Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wymiana parownika i wtryskiwaczy na MAGIC III


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
55 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 12 września 2010 - 13:49

dokladnie, mozna tez ustawic 4,5 Kohm - ogolnie bez znaczenia 50% ustawia 4,5 50% - 4,7


czyli ustawienia temp reduktora jak w kme
zaraz biorę się za robote dysze już rozwiercone na 2.4 tylko zakładac

#22 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 16 września 2010 - 22:59

wczesniej mialem silvera (z takim kupilem) i spadki byly po 0,4
jezdze 3 miesiace na magicu i moim zdaniem jest ok


a czy miałeś problemy z podłączeniem parownika ponieważ została mi wtyczka (ta górna) od KME SILVERA i nie wiem co mam z nią zrobić dlatego ze dwa przewody idą do zaworu butli
:o

#23 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 września 2010 - 08:00

A czy zainstalowałeś przed parownikiem MagicIII elektrozawór (wtyczka z silvera/golda to do zasilania elektrozaworu) z filtrem fazy ciekłej??

#24 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 17 września 2010 - 08:15

A czy zainstalowałeś przed parownikiem MagicIII elektrozawór (wtyczka z silvera/golda to do zasilania elektrozaworu) z filtrem fazy ciekłej??


hehe cos czuje ze kolega nie zalozyl tego elektrozaworu:)

#25 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 18 września 2010 - 12:29

A czy zainstalowałeś przed parownikiem MagicIII elektrozawór (wtyczka z silvera/golda to do zasilania elektrozaworu) z filtrem fazy ciekłej??

wczoraj nie mogłem nic napisać bo forum nie działało

własnie nie zapomniałem zwrócić uwage myślałem ze ma wbudowany czyli muszę dokupić elektrozawór z filtrem fazy lotnej
a może ten elektrozawór podejdzie do mojego filtra valtek? ponieważ mam wyjscie do podłączenia eletrozaworu?

#26 OFFLINE   blase2501

blase2501
  • 42 postów
  • Dołączył: 03-06-2010
  • Skąd: SIEMONIA

Napisany 23 września 2010 - 22:06

kolego Itor widze ze jestes obcykany w gazociagach to mam pytanie wymieniłem parownik i wtryski na magiki dysze rozwiercone na2.4 wezyki skrucone do maximum cisnienie1,1 a spalanie mam około 20L wyskakuje taki blad wtryski całowicie otwarte czy rozwiercic dysze na 2.5 a moze cos pokombinowac z mnoznikiem tylko za bardzo sie nieorientuje jak to ma wygladac jesli mozeszto cos poradz

#27 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 23 września 2010 - 22:14

Wklej screena z mapą i napisz jaki parownik zamontowałeś, dysze 2,4-2,5 to do 2,5litrówki w sam raz, najprawdopodobniej będziesz musiał rozwiercać. Na początek wklej screena.

#28 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 24 września 2010 - 07:04

Wklej screena z mapą i napisz jaki parownik zamontowałeś, dysze 2,4-2,5 to do 2,5litrówki w sam raz, najprawdopodobniej będziesz musiał rozwiercać. Na początek wklej screena.


wklej screeny jaka masz elektronike?

#29 OFFLINE   blase2501

blase2501
  • 42 postów
  • Dołączył: 03-06-2010
  • Skąd: SIEMONIA

Napisany 24 września 2010 - 18:21

wklej screeny jaka masz elektronike?


parownik magic ten z popprawionym podcisnieniem elektronika stag 300-6 z 2008r dysze 2.4 a bylo zawoli s i walteki (kicha) moc jest tylko to spalanie 20l mnie wkurza jeszcze musze sprawdzic gdzie te paproki gazowniki w wiercili sie w kolektor ale jak znam zycie to cos tam spi......li screeny beda tylko musze je zgrac czy 2.4 mm na 3litrowke to nie zamało?

#30 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 24 września 2010 - 18:58

parownik magic ten z popprawionym podcisnieniem elektronika stag 300-6 z 2008r dysze 2.4 a bylo zawoli s i walteki (kicha) moc jest tylko to spalanie 20l mnie wkurza jeszcze musze sprawdzic gdzie te paproki gazowniki w wiercili sie w kolektor ale jak znam zycie to cos tam spi......li screeny beda tylko musze je zgrac czy 2.4 mm na 3litrowke to nie zamało?


moze byc troche malo ale cisnieniem skorygujesz

#31 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 września 2010 - 19:44

Kolego blase2501, masz silnik uzyskujący 35KM z cylindra, po opisie wiem, że skrzynia automat, po avatarze, że kombi. Zrób dysze 2,5mm, ciśnienie 1,1bara, autokalibrację a następnie próby drogowe=zbieranie mapek i pokrywanie linii mnożnika. Błąd ciągłego otwarcia wtryskiwaczy powinien zniknąć bądź znacząco zmaleć.

Dla porównania dodam, że X20XEV ma... 34KM z cylindra (no z tym, że tylko cztery :( )i też polecam dysze 2,5mm.

#32 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 24 września 2010 - 19:47

Kolego blase2501, masz silnik uzyskujący 35KM z cylindra, po opisie wiem, że skrzynia automat, po avatarze, że kombi. Zrób dysze 2,5mm, ciśnienie 1,1bara, autokalibrację a następnie próby drogowe=zbieranie mapek i pokrywanie linii mnożnika. Błąd ciągłego otwarcia wtryskiwaczy powinien zniknąć bądź znacząco zmaleć.

Dla porównania dodam, że X20XEV ma... 34KM z cylindra (no z tym, że tylko cztery :( )i też polecam dysze 2,5mm.


tak 2,5 powinny byc w sam raz tak na cisnienie 1.05, 2.4 cisnienie okolo 1.15

#33 OFFLINE   blase2501

blase2501
  • 42 postów
  • Dołączył: 03-06-2010
  • Skąd: SIEMONIA

Napisany 24 września 2010 - 20:34

DZIEKI koledzy jutro wieczorem rozwierce sobie dysze i zrobie autokalibracje po załozeniu i skalibrowaniu mapy wtryskow mi sie pokrywały jaki efekt to przyniesie poinformuje mam jeszcze jedno pytanie bo przypomniało mi sie ze jedna listwa ma minimalnie inne czasy wtryskow czy to mozliwe zeby była rozkalibrowana fabrycznie obi listwy sa z tej samej serii i miesiaca produkcji i czy mozna to samemu skalibrowac ?jak zrobie screeny to wrzuce

#34 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 24 września 2010 - 20:39

DZIEKI koledzy jutro wieczorem rozwierce sobie dysze i zrobie autokalibracje po załozeniu i skalibrowaniu mapy wtryskow mi sie pokrywały jaki efekt to przyniesie poinformuje mam jeszcze jedno pytanie bo przypomniało mi sie ze jedna listwa ma minimalnie inne czasy wtryskow czy to mozliwe zeby była rozkalibrowana fabrycznie obi listwy sa z tej samej serii i miesiaca produkcji i czy mozna to samemu skalibrowac ?jak zrobie screeny to wrzuce


a na benzynie na wszystkich cylindrach takie same czasy?

#35 OFFLINE   blase2501

blase2501
  • 42 postów
  • Dołączył: 03-06-2010
  • Skąd: SIEMONIA

Napisany 24 września 2010 - 20:50

chyba tak ale na 100% nie jestem pewny jak sprawdze to cie poinformuje ok

#36 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 24 września 2010 - 20:53

chyba tak ale na 100% nie jestem pewny jak sprawdze to cie poinformuje ok


jak na benzynie sa rozne czasy miedzy stronami to i beda na gazie jak sa rowne to kompensacja ale kalibracja obu listew, sam nie zrobisz, potrzebny jest przyrzad

#37 OFFLINE   blase2501

blase2501
  • 42 postów
  • Dołączył: 03-06-2010
  • Skąd: SIEMONIA

Napisany 24 września 2010 - 20:57

kompensacje miedzy listwami załozyłem

#38 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 24 września 2010 - 20:59

kompensacje miedzy listwami załozyłem


sprawdz jak jest na benzynie

#39 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 września 2010 - 21:17

Jak masz dostęp do Op-Coma albo Opelscanera, albo w AcGazSynchro to podejrzyj, czy sondy działają DOKŁADNIE w tym samym zakresie, czy podczas długiego hamowania silnikiem obydwie wskazują dokładnie 0V, a podczas ostrego przyspieszania obydwie, wskazując bogatą mieszankę, wskazują zbliżone (różnice powiedzmy do 50mV względem siebie) wartości. Dla ułatwienia dodam, że zrób ten test na benzynie. Robiąc podgląd interfejsami OBD zerknij też na wartości "O2 Integrator" 1 i 2, czy są równe.
Równej długości wężyki od dysz wtryskiwaczy do wkrętek oraz równo rozmieszczone wkrętki to podstawa. Na forum któryś kolega zamieścił wzorcowe zdjęcia ze swojego montażu.

#40 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 28 września 2010 - 17:11

już wszystko zamątowane ale teraz najgorsze ustawienie ciśnienia parownika,ale nie wiem jak do tego się zabrać ponieważ jak odkręcam i dokręcam srube naparowniku to nić się nie dzieje właczam autokalibracje i wyskakuje za małe ciśnienie 0.45bar może jest to wina ustawienia czujnika cisnienia kolektora i czujnika cisniena mam obydwa ustawione na AC-PS-O1 tak jak ustawił gazownik nie wiem czy ustawienia są prawidłowe :confused:
:(