzek, bardzo łatwo d*pa uciekała na boki. teraz przy wielorybie jest tc i poprostu byłam w szoku w zimie, az wierzyć mi się nie chce jak to działa (więc aby się podawić w wyprowadzanie auta z poślizgu itp. to muszę wdusić ten magiczny przycisk ), na oblodzonym placu starałam się jak mogę zarzucić autem, obrucić nim i za cholere nie chciało wejść w poślizg jak trakcja nie byla wylaczona.
tyl naped daje sporo radosci z jazdy, mozna sobie zycie urozmaicac i zakrety brac bokiem ja w zimie zawsze biore scorpio i jade na oblodzony plac aby pocwiczyc wyprowadzanie auta z poslizgu i zachowanie jego - super sprawa
Sprzedam moją Vectrę: http://forum.omegakl...p=231458#231458
kupię: Kawe Eliminator 250/ Suzi Marauder 250/ Suzi GS 500 z owiewkami
#27 OFFLINE
Napisany 18 października 2006 - 07:49
#28 OFFLINE
Napisany 18 października 2006 - 08:31
Ps. A zimą jazda bokiem to jest coś co tygrysy lubią najbardziej :mrgreen:
:driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver:
#29 OFFLINE
Napisany 18 października 2006 - 10:48
Odswieze troche ten temat. A czy ktos z Was uzywal lancuchow w zimie? Zastanawiam sie bo tez pierwsza zima przedemna w klusce :driver:
Yyy ja nie
Ale z tego co wiem to w Polsce jest kilka miejsc gdzie mozna zakladać łancuchy.... chyba ze mieszkasz na wsi to zakladaj jak chcesz i gdzie chcesz :yes_yes:
#30 OFFLINE
Napisany 18 października 2006 - 10:56
#31 OFFLINE
Napisany 18 października 2006 - 11:19
Ale z tego co wiem to w Polsce jest kilka miejsc gdzie mozna zakladać łancuchy.... chyba ze mieszkasz na wsi to zakladaj jak chcesz i gdzie chcesz
Ale ja nie chce caly czas na nich jezdzic. Tylko wrzucic do bagaznika i w zaleznosci od potrzeb zakladac
#32 OFFLINE
Napisany 18 października 2006 - 15:06
#33 OFFLINE
Napisany 18 października 2006 - 15:14
cita napisał/a:
samochód cieżarowy o nazwie 'ciągnik siodłowy'
Już nie ma takich pojazdów. Teraz są 'ciągniki samochodowe'.
a co to za magia spawiła ?
:mrgreen:
cita napisał/a:
a co to za magia spawiła ?
Nie wiem. Może ta sama, która sprawiła, że nie ma już 'oporu', ale 'rezystor'.
ta magia to
UNIA EUROPEJSKA........
#34 OFFLINE
Napisany 18 października 2006 - 16:30
a w pierwsza moja zime juz musialem jezdzic na lancuchach, bez lancuchow nie bylo niestety mowy o wyjechaniu tylnonapedowa omega (za lekka pupa ), BMW 5 lepiej pokonywalo wzniesienia na wsi u mojej babki, jednak tu i tu trzeba bylo niekiedy zakladac lancuchy - jak reka odjal i mozna bylo wjezdzac pod strome podjazdy
Czyli trzeba bedzie zakupic i wozic w bagazniku jakby co. Dzieki
UNIA EUROPEJSKA........
Tej, kolego. Twoje cytowanie jest niezgodne z normami europejskimi. nie forsuj sie z tym spamem bo sie nieczytelny robisz :tere-fere: :nabijacz: :smiech2: :komp:
#35 OFFLINE
Napisany 18 października 2006 - 16:41
ja tez bede pierwszy raz jeżdził w ziemie z napędem na tył........... chociaz w ziemie się uczyłem jeżdzic polonezem ale to było 12 lat temu.......
więc boje się czy nie będzie kłopotów...........pomimo TC i i takiego jeszcze jednego bajeru że jak się wciśnie to z 3 rusza........
a czy zakałdanie łańcuchów jest trudne???? i jakie najlepiej kupic poradźcie coś............
#36 OFFLINE
Napisany 19 października 2006 - 07:24
ja tez bede pierwszy raz jeżdził w ziemie z napędem na tył........... chociaz w ziemie się uczyłem jeżdzic polonezem ale to było 12 lat temu.......
Przelom 98/99 Skoda 105L. I paliwo bylo po 1,80
więc boje się czy nie będzie kłopotów...........pomimo TC i i takiego jeszcze jednego bajeru że jak się wciśnie to z 3 rusza........
Ja nie mam TC. Mam sama sniezynke i sie zastanawiam jak dam rade.
a czy zakałdanie łańcuchów jest trudne???? i jakie najlepiej kupic poradźcie coś........
Kilka dni temu na p.m.s-ie byl watek o lancuchach ale sie skonczyl bez istotnych informacji.
Tak teraz na szybko w pracy kilka informacji wyszukalem:
http://www.opony.com...?ID=19&strona=1
http://www.m-c-m.pl/...y/lancuchy.html
http://opony.money.p...e___porady.html
http://www.brumbrum....dab89e63ccb00d4
#37 OFFLINE
Napisany 19 października 2006 - 12:50
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#38 OFFLINE
Napisany 19 października 2006 - 15:01
#39 OFFLINE
Napisany 19 października 2006 - 15:03
nie panikujcie, nie jest źle, trzeba znależć parkin i poćwiczyć i tyle
No wlasnie szukam jakies wieksiejszego placyku coby sie poslizgac :driver:
#40 OFFLINE
Napisany 20 października 2006 - 00:32
btw. ja mieszkam w górkowatym terenie i nie mam TC.. i to też będzie moja pierwsza zima w RWD..
Co do łańcuchów to w sumie pewnie kupie.. nawet jeśli sie nie przydadzą to:
1. dociąża mi bagażnik
2. będe spokojniej spał
Z tego co wyczytałem przy samochodach RWD zaleca sie stosowanie łańcuchów na wzystkie 4 koła