Jazda zimą.
#61 OFFLINE
#62 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2006 - 13:14
...i skrecaprzednia os, ktora zarowno napedza jak i hamuje...
#63 OFFLINE
#64 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2006 - 21:04
hmm, w polskim klimacie nie zaklada sie zimowek 4mm - moja rada 6mm na przod, a na tyl nowki dokupic - niestety to sa rowniez koszty eksploatacji samochodu, i trzeba sie z tym liczyc...2 oponki bieznik 6mm
2 oponki bieznik 4mm
#65 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2006 - 21:08
Wierutna bzdura!! Lepsze zawsze na tył.. bez względu na to, która oś jest napędową.Lepsze zawsze na przód bez względu na napęd.
#66 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2006 - 21:58
nowki dokupic
nowki ? nie oplaca sie;] za nowki zaplace 180zl za sztuke, a moge sobie dokupic uzywki za 35zl sztuke i bieznik ok 6-7 mm
#67 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2006 - 22:10
Wierutna bzdura!! Lepsze zawsze na tył.. bez względu na to, która oś jest napędową.Lepsze zawsze na przód bez względu na napęd.
no i bedziesz jechal caly czas prosto, bo przednia os nie bedzie dawala rady skrecac
#68 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2006 - 22:34
widze, ze kazdy ma na to swoja teorie...no i bedziesz jechal caly czas prosto, bo przednia os nie bedzie dawala rady skrecac
ja jeszcze mam letnie, i na sniegu ZDECYDOWANIE latwiej sie skrecalo, niz ruszalo, wrecz moge stwierdzic, ze nie mialem zadnych problemow ze skrecaniem - oczywiscie przy rozsadnych predkosciach, dostosowanych do warunkow i faktu, ze jade na oponach letnich...
(choc faktem jest, ze juz duzo gorzej bylo z hamowaniem)
po swoim doswiadczeniu stwierdzam, ze w przypadku tylnego napedu, najpierw trzeba myslec o tylnych oponach - nawet gdy maja byc problemy ze skrecaniem, czy hamowaniem, to w koncu najpierw trzeba w ogole ruszyc
#69 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2006 - 22:56
na pierwszym zakrecie na osiedlu przywalilem w kraweznik jadac praktycznie na jedynce na wolnych obrotach
#70 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2006 - 23:10
na pierwszym zakrecie na osiedlu przywalilem w kraweznik jadac praktycznie na jedynce na wolnych obrotach
nie bardzo moge sobie to wyobrazic... babcia o kulach by cie wyprzedzila a ty przy takiej predkosci w poslizg wpadles :twisted:
ale zmien nawyki i nie jezdzij po sniegu na jedynce
nic dziwnego, ze wpadles w poslizg... na jedynce w fwd nawet nie poczujesz, ze kola stracily przyczepnosc... (nawet, gdy bardzo delikatnie dodasz gazu) :neutral:
nawet ktos ostatnio dawal linka do fajnego artykulu, wlasnie na ten temat - ze ludzie nie potrafia jezdzic w zakretach, ze wypadaja z drogi... itp itd
ps, kurcze na jedynce, zakret, na bardzo sliiiskim?? nadal nie moge zrozumiec gdyby nie dotykac pedalu gazu, to moze i sie da przeciez w fwd kola od razu straca przyczepnosc, gdy sie doda gazu podczas skrecania - i samochod poleci prosto...
#71 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2006 - 23:22
Z reszta teraz jest fajna zabawa Wczoraj koles sie malo nie posikal jak wyskoczylem bokiem z parkingu, minalem go, zrobilem zawijke o 180 i pojechalem za nim :mrgreen: Az sie zatrzymal zeby zobaczyc co to za samochod
Od razu polecilem Omege, jako JEDYNE SLUSZNE AUTO :mrgreen:
#72 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2006 - 23:35
ee tam, ja juz pisalem, ze w aucie z tylnym napedem powinny byc 4 dobre zimowki...Hie, Exec mnie pewnie zaraz zbeszta
a cala dyskusja toczy sie o to, gdzie powinno sie wrzucac lepsze...
#73 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2006 - 23:41
A i tak najlepsza metoda jest trening. Osobiscie przez te 3 dni sniegu 3 razy bylem na realu w Kielcach po opustoszeniu parkingu i cwiczylem poslizgi (raz ze dla zabawy a dwa ze nigdynie wiadomo kiedy to sie moze przydac a do czasu kupna omegi jezdzilem samochodami FWD)
Trening czyni mistrza!
#74 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2006 - 23:50
my tutaj tak od kilku dni codziennie, mimo, ze tylko jeden dzien sniegu bylOsobiscie przez te 3 dni sniegu 3 razy bylem na realu w Kielcach po opustoszeniu parkingu i cwiczylem poslizgi
#75 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2006 - 23:58
Kumple juz nie chca ze mna jezdzic bo gdzie sie tylko dalo wchodzilem bokiem :mrgreen:
#76 OFFLINE
Napisany 06 listopada 2006 - 00:00
hah, no no, skad to znamKumple juz nie chca ze mna jezdzic bo gdzie sie tylko dalo wchodzilem bokiem :mrgreen:
czyli powinienes miec opis na gg podobny do mojego... Radom City Drift
#77 OFFLINE
Napisany 06 listopada 2006 - 01:21
Hmm... w przednionapędówce raczej pozostanę przy lepszych na przodzie. W RWD powinny być wszystkie 4 dobre :mrgreen: Wracając do FWD, to przecież przednie koła tam napędzają, skręcają i hamują. Jak to mówią w FWD na zakręcie to tylko aby przodem trafić a tył sam pojedzieWierutna bzdura!! Lepsze zawsze na tył.. bez względu na to, która oś jest napędową.Lepsze zawsze na przód bez względu na napęd.
#78 OFFLINE
Napisany 06 listopada 2006 - 12:34
dokladnie tak !tylko aby przodem trafić a tył sam pojedzie
#79 OFFLINE
Napisany 06 listopada 2006 - 16:27
#80 OFFLINE
Napisany 06 listopada 2006 - 18:07