Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Chip tuning MV6 na Allegro


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
100 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 grudnia 2010 - 00:58

Cóż o ile spotkałem się z modzonymi Vkami, to najczęściej pozbycie się przepływki uwalniało wieele mocy z tego silnika.

a bierzesz pod uwage wyciecie samej plastikowej kratki w przeplywce zajmujacej ok 30% powierzchni przekroju rury? Ogolnie konwersja na MAP na swince + strojenie daje ok. 20KM

#42 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 grudnia 2010 - 01:12

a bierzesz pod uwage wyciecie samej plastikowej kratki w przeplywce zajmujacej ok 30% powierzchni przekroju rury?


a to cos da??:)

ps. modziles juz cos z tym kompem??

#43 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 grudnia 2010 - 07:23

a to cos da


z jednej strony ta kratka formuje strumien powietrza, z drugiej jednak podejrzewam, ze przy puszce na pajaki nie ma to takiego znaczenia...

ps. modziles juz cos z tym kompem

niestety nie mam jak obejsc immo :(


 


#44 OFFLINE   simon samit

simon samit
  • 35 postów
  • Dołączył: 17-03-2008
  • Skąd: anglia

Napisany 16 lutego 2011 - 01:13

ale lipa z tym chipem z allegro cymbal sie pochwalil i zrobil tylko pupe z gemby
w polsce polonezy w angli fordy golfy i pierwszy opel i jeste zadowolony

#45 OFFLINE   mnowacz

mnowacz
  • 273 postów
  • Dołączył: 06-11-2007
  • Skąd: Nowa Sól

Napisany 16 lutego 2011 - 17:46

z jednej strony ta kratka formuje strumien powietrza, z drugiej jednak podejrzewam, ze przy puszce na pajaki nie ma to takiego znaczenia...


Dla całego dolotu jako takiego może nie ma znaczenia, ale jako że ta kratka jest przed czujnikiem przepływomierza to może dla niego ma to jakąś różnicę .. lepiej jej nie wycinać.

#46 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 lutego 2011 - 18:14

lepiej jej nie wycinać.



jutro wytne i zobaczymy czy czuc roznice:)

#47 OFFLINE   Owca

Owca
  • 270 postów
  • Dołączył: 22-02-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 16 lutego 2011 - 19:31

jutro wytne i zobaczymy czy czuc roznice:)

Trzymam Cię za słowo sam jestem ciekawy ;) czy coś to da.

#48 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 lutego 2011 - 19:38

a mi wydaje się, że głównym zadaniem tej kratki jest ochrona dolotu przed wpadnięciem do rur jakiegoś przedmiotu np. podczas wymiany filtra.

#49 OFFLINE   mnowacz

mnowacz
  • 273 postów
  • Dołączył: 06-11-2007
  • Skąd: Nowa Sól

Napisany 16 lutego 2011 - 19:45

jutro wytne i zobaczymy czy czuc roznice :)



No ja też czekam na efekty :) .. bo po ostatnim portingu przepustnic pilnikiem nie chce już eksperymentować :)

#50 OFFLINE   Owca

Owca
  • 270 postów
  • Dołączył: 22-02-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 16 lutego 2011 - 19:49

a mi wydaje się, że głównym zadaniem tej kratki jest ochrona dolotu przed wpadnięciem do rur jakiegoś przedmiotu np. podczas wymiany filtra.

Na upartego to i przez te kratki można przepływkę popsuć

#51 OFFLINE   TomEk WRO

TomEk WRO

    Dr Szajn!

  • 2 412 postów
  • Dołączył: 16-09-2008
  • Skąd: Wrocław/Czernica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 16 lutego 2011 - 20:26

a mi wydaje się, że głównym zadaniem tej kratki jest ochrona dolotu przed wpadnięciem do rur jakiegoś przedmiotu np. podczas wymiany filtra.


I chyba tylko to jest jej jedynym zadaniem

#52 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 lutego 2011 - 19:02

po ostatnim portingu przepustnic pilnikiem nie chce już eksperymentować


ja zaryzykowalem:)

http://www.fotosik.p...8c976abf65.html

nie zauwazylem zadnych negatywnych objawow.

wedlug op-coma ma takie same wartosci jak i z kratka.

#53 OFFLINE   mnowacz

mnowacz
  • 273 postów
  • Dołączył: 06-11-2007
  • Skąd: Nowa Sól

Napisany 17 lutego 2011 - 20:53

ja zaryzykowalem


A jak odczucia subiektywne ? .. czujesz coś ?

#54 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 lutego 2011 - 21:16

A jak odczucia subiektywne ? .. czujesz coś ?



nie jezdzilem jeszcze,jutro z rana przetestuje i dam znac.

#55 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 17 lutego 2011 - 21:23

ja zaryzykowalem:)

http://www.fotosik.p...8c976abf65.html

nie zauwazylem zadnych negatywnych objawow.

wedlug op-coma ma takie same wartosci jak i z kratka.


ale powiedz co to ma dac ? po pierwsze zlikwidowales zawirowania powietrza - co one daja nie musze ci chyba tlumaczyc po drugie jak ci przez przypadek cos wpadnie do silnika to bedzie wesolo




 


#56 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 lutego 2011 - 21:30

po drugie jak ci przez przypadek cos wpadnie do silnika to bedzie wesolo


ofiary musza byc:)
silnikow mnogo w ogrodzie.

#57 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 17 lutego 2011 - 23:42

ja zaryzykowalem:)

http://www.fotosik.p...8c976abf65.html

nie zauwazylem zadnych negatywnych objawow.

wedlug op-coma ma takie same wartosci jak i z kratka.


cos wydaje mi sie ze trzeba bedzie przetestowac to jak przyjedziesz do mnie czy to cos daje , moze wreszcie mnie objedziesz tym swoim zdlubanym 2.5;)
tak kratka to napewno z 5 koniow i 10 NM extra

#58 OFFLINE   niggro11

niggro11
  • 2 postów
  • Dołączył: 16-01-2011
  • Skąd: cambridge

Napisany 20 marca 2011 - 12:42

jestem z pboro......mozna sie z Toba jakos skontaktowac?pozdrawi8am. dzik

#59 OFFLINE   MATEK--1

MATEK--1
  • 78 postów
  • Dołączył: 21-05-2009
  • Skąd: Iława

Napisany 25 listopada 2011 - 20:44

witam mam omege 2.5 v6 x25xe a tu jest jakis chip c25xe co to za różnica??? pomóżcie
http://moto.allegro....1945522857.html

#60 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 26 listopada 2011 - 15:28

jak z MV6 z silnikiem 2,5TD wyciągnie 200KM dzięki temu to naprawdę warty zakup.
Tak poważnie to mi się wydaje, że jak trzeba komuś więcej mocy w 2,5 to lepiej przesiąść się po prostu na 3.0