Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Przepływomierz - pare pytań.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
53 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   bartel89

bartel89
  • 275 postów
  • Dołączył: 01-02-2010
  • Skąd: ELC
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 17 kwietnia 2014 - 20:11

to powiedz mi jak ustawić na te 9%? gdzie w Op com to jest? jak ten parametr jest nazwany?

#22 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 17 kwietnia 2014 - 21:17

Witam odkopie trochę temat mam omegę b fl z silnikiem z22xe po odpięciu przepływomierza silnik chodzi normalnie nie szarpie przy przyspieszaniu obroty są w całym zakresie kontrolka czek engin nie świeci czy to normalne przy tym silniku?

Nie normalne jest to, że nie świeci CHECK może poprzedni właściciel się nim zajął :monster:

No dobra ale u mnie czy jest podpięta czy nie to tak samo chodzi



może już była uszkodzona od "zawsze" i nie zauważasz różnicy...od kiedy masz auto ?

#23 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 kwietnia 2014 - 08:33

to powiedz mi jak ustawić na te 9%? gdzie w Op com to jest? jak ten parametr jest nazwany?



Ustaw 0,55V OP-COM też pokazuje procenty TPS % ....

#24 OFFLINE   bartel89

bartel89
  • 275 postów
  • Dołączył: 01-02-2010
  • Skąd: ELC
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 kwietnia 2014 - 21:27

TPS ustawiony na 0,51V, 9% wyżej jak ustawię obroty rosną i nie spadają. Wymyty krokowiec, przepustnica, mała duża odma wyczyszczona.
Dodam że krokowego mam ustawionego na 800 kroków oraz mam zaślepiony EGR. Czy to może mieć coś wspólnego z moim problemem?

#25 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 kwietnia 2014 - 07:49

mam zaślepiony EGR. Czy to może mieć coś wspólnego z moim problemem?


Czy jak zaślepiałeś to był sprawny nie wywalał błędów i czy wyczyściłeś go przed zaślepieniem jeżeli nie to :szpital:

#26 OFFLINE   bartel89

bartel89
  • 275 postów
  • Dołączył: 01-02-2010
  • Skąd: ELC
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 19 kwietnia 2014 - 08:35

Czy jak zaślepiałeś to był sprawny nie wywalał błędów i czy wyczyściłeś go przed zaślepieniem jeżeli nie to :szpital:


Nie wywalał ale powodował problem podczas schodzenia z obrotów czyli szarpał. Zaślepiłem i zapomniałem... na rok czasu

#27 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 kwietnia 2014 - 12:59

Nie wywalał ale powodował problem podczas schodzenia z obrotów czyli szarpał. Zaślepiłem i zapomniałem... na rok czasu


Wyciągnij wyczyść może się zaciął , powinien być sprawny choć zaślepiony , lewizny poszukaj.

#28 OFFLINE   bartel89

bartel89
  • 275 postów
  • Dołączył: 01-02-2010
  • Skąd: ELC
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 19 kwietnia 2014 - 13:30

wyczyszczony i bez zmian. Jak było tak jest

#29 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 kwietnia 2014 - 13:42

wyczyszczony i bez zmian. Jak było tak jest


Skoro na innych przepływkach jest podobnie i były one ori to można jeszcze sprawdzić dokładnie instalacje do przeplywki od ecu do samej wtyczki .Możliwe że jest gdzieś ułamany przewód bądz słaby styk.

#30 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 kwietnia 2014 - 13:46

Sprawdziłem już 4 org przepływki i na wszystkich wywala błąd.

pytanie czy były sprawne ?

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#31 OFFLINE   krulik1

krulik1
  • 347 postów
  • Dołączył: 02-04-2013
  • Skąd: Wiązów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 19 kwietnia 2014 - 20:52

Nie normalne jest to, że nie świeci CHECK może poprzedni właściciel się nim zajął :monster:




może już była uszkodzona od "zawsze" i nie zauważasz różnicy...od kiedy masz auto ?


Samochód mam od roku nie pali dużo może jest jakiś sposób na sprawdzenie tego przepływomierza jak zmierzyć oporność jakie wartości.

#32 OFFLINE   pawel80

pawel80
  • 1 004 postów
  • Dołączył: 23-05-2009
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 20 kwietnia 2014 - 10:10

Samochód mam od roku nie pali dużo może jest jakiś sposób na sprawdzenie tego przepływomierza jak zmierzyć oporność jakie wartości.


tu chłopaki to pięknie opisali a zwłaszcza "manro" ;

http://forum.omegakl...ead.php?t=87186

#33 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 06 maja 2014 - 14:16

Ja mam pytanko opel omega 2.6 v6 ile powinien wskazywac przeplywomierz na wolnych obrotach tych kg mi faluje miedzy 10 a 9.

#34 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 08 maja 2014 - 13:33

Prawidlowo. Taki mniej wiecej powinien byc rzeczywisty przeplyw powietrza w kg/h

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

#35 OFFLINE   rysiotm

rysiotm
  • 32 postów
  • Dołączył: 11-11-2011
  • Skąd: Tomaszów Mazowiecki

Napisany 12 maja 2014 - 09:03

Panowie pytanie. Czy przepływomierz w 2.0 i 2.2 jest inny czy to te same przepływomierze (tzn czy z 2.0 bedzie pasowal do 2.2)

#36 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 12 maja 2014 - 12:50

Panowie pytanie. Czy przepływomierz w 2.0 i 2.2 jest inny czy to te same przepływomierze (tzn czy z 2.0 bedzie pasowal do 2.2)


Nie będzie pasował 100%

#37 OFFLINE   krulik1

krulik1
  • 347 postów
  • Dołączył: 02-04-2013
  • Skąd: Wiązów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 21 maja 2014 - 09:16

Czy odpinając przepływomierz powinna palić się kontrolka od check engine bo mi się nie pali

#38 OFFLINE   rysiotm

rysiotm
  • 32 postów
  • Dołączył: 11-11-2011
  • Skąd: Tomaszów Mazowiecki

Napisany 21 maja 2014 - 09:58

nie zawsze... u mnie się nie zaświeciła, ani nawet błedu nie pokazało. dopiero pod koniec żywota kiedy autem nie dało się już praktycznie jeździć pokazało błąd

#39 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 21 maja 2014 - 10:17

Przy awarii check sie swiecic nie musi. Przy odpieciu przeplywki check na 101% wyskoczy.

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

#40 OFFLINE   omega ele

omega ele

    Tylko omega! :D

  • 334 postów
  • Dołączył: 13-11-2013
  • Skąd: Besiekiery
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 21 maja 2014 - 20:41

pytanie czy były sprawne ?


2 Napewno było sprawne bo było moje i u mnie auto normalnie chodzi na nich a jego nie chciało:dziura: