Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Po wymianie pompy wysokiego cisnienia nie pali - help!!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
27 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   achmed

achmed
  • 30 postów
  • Dołączył: 01-10-2013
  • Skąd: tbg
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 20 maja 2017 - 21:28

Bądź z pomocą może przyjść też plak, samostart etc.
Chwilę na plaku i szybko się odpowietrzy


To nie pomaga

#22 OFFLINE   Sagi991

Sagi991
  • 68 postów
  • Dołączył: 15-08-2016
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 21 maja 2017 - 08:53

To nie pomaga


To mnie zaskoczyles.
To tak jak ktoś pisał wyżej. Kilka razy na zapłon żeby progowa zrobiła dobre ciśnienie. (chyba że przestała działać, sam tak miałem), ew. pluzowac przewody wysokiego przy wtryskach i kręcić, (ale pokolei, żeby znów się nie zapowietrzyly)

#23 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 21 maja 2017 - 19:51

Procedura odpowietrzania w y25dt wygląda następująco: włączamy zapłon, czekamy ok. 1 min. Powtarzamy czynność 2-3 razy (dla pewności) i uruchamiamy silnik. Jeśli pompa wspomagająca jest sprawna, a układ szczelny musi zapalić "nie ma bata".

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#24 OFFLINE   achmed

achmed
  • 30 postów
  • Dołączył: 01-10-2013
  • Skąd: tbg
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 21 maja 2017 - 20:21

Procedura odpowietrzania w y25dt wygląda następująco: włączamy zapłon, czekamy ok. 1 min. Powtarzamy czynność 2-3 razy (dla pewności) i uruchamiamy silnik. Jeśli pompa wspomagająca jest sprawna, a układ szczelny musi zapalić "nie ma bata".

Tu niestety to nie zadziałało może coś w pompie jest nie tak chociaż niby jest fabrycznie nowa tylko ile leżała na magazynie to nie wiem mi progowa daje paliwo dochodzi ono do tej wysokiego cisnienia ale z niej zamiast iść wyjściem na wtryski to wszystko idzie w przelew

#25 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 21 maja 2017 - 20:27

To co, wyjście z CR do listwy suche?

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#26 OFFLINE   achmed

achmed
  • 30 postów
  • Dołączył: 01-10-2013
  • Skąd: tbg
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 21 maja 2017 - 20:30

Dokładnie wyjście suche jak by nie mogła wogole paliwa zassac w siebie a na zapłonie paliwo zasilaniem leci mocno do pompy i przelewem na wtryski też więc progowa ok jest

#27 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 21 maja 2017 - 21:57

Dokładnie wyjście suche

Jeśli tak jest rzeczywiście (choć mało prawdopodobne), to może wałek stoi. Nie dokręcone koło zębate......może :mysli:


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#28 OFFLINE   Pela0700

Pela0700
  • 6 postów
  • Dołączył: 01-07-2014

Napisany 28 listopada 2018 - 19:03

ja tez mam pytanie kolega uszczelnial mi pompe cr i po zlozeniu swieci sie check i niemozna odpalic tak jakby paliwo nie dochodzilo 

 

pomocy