No nie żartuj :shock:Jak wyjąc aku i puszke od filtra?
Doposażenie auta
#21 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2008 - 11:48
#22 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2008 - 12:17
nie wiem bo ja lampek w drzwiach standardowo nie miałem - teraz mam - po prostu podpinasz sie pod przewody prowadzące napięcia do lampki na lusterkiem, dokładnie 3 przewody potrzebujeszGachu, Możesz jaśniej, a nie ma w środkowym słupku przewodu od lampek, przecież skądś musi iśc napięcie do lampek na dole w drzwiach?
#23 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2008 - 13:58
#24 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2008 - 15:10
nie ma potrzeby ściągać wystarczy odkręcić konsole szybra :razz:To ja spróbuję poszukac wiązki gdzieś w słupku środkowym, bo nie chce mi się ściągac podbitki.
#25 OFFLINE
#26 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2008 - 19:29
ale konsole masz tak czy siak chyba że lampki w suficie nad lusterkiem tez nie masz .... :shock:No fajnie, tylko trzeba miec jeszcze szyberdach
podciągnięcie przewodów od lampki zamie połowe mniej czasu niż samo pościąganie plastików ze słupka ...
#27 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2008 - 19:57
oj mam, mam.. nawet nie wiesz ile czasu i trudu zajęło mi doprowadzenie kabli do lampek w osłonach przeciwsłonecznych, bo też ich nie miałem w standardowym wyposażeniu. Jak bez demontażu podbitki mam pociągnąc kable do tych lampek z tyłu?lusterkiem tez nie masz
#28 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2008 - 22:20
(jest juz nowy temat z tym pytaniem wiec prosze tu nie odpisywac).
#29 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2008 - 23:33
Jak bez demontażu podbitki mam pociągnąc kable do tych lampek z tyłu?
Witam wszystkich, Kogut podłączę się pod temat bo go sam niedawno przerabiałem.
Instalacje pod te światełka masz zakończoną kostką w progu po każdej stronie na wysokości tylnej śruby mocującej fotel kierowcy i posażera do podłogi. Najprościej jest kupić od omki z tymi światełkami wiązkę która dochodzi do samej góry podłączyć i problem Masz z głowy ja tak zrobiłem koszt około 20 zł.
#30 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2008 - 07:02
normalnie wystarczy że odręcisz konsole na lusterkiem i plastiki nad drzwiami i przy pomocy druta o dł 1m przeciągasz kabelki szybko i bez problemowoJak bez demontażu podbitki mam pociągnąc kable do tych lampek z tyłu?
#31 OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2008 - 20:34
Oleje silinikowe i przemysłowe,od 1l do 1000l,
Chemia samochodowa K2 ,F1,Atas, Plastmal
Żarówki,filtry
[SIGPIC][/SIGPIC]
Never make a pirate angry !
#32 OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2008 - 20:45
POczytaj gotowa porade, powinny byc tam odpowiedzi na twoje pytania:Witam was,moje pytanie dotyczy tylnych szyb,mam korby.. ale juz mam zestaw do zamontowania na elektr. Ale czy uda mi sie to zrobić bez przeszkód?-są wszystkie kable w drzwiach? szczerze mówiąc nie zaglądałem tam jeszcze ale już na dniach będe się do tego zabierał.
http://forum.omegakl...read.php?t=6343
#33 OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2008 - 20:54
Oleje silinikowe i przemysłowe,od 1l do 1000l,
Chemia samochodowa K2 ,F1,Atas, Plastmal
Żarówki,filtry
[SIGPIC][/SIGPIC]
Never make a pirate angry !
#34 OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2008 - 07:49
moga byc ale nie musza, jeśli masz zdolności manualne i cierpliwość to sobie dasz radęsą wszystkie kable w drzwiach?
#35 OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2008 - 09:16
moga byc ale nie musza, jeśli masz zdolności manualne i cierpliwość to sobie dasz radęsą wszystkie kable w drzwiach?
albo kupic cala wiazke do drzwi z anglika i po sprawie - koszta smieszne
#36 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2008 - 20:57
#37 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2008 - 21:26
Drodzy koledzy ponawiam swoje pytanie odnośnie wyjęcia akumulatora. Jak to zrobic, co go trzyma, jest przykręcony, czy jest na zatrzask, jak się dostac do śrub/zatrzasków trzymających akumulator?
Przy aku masz taki chwytak na podstawie aku. Na klucz chyba 13 jak go poluzujesz to aku wyjdzie bezproblemowo.
P.S.
Jak patrzysz na silnik to po lewej stronie aku
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic
#38 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2008 - 23:05
Drodzy koledzy ponawiam swoje pytanie odnośnie wyjęcia akumulatora. Jak to zrobic, co go trzyma, jest przykręcony, czy jest na zatrzask, jak się dostac do śrub/zatrzasków trzymających akumulator?
Przy aku masz taki chwytak na podstawie aku. Na klucz chyba 13 jak go poluzujesz to aku wyjdzie bezproblemowo.
P.S.
Jak patrzysz na silnik to po lewej stronie aku
Hehe :mrgreen:
Tylko czasem jest tak przykręcony ze trzeba mieć niezły kluczyk "13" bo śruba trzyma jak zacementowana.
Ja 2 klucze pogiąłem na swojej... aż pojechałem do pobliskiego warsztatu pożyczyć solidne ramie z terkotką...
#39 OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2008 - 00:17
wystarczy popsikac śrubę środkiem penetrującym i bezproblemu się odkręca.Tylko czasem jest tak przykręcony ze trzeba mieć niezły kluczyk "13" bo śruba trzyma jak zacementowana.
Wracając do tematu, w instrukcji było podane, że montaż powinien zając góra 30min, mi to zajęło "odrobinę" więcej :neutral: Po cholerę Ci idioci z Opla uparli się i na siłę montowali akumulaory z przodu!? Przez to pod maską w ogóle nie ma miejsca :evil: Gdyby zamontowali aku z tyłu, były lepszy dostęp pod maską, tył byłby też bardziej dociążony, ale nie, inRZynierowie z GeeM uparli się, żeby akumulator koniecznie był z przodu! jankesi. :bad:
Montaż przetwornicy po stronie pasażera przebiegł w miarę sprawnie, po wymontowaniu obudowy filtra powietrza, zajeło mi to gdzieś 45-60min. Natomiast instalacja po stronie kierowcy, to istny koszmar! Wyciągnięcie akumulatora nie wiele pomogło, ponieważ jest pod nim metalowa podstawka na której stoi, a z którę nic się nie da zrobic i zawadza, druga sprawa to obudowa, w której znajdują się jakieś bezpieczniki i komp.ECU, również nie mogłem jej wyciągnac, miejsce na przetwornice wygospodarowałem właśnie za tą obudową i przykręciłem do błotnika. Później mozolnie przekładałem wszystkie kable pomiędzy przewodami i klęmą, żeby akumulaotr spowrotem wszedł. Nawet nie zdajecie sobie sprawy ile sobie nerwów napsółem, ręcę sobie pokaleczyłem, ale chyba się opłacało. Efekt końcowy jest P O W A L A J Ą C Y : Nawet nie sądziłem, że będzie taka różnica. Niedługo porobie fotki, bo dzisiaj jestem tak padnięty, że nie dam rady. Muszę jeszcze tylko wymienic żarówki od postojówek na jakieś białe LED-y, bo postjówki psują cały efekt.
#40 OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2008 - 00:46
Trzeba było lampy wyjąć, zaoszczędził byś czas i ręce uchronił :mrgreen: Za poświęcenie :ok:Uffffffff.... zrobione, montaż zajął mi gdzieś 3-4godz. ...
...Nawet nie zdajecie sobie sprawy ile sobie nerwów napsółem, ręcę sobie pokaleczyłem