Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

jakie najlepsze listwy wtryskowe :)


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
61 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Thomas1982

Thomas1982
  • 1 postów
  • Dołączył: 05-02-2011

Napisany 25 lutego 2011 - 20:41

A co powiecie na temat valteków typ 34 ?

#22 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 lutego 2011 - 23:08

A co powiecie na temat valteków typ 34 ?


ponoć precyzyjny, ale wydajność max 30KM/cylinder

#23 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 26 lutego 2011 - 11:00

u mnie magici padly po okolo 35 tys, znaczy jeszcze chodza ale coraz gorzej. ogolnie te parchy z warsztatu to bym im w łeb dał bo kurde troche przygód z tym miałem i nie potrafili porobic, najlepsze ze warsztat polecany ;/ dostalem od nich rozpiske cen wtryskow, bardzo valteki zachwalali wlasnie te 34. mozliwe zeby to byla wina montazu ze tak szybko wtryski padly ? temp przelączania to 40stopni, dopiero po okolo 4km auto mi sie na gaz przełacza, parodia

#24 OFFLINE   Paciak

Paciak

    StuntPoland.com

  • 119 postów
  • Dołączył: 13-06-2009

Napisany 26 lutego 2011 - 20:14

no to bezpiecznie mozna obnizyc do 30-35sotpni ponizej to juz niezdrowo. A to ze po 4km Ci sie przełącza to jak najbardziej normalne przy mrozach. Zamontujcie wtryski HANA to nie bedziecie narzekać;) A wtryski szybko padły bo moze filtry lipne były uzywane?

#25 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 27 lutego 2011 - 09:45

tyle ze w lecie przelacza niewiele szybciej ;/ hmm nie mam pojecia jakie filtry były uzywane, to gaziarze zakladali

#26 OFFLINE   Paciak

Paciak

    StuntPoland.com

  • 119 postów
  • Dołączył: 13-06-2009

Napisany 27 lutego 2011 - 10:26

po czesci taki urok (czyli minus) sekwencji ze silnik musi sie troche rozgrzac nim mozna przełączac na LPG, a jesli w lato tez to moze cos jest nakombinowane z obrotami przełącznia czy czasem?

#27 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 27 lutego 2011 - 12:21

a tego to nie wiem, jak pisalem w lecie roznica jest niewielka no a jak wiadomo róznica temp sięga na zewnatrz 30 stopni wiec powinno byc duzo szybciej :) z tymi filtrami to jeszcze gaziarzy spytam co oni uzywaja bo jesli mam wtryski zmieniac co 30-40 tys to serdeczne dziekuje

#28 OFFLINE   djtween

djtween
  • 357 postów
  • Dołączył: 08-03-2009
  • Skąd: Byczyna || Almere-Buiten

Napisany 01 marca 2011 - 16:28

Czyli moje sa dalej ok??:) I podpowie ktos wkoncu jakie sa objawy zurzycia wtryskiwaczy?

#29 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 02 marca 2011 - 11:20

Np. gaśnięcie na wolnych obrotach, przy dojeżdżaniu do skrzyżowania itp. Niepłynne przełączanie na gaz po nocy, nierówna praca silnika ...

#30 OFFLINE   h4nter

h4nter
  • 87 postów
  • Dołączył: 09-05-2010
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 marca 2011 - 09:52

Hmmm... czyli wszystkie objawy u mnie by się zgadzały. Każdy z tych objawów podczas mrozów zaczął mi się objawiać.

Jednak było to wszystko poprzedzone felernym tankowaniem LPG na zapyziałej stacji Orlenu. Dwa kolejne tankowania na Statoil i sprawa przycichła. Teraz już się nie boję zostawiać automatyczne załączanie gazu. Bo ostatnio to dopiero jak wskazówka temp. weszła na 80st.C to włączałem gaz jadąc na prostej i lekko gazując, żeby tylko mi silnik nie zgasł, albo ECU zapłonów nie poodcinał.

#31 OFFLINE   FOTON

FOTON

    GMS+Pioneer+MacAudio :D

  • 2 963 postów
  • Dołączył: 02-08-2010
  • Skąd: zapomniałem
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18S gaźnik

Napisany 05 marca 2011 - 07:48

Hmmm... czyli wszystkie objawy u mnie by się zgadzały. Każdy z tych objawów podczas mrozów zaczął mi się objawiać.

Jednak było to wszystko poprzedzone felernym tankowaniem LPG na zapyziałej stacji Orlenu. Dwa kolejne tankowania na Statoil i sprawa przycichła. Teraz już się nie boję zostawiać automatyczne załączanie gazu. Bo ostatnio to dopiero jak wskazówka temp. weszła na 80st.C to włączałem gaz jadąc na prostej i lekko gazując, żeby tylko mi silnik nie zgasł, albo ECU zapłonów nie poodcinał.


Ja też miałem takie przygody jak teraz ostatnie mrozy były. Było -12 rano, auto odpaliło na benie i po przerzuceniu na gaz zgasło mi 2 razy na światłach. Przełączyłem na benei przejechałem jeszcze z 1,5 km i ok, beż gaśnięcia, szarpania itd. Może poprostu z gazem problem w niskiej temperaturze.

Do tego miałem problem z wypadaniem zapłonu na cylindrach 1 i 3 i zmieniłem świece, bo jeszcze nie wymieniane były i nic nie pomogło. Wtedy przy tym wypadaniu zapłonu jak mu podczas jazdy np na 4 biegu wcisnąłe3m w podłogę i zdjąłem nogę z gazu (żeby hamować silnikiem) i kilka razy powtórzyłem to check mi się zapalał.

Podejrzenie jednego kolegi z forum - za uboga mieszanka. Pojechałem do gazownika wyregulował mi wtryski i checka nie ma, auto chodzi i to fajnie i jest git.

Sorki, za ot, bo nie piszę w temacie, ale to też jest ważne i może się komuś przyda.
Co do jakiegoś polecanego gazownika, to polecam tego gościa co u niego wczoraj byłem, bo widać, że się zna.

Mam instalkę BRC Sequent 24 z listwą BRC, reduktorem BRC, tylko oznaczenia wtrysków nie znam.

#32 OFFLINE   h4nter

h4nter
  • 87 postów
  • Dołączył: 09-05-2010
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 marca 2011 - 12:54

Ja też miałem takie przygody jak teraz ostatnie mrozy były. Było -12 rano, auto odpaliło na benie i po przerzuceniu na gaz zgasło mi 2 razy na światłach. Przełączyłem na benei przejechałem jeszcze z 1,5 km i ok, beż gaśnięcia, szarpania itd. Może poprostu z gazem problem w niskiej temperaturze.

Pytanie tylko jak się autko zachowa przy butowaniu podczas dużego zapotrzebowania na moc, np. w okilicach 160km/h. U mnie jak już było niby ok, to gdy cisnąłem mocno przy dużych prędkościach check-engine zaczynał migać, aż do wypadnięcia zapłonu i przejścia w tryb awaryjny. Wtedy jak Windowsa, trzeba było zjechać na bok i zrestartować silnik ;-) Na benzynie wszystko ok.

Do tego miałem problem z wypadaniem zapłonu na cylindrach 1 i 3 i zmieniłem świece, bo jeszcze nie wymieniane były i nic nie pomogło. Wtedy przy tym wypadaniu zapłonu jak mu podczas jazdy np na 4 biegu wcisnąłe3m w podłogę i zdjąłem nogę z gazu (żeby hamować silnikiem) i kilka razy powtórzyłem to check mi się zapalał.

No u mnie dokładnie też taki efekt się pojawiał podczas szybkiej jazdy na autostradzie.

Podejrzenie jednego kolegi z forum - za uboga mieszanka. Pojechałem do gazownika wyregulował mi wtryski i checka nie ma, auto chodzi i to fajnie i jest git.

Mam interfejs i soft i zasilacz samochodowy do laptopa (jak jest zimno to bateria krótko trzyma), więc muszę jakiegoś kompana posadzić na miejscu pasażera żeby mi laptopa trzymał i pojeździć trochę i wyregulować wszystko.

Sorki, za ot, bo nie piszę w temacie, ale to też jest ważne i może się komuś przyda.
Co do jakiegoś polecanego gazownika, to polecam tego gościa co u niego wczoraj byłem, bo widać, że się zna.

No ja byłem jakiś czas temu u naszego klubowego forumowicza - cwiara z ALBAZ gaz we Wrocławiu. A Ty u kogo byłeś?

Mam instalkę BRC Sequent 24 z listwą BRC, reduktorem BRC, tylko oznaczenia wtrysków nie znam.

No ja mam VERSUS gas, a wtryski parę postów wyżej podałem.

Jako ciekawostkę w tym wątku dopiszę tylko, że wczoraj kolega z instalacją BRC mi mówił że u siebie jak miał takie objawy, pojechał do gazownika, a ten mu WD-40 przelał przez listwy i przez wtryski. Podobno taka brązowa breja z tego wypłynęła, że masakra. Od tego zabiegu sytuacja z gazem wróciła do normy. Pocieszam się tym że może na tych wtryskach po czyszczeniu i regulacji jeszcze trochę pojeżdzę :)

#33 OFFLINE   FOTON

FOTON

    GMS+Pioneer+MacAudio :D

  • 2 963 postów
  • Dołączył: 02-08-2010
  • Skąd: zapomniałem
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18S gaźnik

Napisany 07 marca 2011 - 18:14

Ja dzisiaj byłem u gazownika i mi wymienił wtryski na inne. Okazało się, że mam za słabe i powyżej 5,5 tys. nie dawały rady i przerzucało na benzynę, po tej regulacji wtryskiwaczy i checku co mi świecił nie próbowałem, ale dzisiaj próba z gazownikiem w aucie pokazała, że do d**** było wyregulowane i przerzucało, właśnie jak piszesz tak koło 160.

Po wymianie wtrysków na wydajniejsze przejażdżka, a raczej przelot obwodnicą i prędkość katalogowa na blacie:D Strach w oczach i czy nie widać gdzieś policji- bezcenny.

Lepiej przyspiesza na 5 biegu od 70 na godzinę (tego przedtem nie było), nie szarpie jak przyduszę np. na 3 biegu do 1000 obrotów i przyspieszam (też tego nie było-elastycznośc była gorsza).

Jeśli o gazownika chodzi to byłem w Obornikach Śląskich u takiego gościa co montuje brc (kierunek z obornik na siemianowice), a polecił mi go Misiekzoo. Gość faktycznie kumaty, bo mi zajrzał pod maskę, poaptrzył, powiedział co mam źle i dlaczego są objawy, a przede wszystkim jakie objawy są.

Wcześniej nic nie wiedział o aucie bo montowałem gaz gdzie indziej, ale z objawami, które były w 100% się zgadza.

Ponadto za darmo luknął i powiedział co zrobić, , bo instalka montowana u kogo innego i na gwarancji, więc jej sam nie ruszył, ale porady udzielił:D

Polecam gościa, bo faktycznie widać, że się zna i umie doradzić.
Do tego nie orobi na sztukę, a faktycznie zależy mu, żeby działało, a nie żeby wracać co trochę na naprawy czy regulacje.

Więcej Misiek pewnie powie na jego temat.

Co ciekawe poczytałem sobie o wtryskach w necie i faktycznie za mało wydajne były (w moim przypadku minus 14 koni na starcie przez samo złe dobranie wtrysków, bez jakiejkolwiek regulacji).


Co do WD to u mnie chyba nie są zabrudzone, bo instalkę mam 2 miesiące i dobijam do 4000 przebiegu na gazie wogóle.

Ale przez zły dobór i nie umiejętną regulację, można się zniechęcić, no i czasu dużo stracić, aż dzisiaj tą nowiną "zastrzeliłem" gości w warsztatcie.

Dlatego kabelek się przyda:D

#34 OFFLINE   h4nter

h4nter
  • 87 postów
  • Dołączył: 09-05-2010
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 marca 2011 - 10:05

Dzięki FOTON za wszystkie porady! Będę musiał się trochę przyłożyć do tej mojej instalacji. Przede wszystkim pozczytywać parametry fejsem i skonsultować na forum :-)

#35 OFFLINE   FOTON

FOTON

    GMS+Pioneer+MacAudio :D

  • 2 963 postów
  • Dołączył: 02-08-2010
  • Skąd: zapomniałem
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18S gaźnik

Napisany 09 marca 2011 - 07:42

Dzięki FOTON za wszystkie porady! Będę musiał się trochę przyłożyć do tej mojej instalacji. Przede wszystkim pozczytywać parametry fejsem i skonsultować na forum :-)


Jeszcze powiem Ci, że podejrzewałem listwę zapłonową DIS (nie mam kabli zapłonowych) o to wypadanie zapłonu, bo na benzynie nie obserwowalem szarpania, a tym bardziej checka, a na gazie zaraz po przejściu z benzyny (jak się sam przełączył i silnik był jeszcze nie zagrzany do 90 stopni) zawsze się to działo, że przy kilkukrotnym przyspieszaniu i zwalnianiu zapalał się check i szrpanie było, a do tego jakby silnik nie chciał przyspieszać normalnie (jeszcze zanim check wyskoczył).


Jak zagrzałem bardziej silnik i jechałem na poczatku spokojnie, a na gorącym przyspieszałem to ok - zrobiłem w jeden dzień z 350 km i nic nie wyskoczyło.

Zacząłem też po necie szukać, ale koledzy piszą, że mają np. wyraźne szarpanie na benzynie także i wypada im na benzynie (prawdopodobnie Dis).

Na razie dałem sobie spokój z wymianą, bo cenowo są to konkretne pieniądze rzędu 300 - 350 zł (DIS Valeo), albo około 200 za jakieś kity made in china pewnie:mad:

Sorki za odejście od tematu listew wtryskowych.

Ja jak pisalem mam instalkę brc (listwę także) i wtryski od przedwczoraj pomarańczowe:D

#36 OFFLINE   .JARO.

.JARO.
  • 254 postów
  • Dołączył: 11-11-2008
  • Skąd: Radomsko

Napisany 10 marca 2011 - 23:47

Witam. Nie wiem czy to odpowiedni temat ale szukam pewnych podpowiedzi , zwarzywszy na ceny paliwa mocno zaczynam sie zastanawiać nad inst LPG.Mianowicie z jakich komponętów złożyć instalacje (typ,model,nazwa) zeby mieć najmniej problemów z urzytkowaniem.Chodzi o silnik 2,5 V6 z przebiegiem 230 000.

#37 OFFLINE   h4nter

h4nter
  • 87 postów
  • Dołączył: 09-05-2010
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 marca 2011 - 10:07

Witam. Nie wiem czy to odpowiedni temat ale szukam pewnych podpowiedzi , zwarzywszy na ceny paliwa mocno zaczynam sie zastanawiać nad inst LPG.Mianowicie z jakich komponętów złożyć instalacje (typ,model,nazwa) zeby mieć najmniej problemów z urzytkowaniem.Chodzi o silnik 2,5 V6 z przebiegiem 230 000.


Oj tu będzie niezły flame war :-)
Po moich doświadczeniach z instalacjami i gazownikami (tu szacun dla kolegi 'cwiara' z Wrocławia) wiem, ze brałbym Stag 300 lub BRC. Po pierwsze że znają się na tym w wielu miejscach, po drugie łatwo znaleźć podpowiedź na forach, po trzecie po prostu te instalacje dają radę.

Pozostaje jeszcze kwestia dobrania reduktora, listw i wtrysków. Do tego jeszcze chyba to co najważniejsze - znaleźć zakład z dobrymi fachowcami.

Niestety nie napiszę więcej, bo sam mam instalację Versus, która to już była w aucie. Niestety nie jestem z niej zadowolony.

#38 OFFLINE   FOTON

FOTON

    GMS+Pioneer+MacAudio :D

  • 2 963 postów
  • Dołączył: 02-08-2010
  • Skąd: zapomniałem
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18S gaźnik

Napisany 11 marca 2011 - 19:09

No ja też właśnie słyszałem, że nie każdy zakład podejmuje się montażu instalki w v6.

Pewnie wynika to z faktu, że tutaj potrzeba dobrego fachowca, który się zna na robocie i da sobie radę. O stagach słyszałem, ale nigdy nie miałem, więc się nie wypowiem. Jestem natomiast zadowlony z brc, mam w drugim aucie i po tych wszystkich regulacjach i kombinacjach, które były wynikiem nie douczeniem majstrów gaziarzy, działa jak należy (teraz bez problemów).

Muszę także zaznaczyć, że nie miałem nigdy takiego silnika w aucie, więc moje wnioski i obserwacje dotyczą zwykłej czterotłokowej rzędówki.

#39 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 11 marca 2011 - 21:00

No ja też właśnie słyszałem, że nie każdy zakład podejmuje się montażu instalki w v6.

Pewnie wynika to z faktu, że tutaj potrzeba dobrego fachowca, który się zna na robocie i da sobie radę.

Nasze V6 to znowu wcale trudne do zagazowania nie są, od biedy chodzą poprawnie na Najtańszych wtryskiwaczach m.in. z racji dość długich czasów wtrysku na wolnych obrotach i nie za długich przy bucie.

#40 OFFLINE   barteq87

barteq87
  • 24 postów
  • Dołączył: 30-05-2010
  • Skąd: Skwierzyna

Napisany 13 marca 2011 - 21:31

na pewno nie polecam "Magic Jet"