Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Chip z innego auta (by AndrzejMT) a pomiar na hamowni


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
87 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 września 2010 - 20:28

porównujemy tutaj dwa wyniki z hamowni.Jeden na chipie seryjnym oraz drugi na dłubanym chipie.Wyniki bardzo sie różnią i oba były robione na żle ustawionym rozrządzie.
Nie wydaje mi sie żeby w tej sytuacji odpowiedzialny za spadek mocy był rozrząd.


to wytlumacz mi Nm ktore w obu przypadkach były podobne?



rozrząd zrobie, dajcie mi chwilkę. Musze inne auta wypchnąć z garazu.

#42 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 29 września 2010 - 22:33

Ten gosc ze zlotu mowil o mocy 16 koni i koszt takiej przyjemnosci 700 zł. dotyczy benzyniaka v6

16KM + 20 z wałków i miał bym 216KM. Coś czuję że na wymianie rozrządu wydatki tej zimy mi się nie skończą. Szkoda tylko ze tak naprawdę moge sobię pogdybać, bo ASB nie shamuję...

#43 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 30 września 2010 - 07:22

..Eliks - są hamownie które hamują ASB :)
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#44 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 września 2010 - 08:03

..Eliks - są hamownie które hamują ASB :)


Ale to wtedy blokuja jakos bieg na ktorym przelozenie jest najblizsze 1 czy jak to wyglada ?? W omie w manualu 4 bieg ma chyba idealne 1 jak dobrze pamietam (jak nie korekcje robia w programie hamowni) ciekawe jak to wyglada w automacie.

16KM + 20 z wałków i miał bym 216KM. Coś czuję że na wymianie rozrządu wydatki tej zimy mi się nie skończą. Szkoda tylko ze tak naprawdę moge sobię pogdybać, bo ASB nie shamuję...


Mozna i puszke dodac dla paru nm...

#45 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 30 września 2010 - 08:06

no tylko gdzie je znaleźć? bo jak się spytam to pewnie każdy powie: panie nie ma problemu. A potem pokarze że mam 400KM.

#46 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 30 września 2010 - 11:06

www.serwis.vtg.pl - Poczytaj..

..VTG w tym sezonie przygotowało bardzo wiele aut z ASB do startów na 1/4 mili - robiac pomiary i strojenia na swojej hamowni, nawet i auta z 4x4 :)
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#47 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 30 września 2010 - 11:49

www.serwis.vtg.pl - Poczytaj..

..VTG w tym sezonie przygotowało bardzo wiele aut z ASB do startów na 1/4 mili - robiac pomiary i strojenia na swojej hamowni, nawet i auta z 4x4 :)


pod warunkiem ze zblokujesz auto na 1 biegu czego w omedze nie zrobisz. w momencie wrzucania na luz przechodzi przez 4 bieg i robie obciazenie na rolkach i wychodza wykresy po 400 km




 


#48 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 30 września 2010 - 12:16

pod warunkiem ze zblokujesz auto na 1 biegu czego w omedze nie zrobisz. w momencie wrzucania na luz przechodzi przez 4 bieg i robie obciazenie na rolkach i wychodza wykresy po 400 km


:nu_nu: ..Nie pamietam dokładnie ale z ASB pod koniec pomiaru albo puszczało sie gaz albo zrzucało na N (niepamietam czy tak czy tak) zeby zmierzyc opory toczenia dla finalnego wyniku.. Hamuje sie sporo automatów..

Dodany obrazek

Dodany obrazek

..itd..
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#49 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 30 września 2010 - 14:18

dokladnie - puszczasz na N ale w momencie puszczenia na N przechodzisz przez D i robi sie slupek.




 


#50 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 października 2010 - 21:07

Dzisiaj bylem na rolkach. Nie znam mocy przed zmianami wiec ciezko cos okreslic ale...

- Puszka na pajaki
- Kosc od Andrzej MT
- Podkladka od 3.0 na ssacym - imo niewiele zmienia

Pomiar na PB: 185,6 KM, 190 NM

Dodany obrazek


Pomiar na LPG: 178,6 KM, 182 NM

Dodany obrazek

Razem:

Dodany obrazek

Pytnie z kad tak malo nm ?? 230 bylo w serii. Hamownia jest nowa ma 3 tyg (podobno jakis wypas na rynku). Wina ustawien czy tyle nm silnik stracil. Jak to sie ma do KM ??

Najwiekszy moment przy 6.5 tys obr ?? WTF ?? :)

#51 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 października 2010 - 21:30

Załóż oryginalną kość i jedź sprawdzić. Na 4 hamowali?

#52 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 października 2010 - 21:35

Załóż oryginalną kość i jedź sprawdzić. Na 4 hamowali?


Tak na 4.

#53 OFFLINE   Pepcio

Pepcio
  • 2 382 postów
  • Dołączył: 16-03-2008
  • Skąd: Syców
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 października 2010 - 21:36

lukasboss i AndrzejMT proszę zmienić wielkość zdjęć...

#54 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 października 2010 - 21:38

lukasboss zmień wielkość zdjęć...


Zmienione...

#55 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 09 października 2010 - 22:53

Załóż oryginalną kość i jedź sprawdzić. Na 4 hamowali?


i do tego multiram zamiast puchy, tylko zeby wszystkie podcisnienia dzialaly tak ja trzeba

#56 OFFLINE   henry

henry
  • 190 postów
  • Dołączył: 03-11-2006
  • Skąd: lubelskie

Napisany 10 października 2010 - 06:57

cos jest bardzo nie tak, bo ten moment co wyszedl to jakas kpina to raz, dwa max mmoment tak wysoko to tez cos smierdzi,ktos juz madrze napisal ,shamowac na seryjnej kosci bo wg mnie problem lezy gdzies indziej (mozliwe ze cos nei tak z hamownia)
bo takie parametry mowia same za siebie i dziwilbym sie ze kierowca nie odczuwa tego ze auta BARDZO slabo jedzie
astra v6
serducho gsi irmscher

#57 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 października 2010 - 09:14

(mozliwe ze cos nei tak z hamownia)
bo takie parametry mowia same za siebie i dziwilbym sie ze kierowca nie odczuwa tego ze auta BARDZO slabo jedzie


Hamownia nowa i moze jeszcze nie ogarniaja tematu cholera wie. Co do odczuc auto jezdzi tak jak jedzilo ponad 3 lata temu gdy je kupilem wiec o bardzo slabej jezdzie nie ma mowy.

#58 OFFLINE   henry

henry
  • 190 postów
  • Dołączył: 03-11-2006
  • Skąd: lubelskie

Napisany 10 października 2010 - 11:09

uwierz mi z tym momentem tak niskim i tak wysoko jest na dole BARDZO ale to bardzo mulowate i napewno bys to zauwazyl
jezeli to prawda i faktycznie zostalo shamowane to masz moment jak 16v
takze wywal co miales zmieniane poczekaj i zrob hamownie raz jeszcze
szkoda sie denerwowac
astra v6
serducho gsi irmscher

#59 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 października 2010 - 13:52

takze wywal co miales zmieniane poczekaj i zrob hamownie raz jeszcze

ja powiem tak - pucha to wzglednie sprawdzony temat i tu bym sie nie czepial. Proponowalbym zachowac caly obecny setup i tylko podmienic chipa na serie i wtedy na rolki...


 


#60 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 października 2010 - 14:06

uwierz mi z tym momentem tak niskim i tak wysoko jest na dole BARDZO ale to bardzo mulowate i napewno bys to zauwazyl
jezeli to prawda i faktycznie zostalo shamowane to masz moment jak 16v
takze wywal co miales zmieniane poczekaj i zrob hamownie raz jeszcze
szkoda sie denerwowac

ja powiem tak - pucha to wzglednie sprawdzony temat i tu bym sie nie czepial. Proponowalbym zachowac caly obecny setup i tylko podmienic chipa na serie i wtedy na rolki...


Ok panowie jeszcze dzisiaj wroce do oryg kosci bo cos jest wyraznie nie halo...
Z ciekawosci moze ktos przy okazji podeslac mi fote jak ma podpiete podcisnienia z puszka ??