Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

MTB - Coś dla górali i nie tylko


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
24 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   mac2506

mac2506

    Maciek

  • 51 postów
  • Dołączył: 22-06-2011
  • Skąd: Mława

Napisany 02 września 2014 - 21:42

Ja w tym roku zacząłem brać ze sobą rower w trasy. Jak mam pauzę to śmigam sobie po kraju. Plusem jest to że prawie codziennie jestem w innym miejscu polski także te wyprawy rowerowe się nie znudzą ( o ile jest czas i siła żeby pojeździć ) Jak już wyjadę to staram się tak minimum 20km przejechać. Czasem mniej czasem więcej. Ale za to kręgosłup mnie przestał boleć od ciągłego siedzenia za kółkiem ;) Także samo zdrowie :p

#22 OFFLINE   krycha

krycha
  • 184 postów
  • Dołączył: 13-02-2013
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 września 2014 - 19:58

30km do pracy wychodzi mi w obie strony, jak na 18 kilogramową zjazdówkę 15km w 29min 11sek uważam, że to dobry wynik :) Czasem rekreacyjnie wieczorem 30-60km po okolicznych wioskach.


Na jakich laczkach i jaka zjazdówka? bo czas jak na twardo skręcony damper i amor i jakie 2.3 semi slick. albo i węższe kapcie.
Ja w swojej streetówce na obręczy dartmoora i kapciu 2.3 slick 3 km robię w 10 minut... i jest tragedia nawet jak na piasty na maszynach i twardych gumach. opory toczenia straszne.

#23 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 września 2014 - 20:26

rocky mountain flatline + dorado, takie ło https://lh6.googleus...ME=w556-h417-no

laczki kenda karma 2.0 napompwane do 4atm, tak więc toczy się bardzo dobrze, zawicha też na kompresji skręcona, tył skręcony na sprężynie a przód dopompowany i można cisnąć, jedynym ograniczneniem jest kaseta 11-23 z blatem 36, często brakuje mniejszych zębatek na prostych, jeden blat 28 na tyle też by nie zaszkodził na podjazdach :)

Sprawdź czy hamulec/ hamulce Ci nie trzymają choćby minimalnie, bo to kosmiczne różnice robi skoro masz duże opory

#24 OFFLINE   krycha

krycha
  • 184 postów
  • Dołączył: 13-02-2013
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 września 2014 - 23:08

Szersze laczki mam i tyle. na sztywnym DMR'ze. a hebel tylko tył i nie trzyma, świeżo po wymianach i konserwacji. fajna zawiecha z przodu. na czymś takim to można latać :jump:
blat 36 to i tak duży, u mnie 22... W zawodach startujesz?

#25 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 września 2014 - 20:42

2.0 kendy jest jak 2.35 miniona, tak więc turbo wąskie nie są :) dzisiaj 27,30 na tym samym dystansie - jakieś 14,3km. W tym roku bieda i praca to nigdzie nie jeździliśmy, 20 września ze znajomymi jedziemy do Zakoapnego na Harendę, bardzo fajne lajtowe zawody na zakończenie sezonu :)