Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

jaki proponujecie parownik ???


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
124 odpowiedzi na ten temat

#121 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 kwietnia 2014 - 22:55

ok, dzięki za podpowiedzi :) No to idę popatrzeć co tam ciekawego mają na allegro ;) :p

#122 OFFLINE   roberthj1

roberthj1
  • 89 postów
  • Dołączył: 07-01-2014
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 16 kwietnia 2014 - 20:44

Muszę wymienić reduktor i zastanawiam się co wybrać, może nie tyle firmę bo budżet pozwala mi na tomaseto ewentualnie lowato, bardziej chodzi o parametry. Przeważnie są do 140km i nie wiem czy jest to ich górna granica i nie zawsze dają rade i czy nie lepiej było by założyć jakiegoś do 190-200km. Instalacja drugiej generacji sterownik bingo obecny reduktor tomaseto do 140km. Może ktoś coś poradzi czy to dobry pomysł bo cały temat o silnikach 3.0 i wtryskach :)

#123 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 kwietnia 2014 - 21:03

Muszę wymienić reduktor i zastanawiam się co wybrać, może nie tyle firmę bo budżet pozwala mi na tomaseto ewentualnie lowato, bardziej chodzi o parametry. Przeważnie są do 140km i nie wiem czy jest to ich górna granica i nie zawsze dają rade i czy nie lepiej było by założyć jakiegoś do 190-200km. Instalacja drugiej generacji sterownik bingo obecny reduktor tomaseto do 140km. Może ktoś coś poradzi czy to dobry pomysł bo cały temat o silnikach 3.0 i wtryskach :)



To są marzenia producentów i w Afryce są do osiągnięcia ,,,wybieraj ale bierz większy http://www.drypa.pl/...ektrozawor.html

#124 OFFLINE   vervesen

vervesen
  • 245 postów
  • Dołączył: 22-02-2013
  • Skąd: Niemcy.- SüW AL13
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 01 czerwca 2014 - 21:09

W związku z tym ze uto zakupione i przyszedł czas na naprawy i wymiany wiec do rzeczy
mam do wymiany reduktor..Jakiej firmy trudno mi powiedzieć bo ledwo co już go widać-chyba od nowości jest tam i nie wymieniany 9 lat :masakra:
Instalacja sirocco
i zastanawiam sie nad dwoma reduktorami. Co o nich sadzicie? Myślę ze ten tomasetto będzie lepszy.
1
Reduktor Tomasetto ARTIC

Homologacja:
(E8)67R-01 4066

Producent:
Italy Tomasetto

Przeznaczenie / zalecenia:
Ze wzgledu na swoją niezawodność i prostotę konstrukcji pozwala on na długą i bezawaryjną prace instalacji gazowej.
- jednostopniowy reduktor LPG z kompensacją zintegrowany z filtrem fazy ciekłej
- moc ze strony producenta 240 KM


Dane techniczne:
- Zakres regulacji ciśnienia: od 0,7 do 1.9 bar.
- Zasilanie gazem - gwint M12x1mm pod docisk rurki fi 8 mm.
- Wylot gazu - 14 mm.
- Wejście/wyjście płynu - 16 mm.
- Króciec podciśnienia - 6 mm.
- Elektrozawór -12V
- Filtr fazy ciekłej 35mm x 20mm
- Oring 42mm x 2.5mm
- Oring 25mm x 2.5mm
- Cewka elektrozaworu wysokość 36mm z otworem 11.5mm
- Regulacja ciśnienia imbusem 5mm:
w lewo -zwiekszanie ciśnienia
w prawo - zmniejzanie ciśnienia



W zestawie:
1. Reduktor - 1 sztuka
2. Docisk baryłki - 1 sztuka
3. Baryłka 8mm - 1 sztuka
4. Mocowanie - 1 kpl

2
Reduktor Gurtner / Srebrny / Brut - do wtrysku sakwencyjnego lpg

Homologacja:
(E7)67R - 01912208
Classe 1/2


Producent:
GURTNER

Przeznaczenie / zalecenia:
Samochodowe instalacje gazowe. Sekwencyjny wtrysk gazu.
Reduktor GURTNER Srebrny jest modelem nadciśnieniowym,
o regulowanym ciśnieniu roboczym.
Regulacja ciśnienia odbywa się poprzez obrót regulatora na klucz imbusowy umieszczonego na komorze w centralnej części reduktora.
Może on zostać zastosowany w każdej instalacji wtrysku sekwencyjnego, wykorzystującego reduktory o podobnych parametrach.
Reduktor jest przygotowany pod zasilanie rurką miedzianą fi 6 oraz fi 8 po zastosowaniu odpowiedniej złączki. Reduktor tego typu przeznaczony jest do samochodów, których moc nie przekracza 250 KM.
Udana konstrukcja zapewnia dużą wydajność i eliminuje spadki ciśnienia przy dużych obciążeniach układu.

Dane techniczne:
- zasilanie gazem - rura miedziana ø6mm
- króciec pocisnienia - ø5mm
- wyjście / wejście węży układu chłodzenia - ø16
- długość korpusu - 130mm
- szerokość korpusu - 130mm
- wysokość korpusu - 100mm
- gwint docisku rury miedzianej zasilajacej gazem - 10mm x 1mm
- średnica zewnętrzna króćca wylotu gazu w fazie lotnej - 12mm
- średnica wewnętrzna króćca wylotu gazu w fazie lotnej - 9mm
- gwint pod czujnik temperatury - 5mm x 1mm

W zestawie:
1. Reduktor Gurtner Srebrny - 1 sztuka

#125 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 czerwca 2014 - 21:50

W związku z tym ze uto zakupione i przyszedł czas na naprawy i wymiany wiec do rzeczy
mam do wymiany reduktor..Jakiej firmy trudno mi powiedzieć bo ledwo co już go widać-chyba od nowości jest tam i nie wymieniany 9 lat :masakra:
Instalacja sirocco
i zastanawiam sie nad dwoma reduktorami. Co o nich sadzicie? Myślę ze ten tomasetto będzie lepszy.
1
Reduktor Tomasetto ARTIC

Homologacja:
(E8)67R-01 4066

Producent:
Italy Tomasetto

Przeznaczenie / zalecenia:
Ze wzgledu na swoją niezawodność i prostotę konstrukcji pozwala on na długą i bezawaryjną prace instalacji gazowej.
- jednostopniowy reduktor LPG z kompensacją zintegrowany z filtrem fazy ciekłej
- moc ze strony producenta 240 KM


Dane techniczne:
- Zakres regulacji ciśnienia: od 0,7 do 1.9 bar.
- Zasilanie gazem - gwint M12x1mm pod docisk rurki fi 8 mm.
- Wylot gazu - 14 mm.
- Wejście/wyjście płynu - 16 mm.
- Króciec podciśnienia - 6 mm.
- Elektrozawór -12V
- Filtr fazy ciekłej 35mm x 20mm
- Oring 42mm x 2.5mm
- Oring 25mm x 2.5mm
- Cewka elektrozaworu wysokość 36mm z otworem 11.5mm
- Regulacja ciśnienia imbusem 5mm:
w lewo -zwiekszanie ciśnienia
w prawo - zmniejzanie ciśnienia



W zestawie:
1. Reduktor - 1 sztuka
2. Docisk baryłki - 1 sztuka
3. Baryłka 8mm - 1 sztuka
4. Mocowanie - 1 kpl

2
Reduktor Gurtner / Srebrny / Brut - do wtrysku sakwencyjnego lpg

Homologacja:
(E7)67R - 01912208
Classe 1/2


Producent:
GURTNER

Przeznaczenie / zalecenia:
Samochodowe instalacje gazowe. Sekwencyjny wtrysk gazu.
Reduktor GURTNER Srebrny jest modelem nadciśnieniowym,
o regulowanym ciśnieniu roboczym.
Regulacja ciśnienia odbywa się poprzez obrót regulatora na klucz imbusowy umieszczonego na komorze w centralnej części reduktora.
Może on zostać zastosowany w każdej instalacji wtrysku sekwencyjnego, wykorzystującego reduktory o podobnych parametrach.
Reduktor jest przygotowany pod zasilanie rurką miedzianą fi 6 oraz fi 8 po zastosowaniu odpowiedniej złączki. Reduktor tego typu przeznaczony jest do samochodów, których moc nie przekracza 250 KM.
Udana konstrukcja zapewnia dużą wydajność i eliminuje spadki ciśnienia przy dużych obciążeniach układu.

Dane techniczne:
- zasilanie gazem - rura miedziana ø6mm
- króciec pocisnienia - ø5mm
- wyjście / wejście węży układu chłodzenia - ø16
- długość korpusu - 130mm
- szerokość korpusu - 130mm
- wysokość korpusu - 100mm
- gwint docisku rury miedzianej zasilajacej gazem - 10mm x 1mm
- średnica zewnętrzna króćca wylotu gazu w fazie lotnej - 12mm
- średnica wewnętrzna króćca wylotu gazu w fazie lotnej - 9mm
- gwint pod czujnik temperatury - 5mm x 1mm

W zestawie:
1. Reduktor Gurtner Srebrny - 1 sztuka



Jeżeli wybierasz się na zimę do afrykańskich krajów gdzie można zatankować lpg to będą dobre reduktory ,,,jeden wart drugiego,,, lepiej przeczytać i dopiero podjąć decyzje http://forum.omegakl...t=68576&page=11