Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

CHIPTUNING - Testy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
236 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 marca 2009 - 14:54

A skąd pewność, że nie masz wersji 115KM? 2.5 TD wychodziły w dwóch wariantach mocy 130PS i właśnie 115PS. Masz przepływomierz i intercooler? Możliwe, że masz U25TD, a nie X25TD.

#62 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 marca 2009 - 16:21

A skąd pewność, że nie masz wersji 115KM? 2.5 TD wychodziły w dwóch wariantach mocy 130PS i właśnie 115PS. Masz przepływomierz i intercooler? Możliwe, że masz U25TD, a nie X25TD.


U25dt tez mialo 131 KM




 


#63 OFFLINE   omegarules

omegarules
  • 712 postów
  • Dołączył: 07-02-2007
  • Skąd: Aleksandrów Kujawski

Napisany 05 marca 2009 - 18:08

115 KM to miało TD w BMW - nie było tej wersji w omedze - omegowski TD to "odpowiednik" 143-konnego TDS-a

Może koledze po prostu na hamowni wyszło 115KM zamiast nominalnych 130KM - w takim przypadku gratuluję decyzji o zawirusowaniu takiego niepełnosprawnego silnika..

#64 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 marca 2009 - 18:21

mam TD 130 hp cos slabo masz pojecie o silnikach widze


Johny zastanów się co piszesz...słabe pojecie o silnikach to widze u Ciebie, bo albo nie wiesz co piszesz, albo nie wiesz jaki masz silniki :smiech2::smiech: Pierw piszesz że masz 115 koni...czyli silnik mający tyle koni i montowany w Omedze to 2.0 8v...a później 130...zdecyduj się :) :smiech:

#65 OFFLINE   zerg

zerg
  • 35 postów
  • Dołączył: 09-06-2007
  • Skąd: Gliwice

Napisany 05 marca 2009 - 23:29

Widze ile wiesz o silnikach ! hahaha Widziałes kiedys auto ponad 10 lat trzymajace 100% fabrycznej mocy ! Latasz na orbicie człowieku :] na orbicie. Musisz zejsc na ziemie. to standardowy 2,5 TD 131 hp po tylu latach mimo wysmienitego stanu silnik nie trzymał juz całego 131 hp ale 115 Hp Dodam jeszcze ze autoseba ma słaba hamownie bo drogowa :/ Najlepsza do pomiarow jest rolkowa. Co do podniesienia mocy to decyzja była ok autko zrobiło sie elastyczniejsze i przyjemniej sie jedzie.

#66 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 marca 2009 - 00:26

to życzę powodzenia i długiego użytkowania x25dt z mocą 150KM w BMW przy 140KM padały głowice z przegrzania, a o szczelnności już nie wspomnę

tutaj kolega Zerg pisze że jego samochód po 170kkm orginalnego przebiegu stracił 12% mocy i teraz po chipie ma 150KM a docelowo po zimie ma być 160KM

hmm niewiem jak podniesiesz tę moc ale ten silnik bez remontu następnej zimy nie doczeka 8-)

#67 OFFLINE   zerg

zerg
  • 35 postów
  • Dołączył: 09-06-2007
  • Skąd: Gliwice

Napisany 06 marca 2009 - 01:52

Zapewniam cie ze przy mocy 150 do 160 koni bedzie chodził znakomicie i nic sie nie posypie.

#68 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 marca 2009 - 06:23

Widze ile wiesz o silnikach ! hahaha Widziałes kiedys auto ponad 10 lat trzymajace 100% fabrycznej mocy ! Latasz na orbicie człowieku :] na orbicie. Musisz zejsc na ziemie. to standardowy 2,5 TD 131 hp po tylu latach mimo wysmienitego stanu silnik nie trzymał juz całego 131 hp ale 115 Hp Dodam jeszcze ze autoseba ma słaba hamownie bo drogowa :/ Najlepsza do pomiarow jest rolkowa. Co do podniesienia mocy to decyzja była ok autko zrobiło sie elastyczniejsze i przyjemniej sie jedzie.



Więc pisząc pierwszy post w tym temacie powinieneś określić że to w silniku 2.5 TD a po drugie po zalogowaniu na forum, powinieneś od razu wypełnić dane jaki masz silnik itd...Tu nie ma nikt czarodziejskiej kuli żeby określać kto jaki ma silnik...Pozdr.. :)

#69 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 marca 2009 - 08:33

Zapewniam cie ze przy mocy 150 do 160 koni bedzie chodził znakomicie i nic sie nie posypie.


no no BMW też zapewniało i wybacz jeśli cię urażam ale jak im nie wyzło to jakie ty masz sznse na powodzenie?

mnie nie przekonasz bez faktów...

#70 OFFLINE   din

din
  • 203 postów
  • Dołączył: 29-12-2006
  • Skąd: Gdynia

Napisany 06 marca 2009 - 09:38

Widze ile wiesz o silnikach ! hahaha Widziałes kiedys auto ponad 10 lat trzymajace 100% fabrycznej mocy ! Latasz na orbicie człowieku :] na orbicie. Musisz zejsc na ziemie. to standardowy 2,5 TD 131 hp po tylu latach mimo wysmienitego stanu silnik nie trzymał juz całego 131 hp ale 115 Hp Dodam jeszcze ze autoseba ma słaba hamownie bo drogowa :/ Najlepsza do pomiarow jest rolkowa. Co do podniesienia mocy to decyzja była ok autko zrobiło sie elastyczniejsze i przyjemniej sie jedzie.


Moja jak miala lat 11 na chamowni wyszlo 132KM (seria) przebieg 200tyś(oryginalny)

to życzę powodzenia i długiego użytkowania x25dt z mocą 150KM w BMW przy 140KM padały głowice z przegrzania, a o szczelnności już nie wspomnę

tutaj kolega Zerg pisze że jego samochód po 170kkm orginalnego przebiegu stracił 12% mocy i teraz po chipie ma 150KM a docelowo po zimie ma być 160KM

hmm niewiem jak podniesiesz tę moc ale ten silnik bez remontu następnej zimy nie doczeka 8-)



Teraz od dluzszego czasu mam 150KM i smiga jak zloto.nawet silnik pracuje lepiej niz w seri.
din;)))))

#71 OFFLINE   zerg

zerg
  • 35 postów
  • Dołączył: 09-06-2007
  • Skąd: Gliwice

Napisany 06 marca 2009 - 11:25

Din wiesz ja z nimi nie bede dyskutował o pierdołach napisałem im co i jak obecnie mam prawie 198 tys czyli cos kolo 28 tys juz na tym sofcie zrobiłem i nic sie nie dzieje :| autko jest elastyczne i przyjemniejsza jest jazda. Co do silnika mialem w profilu silnik tuningowany bo tak mozna bylo wybrac. Jednak jak pisze o zmianie sterownika i przyroscie mocy o 30 HP to na 100000000% nie moze to byc 2,0 benzyna ani 2,5 bo silnikie te moga miec przyrost max 3% do 5%

#72 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 marca 2009 - 11:28

Jednak jak pisze o zmianie sterownika i przyroscie mocy o 30 HP to na 100000000% nie moze to byc 2,0 benzyna ani 2,5 bo silnikie te moga miec przyrost max 3% do 5%

10-15 procent tyle mozne uzyskac na porzadnej hamowni po porzadnym strojeniu. no chyba ze sie cipsa * z alledrogo za 9 pln wrzucisz to bedziesz mial +47 KM:D




 


#73 OFFLINE   zerg

zerg
  • 35 postów
  • Dołączył: 09-06-2007
  • Skąd: Gliwice

Napisany 06 marca 2009 - 11:34

A o jakim silniku piszesz kolego ? benzyna ? ja mam TD No ale zbedna gadka z wami bo widze ze zarozumiałych ludzi jest tutaj cała masa. Ja napisałem ile koni mam obecnie i pisze ze autko chodzi i nic sie nie dzieje.

#74 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 marca 2009 - 11:52

A o jakim silniku piszesz kolego ? benzyna ? ja mam TD No ale zbedna gadka z wami bo widze ze zarozumiałych ludzi jest tutaj cała masa. Ja napisałem ile koni mam obecnie i pisze ze autko chodzi i nic sie nie dzieje.


pisze o V6. rozmawialem z chlopakowi z VTech pomorze i takie przyrosty sa do zrobienia po napisaniu softu. bede do nich jechal pewnie kwiecien/maj




 


#75 OFFLINE   zerg

zerg
  • 35 postów
  • Dołączył: 09-06-2007
  • Skąd: Gliwice

Napisany 06 marca 2009 - 11:57

Powodzenia kolego. I nie słuchaj pierdoł ze po podniesieniu mocy rozpadnie ci sie auto ze wyskocza tłoki itd. Ja juz mam zrobione prawie 30 tys i wszystko działa. A honde CRX z turbina z 130 hp na 180 bez kucia i tez smiga ! Tak ze widzisz ludzie glupoty pisza a czesto ci co tego nigdy nie mieli tylko znaja teoretycznie i z opowiadan.

#76 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 marca 2009 - 12:00

Powodzenia kolego. I nie słuchaj pierdoł ze po podniesieniu mocy rozpadnie ci sie auto ze wyskocza tłoki itd. Ja juz mam zrobione prawie 30 tys i wszystko działa. A honde CRX z turbina z 130 hp na 180 bez kucia i tez smiga ! Tak ze widzisz ludzie glupoty pisza a czesto ci co tego nigdy nie mieli tylko znaja teoretycznie i z opowiadan.



to nie jest moje pierwsze auto ktore dlubie wiec jakies pojecie tez o tym mam.




 


#77 OFFLINE   zerg

zerg
  • 35 postów
  • Dołączył: 09-06-2007
  • Skąd: Gliwice

Napisany 06 marca 2009 - 12:04

To super szkoda tylko ze jestes az z wawy :/ Ja to chetnie bym widział omege sedanika z 5 litrowym potworkiem z BMW albo cos z audi 4,2

#78 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 marca 2009 - 12:05

Zerg, widzisz - uzupełniłeś profil i jest OK, wszyscy wiedzą o jaki slinik chodzi. Gdybyś to zrobił od razu, nie byłoby ględzenia i zbędnych postów o niczym.
Nie denerwuj się, że gdy mowa o 115KM, to na forum od razu kojarzy się z benzyną 2.0 8V. Znani są tacy "miszczowie", którzy twierdzą, ze z tego silnika (benzyny) można wyciągnąć "milionpięćsetstodziewięćset klaczy mechanicznych" ;) za grosze z allegro. Teraz to już wiadomo, co u Ciebie i życzę powodzenia w dalszej eksploatacji i modyfikacjach :).
PS
Autoseba jest OK.

#79 OFFLINE   zerg

zerg
  • 35 postów
  • Dołączył: 09-06-2007
  • Skąd: Gliwice

Napisany 06 marca 2009 - 12:07

Ja sie nie denerwuje :] w sumie wzrosła moc o 25 konikow bo ma 151 a seryjnie jest 130 tak ze materiały daja rade ale auto jest bardzo elastyczne i przyjemnie sie jedzie.

#80 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 marca 2009 - 12:19

Tak ze widzisz ludzie glupoty pisza a czesto ci co tego nigdy nie mieli tylko znaja teoretycznie i z opowiadan.


tak tak... przeczytałem cały temat i nie znalazłem nic o wychodzeniu tłoków z powodu chipa

cuję że pijesz do mojej wypowiedzi o chipie w x25dt kieruję się przyznaniem przez BMW że 2,5tds ma problemy z odprowadzaniem ciepła przy dłuższych obciążeniach...

w omedze ten sam silnik tyle że zmniejszoną mocą niemiał problemów nawet ze szczelnością...

"łapy ze smaru mam od 12 roku życia"