po szałwi chyba
Omega 5.7 V8
#21 OFFLINE
#22 OFFLINE
Napisany 02 lipca 2011 - 00:40
#23 OFFLINE
Napisany 03 września 2012 - 04:47
Czy moze wszystkie 32 egzemplaze V8 są nadal w posiadaniu Opla ?
Czy ktoś zgłębia jakąś wiedze na ten temat ?
:szczena:http://www.youtube.c...m4vEck:szczena:
____________
Pozdrawiam
#24 OFFLINE
Napisany 03 września 2012 - 07:46
Czy moze wszystkie 32 egzemplaze V8 są nadal w posiadaniu Opla ?
Wedle mojej wiedzy żadna z tych sztuk nie trafiła do indywidualnego odbiorcy, ale co się z nimi dzieje też nie mam pojęcia... więc kto wie
#25 OFFLINE
Napisany 03 września 2012 - 08:51
więc kto wie
stoja w magazynie podziemnym w russelsheim
#26 OFFLINE
#27 OFFLINE
Napisany 03 września 2012 - 12:53
One miały jakieś inne światła? Bo takie nie podobne
Nie omegi V8 miały wszystko to samo co zwykłe omegi executive ale miały mieć już wcześniej niż od RM2002 dymione lampy, grill w kratkę i felgi o innym wzorze.
Ta z filmiku to wystawowa omega v8.com i ona miała przeprojektowane wnętrze i właśnie takie światła z przodu.
#28 OFFLINE
#29 OFFLINE
Napisany 03 września 2012 - 13:22
stoja w magazynie podziemnym w russelsheim
Monitoring , ochrona , jest ?
Wiesz coś więcej ?
Ktoś próbował się wogóle dobrać do tego tematu ?
#30 OFFLINE
Napisany 03 września 2012 - 13:25
#31 OFFLINE
#32 OFFLINE
Napisany 04 września 2012 - 02:34
Owszem jest "pare" ciekawych rodzynków ale nie o nich tu mowa!
Nas interesuje Królowa tego towarzystwa! Omega V8
#33 OFFLINE
Napisany 04 września 2012 - 11:56
rozklad mas w omedze V8 to 51%/49% ;)wiesz o co chodzi:)
http://www.carinf.co...2e00411143.html
#34 OFFLINE
Napisany 04 września 2012 - 12:10
Jo, ale ja 5.7 nie bede mialrozklad mas w omedze V8 to 51%/49%
#35 OFFLINE
Napisany 06 września 2012 - 18:11
stoja w magazynie podziemnym w russelsheim
Ano. Pisałem już na forum, że w jednym z pierwszych odcinków zeszłego sezonu Automaniaka na TVN Turbo byli w Rüsselsheim, a konkretnie w tym magazynie podziemnym i stał tam m.in. srebrny sedan, jak mniemam 5.7
Swoją drogą, niedawno na forum wygrzebałem link do jakiejś niemieckiej strony/bloga, gdzie był art o tym modelu. Chciałem pokazać ojcu, ale nie mogę tego nigdzie znaleźć. Na pewno tło strony było białe, a pierwsza fotka to czarna Omega. Hmm...
#36 OFFLINE
Napisany 06 września 2012 - 19:53
Czy mógłby ktoś przetłumaczyć ten akapit? Z tego co rozumiem to przyczyną zaniechania były kłopoty z przeniesieniem napędu a nie z chłodzeniem jak głosiło urban legend.
"Ende 1999 fuhren die ersten Testwagen. Als wir mit dem Motor fertig waren, lief er perfekt", sagt Matthias Schollmaier. "Aber da erwies sich die Automatik als zu schwach: Bei Dauerbelastung von 6000 Touren flog die Verbindung von Wandler und Kurbelwelle, die sogenannte Flexplate, auseinander. Runterschalten bei hohen Drehzahlen ging auch nicht. Das Getriebe war für Amerika gebaut, nicht für deutsche Autobahnen. Ein Anpassen der Automatik an europäische Verhältnisse hätte zu lang gedauert, der Start des Omega V8 wäre hinter das beschlossene Ende der Baureihe gefallen. Das war’s."
#37 OFFLINE
Napisany 06 września 2012 - 20:08
a jak by ktoś chciał V8 w omedze to proszę...
http://www.driftforu...hp?f=22&t=12084
bo ja póki co nie mam $$
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#38 OFFLINE
Napisany 07 września 2012 - 03:02
A może Helmut te 450Nm zaprząg pod AR25?coś tam pisze że chyba ASB nie wytrzymywała
Ciekawe jak to tak naprawde z tymi Omeszkami było i co je pogrzebało?
Katastrofalna usterka na której odwrócenie było za póżno czy moze jednak $$. ?...
Słyszałem kiedyś że to wszystko teoria wielkiego spisku! , ze wcale nie żadna wada kostrukcyjna tylko właśnie $$$ były przyczyną zaprzestania produkcji..
_______________________
http://www.youtube.c...v=1rlEj-kZKfo:>
#39 OFFLINE
Napisany 08 września 2012 - 00:07
na poprawe bledu nigdy nie jest za pozno.weglog mnie tez to byly kwestie fiansowe,tymbardziej ze opel na przelomie lat 2000 i 2003(gdzies sie mi o uszy tak obilo,moge sie mylic)mial jakies problemy finansowe.Katastrofalna usterka na której odwrócenie było za póżno
#40 OFFLINE
Napisany 08 września 2012 - 08:09
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365